رئیس کمیسیون اجتماعی: نظر مجلس نسبت به جنتی مثبت است/ او می‌تواند مشکلات حوزه فرهنگ را حل کند

عبدالرضا عزیزی می‌گوید مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نظر مثبتی دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره معرفی کابینه یازدهم در مراسم تحلیف به مجلس گفت: «این یک اتفاق مناسب است که در ابتدای دولت یازدهم رخ داده است و امیدواریم دولت یازدهم با همین سرعت مشکلات موجود در جامعه را برطرف کند.»

وی در تشریح ویژگی‌های وزیران پیشنهادی به مجلس تصریح کرد: «وزیرانی که از سوی حجت الاسلام حسن روحانی به مجلس معرفی شده‌اند سابقه خوبی در امور اجرایی دارند و در حوزه‌های تخصصی خود صاحب دانش و تجربه لازم هستند.»

عزیزی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه فرهنگ گفت: «موضوع فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه آقای روحانی انتخاب خوبی در این زمینه داشته‌اند و این انتخاب نشان می‌دهد که روحانی به موضوع فرهنگ توجه ویژه‌ای دارد.»

وی ادامه داد: آقای جنتی از جمله افراد با سابقه در حوزه فرهنگ است و مشکلات این حوزه را به خوبی می شناسد و به نظر بنده می‌تواند مشکلات را با برنامه‌ای که دارد و با همکاری مجلس شورای اسلامی برطرف کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی با بیان این که وزیر فرهنگ پیشنهادی روحانی به مجلس از یک خانواده متدین و شناخته شده هستند، گفت:هم خود آقای جنتی و هم خانواده وی از سابقه درخشانی برخوردار هستند و تخصص لازم در حوزه فرهنگی را دارد.

عزیزی درباره مهم ترین ویژگی وزیر فرهنگ پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس گفت: تخصص، شناخت بالای حوزه فرهنگ، تجربه و مورد وثوق نظام بودن از جمله مهم ترین ویژگی های آقای جنتی است که به وی برای فعالیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک شایانی خواهند کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجاس تاکید کرد: با توجه به سوابق و تجربه آقای جنتی، مجلس نظر مثبتی روی وی خواهد داشت و نمایندگان پس از بررسی برنامه های وزیر فرهنگ پیشنهادی به وی رای اعتماد خواهند داد.

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    15 0
    اقاي جنتي بسلامتي انشاالله راي مياوريد. خواهشا درانتخاب مديرانت دقت كن. انسانهاي شجاع و مبتكر و خوش برخورد و با تجربه بيار. تورابخدا يك سري بچه دكتررديف نكن. مرديم تو اين هشت سال از بس آقا دكتراي بي خاصيت ديديم. جالبتر اينكه خيلياشون چند ساله نميتونن مدرك دكتراشونو بكيرن ولي همه رو وأدار ميكنن بهشون دكتر بكن. كافيه از معاونت تا مديريتها يك سر بچرخونيد ...هنرمندان حكيم ميخواهند نه دكتر.
  • بی نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    25 0
    اقای جنتی ما امیدواریم در حوزه فرهنگ وهنر عقایدی متفاوت از پدرتان داشته باشید