پورمحمدی:فعالیت تشکیلاتی اصولگرایان در انتخابات 92 پیروز نشد اما محصول فکری اصولگرایان پیروز شد

عضو جامعه روحانتیت مبارز تاکید کرد: باید بپذیریم فعالیت تشکیلاتی اصولگرایان در انتخابات 92 پیروز نشد،اما نتیجه انتخابات پیروزی محصول فکری اصولگرایان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی پورمحمدی که پس از حضور نیافتن حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری، سخنران مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین شد در سخنانش با بیان اینکه امروز سلیقه ای پیروز شده و این سلیقه خواست معتدلین، دلسوزان نظام، جمعی از علما و نخبگان بوده است، گفت: این سلیقه پیروز حد مشترک مطالبات همه دلسوزان کشور است و ما هم باید تلاش کنیم و این سلیقه مشترک را در مقابل فتنه ها و پیچ تاریخی حفظ کنیم.

اصول اصولگرایی 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که امروز وظیفه کمک کردن به این ایده و فکر است گفت: قانون گرایی، تخصص گرایی، مشورت، هماهنگی میان قوا، احترام به همه نیروها مواضع درستی است و منطبق بر اصول اصولگرایی است.

وی با تاکید بر این که اصولگرایان باید بیش از دیگر جریانهای سیاسی بر حقوق عامه مردم و حقوق اساسی پایبند باشند، گفت: در این انتخابات یک عده پیروز نشدند اما دستاورد بزرگ انتخابات آن بود که همه فکر می کنند بهترین اتفاق افتاده است و به خاطر همین موضوع تقوای سیاسی و اجتماعی در جامعه ایجاد شد.

 محصول تشکیلاتی اصولگرایان شکست خورد
پورمحمدی تاکید کرد: «می شود گفت محصول فکری ما اصولگرایان در این انتخابات پیروز شده است هر چند که محصول تشکیلاتی ما شکست خورد.»

بعد از انتخابات ریاست جمهوری 92 اظهار نظر درباره اینکه رئیس جمهور منتخب مربوط به کدام اردوگاه سیاسی است، موجی از اظهارنظرها را بر انگیخته است.
خود رئیس جمهور منتخب اما عقیده دارد هر دو گروه سیاسی کشور از نتیجه انتخابات راضی هستند و خود را پیروز می دانند. موضوعی که عضو جامعه روحانیت درباره آن تصریح کرد:«باید بپذیریم فعالیت تشکیلاتی اصولگرایان در انتخابات 92 پیروز نشد.البته اصلاح‌طلبان هم نمی‌توانند ادعا کنند که محصول تشکیلاتی‌شان در انتخابات پیروز شده است.»
در این مراسم که در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد پورمحمدی، گفت: چون اصولگرایان در قوای سه گانه و قدرت حضور داشتند باید بدانند که شاید وظیفه خود را به خوبی انجام نداده اند اما باید بپذیریم که این دولت خدمات زیادی داشته و باید شاکر و قدردان آن باشیم.

 درباره نقد وضع موجود انصاف را رعایت کنیم
وی در خصوص برخی از آمار و ارقام ارائه شده از سوی دولت با بیان اینکه باید برای نقد وضعیت موجود جانب انصاف را رعایت کنیم، افزود: امروز در شرایطی که وضعیت کشور با دستاورد بزرگ و ارزنده انتخابات به ثبات رسیده ما حق داریم دوره گذشته را نقد کنیم اما باید مواظب باشیم که این نقدها به کشمکش ها، سوء ظن ها و اتهام زدن ها تبدیل نشود که اگر این بشود این انتقادها تبدیل به ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه خواهد شد.

 برخی آمار و ارقام تصویر سازی روایی از جامعه است 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با یادآوری اینکه باید از بزرگ نمایی خدمات دولت پرهیز کرد گفت: گاهی اوقات آمار و ارقامی به مردم ارائه می شود که گویی در بهشت برین هستیم و یک تصویرسازی رویایی، افراطی در جامعه انجام می دهند که باید از آن نیز پرهیز شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز خطاب به جمع حاضر گفت: در این جلسه مجموع بزرگ دوستان اصولگرایان جمع هستند و بدون شک همه این عزیزان از فعالان و سنگ صبوران انقلابند.
وی افزود: فضای سیاسی ما از جهت قواعد، سنت ها و منش ملتهب و متزلزل و شناور است که باید آن را به حالت ثبات تبدیل کنیم و این مدت که از گردونه سیاست فاصله می گیریم فرصت خوبی برای بازسازی خودمان است که عیوب خودمان را ببینیم و با یک تجربه خوب و توان بهتر و انسجام آینده را ترسیم کنیم و قرار بگذاریم تقوا مبنای حرکتمان باشد.

امیدوارم بودم ناطق نوری روزه سکوتش را بشکند
پور محمدی با اشاره به حضور نیافتن ناطق نوری در مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین اظهارداشت: امیدوار بودیم که ایشان با حضور در این مراسم روزه سکوتشان را می‌شکستند و همراهی و هم نوایی با یارانشان داشتند که البته دارند و جای ایشان خالی است.

وی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را یک موفقیت بزرگ دانست و گفت: خداوند در این انتخابات مسیر دسترسی به مطالبات مردم را برای ما فراهم کرد و این رزق بزرگ را خارج از محاسبات به ما عنایت کرد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: ما تقوا سلامت رفتاری، سلامت ذهنی و فکری و سلامت سیاسی که از آن به تقوای سیاسی تعبیر می‌کنیم موجب شد که این انتخابات یک خروجی خوب، نیکو و ارزشمند داشته باشد.

فضای سیاسی ما ملتهب است 
پورمحمدی با بیان اینکه در انتخابات 92 هیچ‌کس از مرزها عبور نکرد، گفت: در انتخابات امسال حق هیچ کس ضایع نشد و همه بر اصول پای بند بودند و همانطور که رهبری فرمودند رای مردم حق الناس است؛ به حقوق یکدیگر تجاوز نکردیم یعنی حتی حق کسانی که نظام سیاسی را قبول نداشتند پذیرفتیم و در نتیجه در انتخابات 92 تقوای سیاسی شکل گرفت.
عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین خطاب به جمع حاضر گفت: در این جلسه مجموع بزرگ دوستان اصولگرایان جمع هستند و بدون شک همه این عزیزان از فعالان و سنگ صبوران انقلابند.

الان فرصت خوبی برای بازسازی اصولگرایی است 
وی افزود: فضای سیاسی ما از جهت قواعد، سنت ها و منش ملتهب و متزلزل و شناور است که باید آن را به حالت ثبات تبدیل کنیم و این مدت که از گردونه سیاست فاصله می گیریم فرصت خوبی برای بازسازی خودمان است که عیوب خودمان را ببینیم و با یک تجربه خوب و توان بهتر و انسجام آینده را ترسیم کنیم و قرار بگذاریم تقوا مبنای حرکتمان باشد.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اقا الياس A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    91 3
    جدي ؟؟؟؟؟من تا الان فکر ميکردم شما اصولگرايان به ازادي بيان و جنبش هاي دانشجويي و ازادي عقيده اعتقادي نداريد.فکر ميکردم توسعه سياسي را خلاف ميدانيد؟؟؟؟ يا من اشتباه ميکردم يا شماها
  • بی نام A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    27 2
    من تعجب مي كنم كه چرا اصولگرايان به هر روش ممكن مي خواهند اقاي روحاني را به نفع خودشان مصادره كنند در صورتي كه خوب مي دانند اگر حمايتهاي اقايان خاتمي و رفسنجاني نبود ايشان با اين آراء پيروز انتخابات نمي شدند پس بايد قبول كنند مردم بيشتر به ايده هاي اصلاح طلبي راي دادند و مي خواهند در سيستم مديريت كشوري اصلاحاتي انجام شود..يكي از اين اصلاحات مي توان به شايسته سالازي اشاره كرد و مردم به اين شعار راي دادند. براي انها فرقي نمي كند كه از چه جناح و گروهي است انها مي خواهند هركسي كه به پستي ميرسد اولاً متخصص و ثانياً نتعهد باشد همين دو شرط كافيست .
  • هادی IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    24 4
    اگه تمام حرفای پورمحمدی رو قبول کنیم ، خوشحالم که اینو قبول کردن که اصولگراها هیچوقت رای نمیارن مگر در لباس اصلاحطلبان محبوب در جامعه !!!
  • بی نام IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    13 2
    بنظر شما محصول فکری اصلاح طلبان چیه که سعی دارید خودتان را به اعتدال بچسبانید و ما را دور کنید؟ ولله ما هم در جریان انقلاب شرکت کردیم. در جنگ به نحوی شرکت داشتیم. دوران سازندگی حداقل برای کم و کاستی ها نق نزدیم و صبور بودیم و بعد هم از آقای خاتمی طرفداری کردیم و بعد ها به تفکر ایشان که معتدل ترین تفکر در بوته آزمایش است و امتحانش را به نیکویی پس داده ایمان آوردیم و شدیم اصلاح طلب. اگر اینها اعتدال نیست پس چیه؟
  • میم A1 ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    14 1
    ببین مصطفی. تو خوبی!
  • بی نام A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    24 0
    محصول فكري اصولگرايان احمدي نژاد و جليلي هستند نه روحاني
  • بی نام A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    12 0
    پس فعاليت اصولگراها در راستاي تفكرشان نبوده كه فعاليت شكست خورده و تفكر پيروز شده. به اين رفتار كه ادم طور ديگري فكر كند و طور ديگر عمل مي گويند اصولگراييي ناب
  • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    15 0
    هنوز شكست را نپذيرفته اند متاسفانه كدام محصول فكري به خدا ديگر بس است به خودتان بياييد ببينيد مردم به چي راي دادند البته ميدانيد و خوب هم ميدانيد ولي خب كو انصاف. چند تا اصول گرا بود خب مردم اگر اصولگرايي را ميخواستند خب به اون كانديدها راي ميدادند پس چرا ندادند
  • محمد A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    12 0
    و چقدر هم از محصول فکریشون حمایت کردند ....
  • علی اصغر A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    15 0
    تا به امروز که محصولات کارخانجات اصولگرایی محصولاتی غیراستاندارد وبدون مقبولیت بوده اند امیدواریم این محصول مشترک استاندارد و مقبول باشد .
  • باربارا IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    19 2
    جنابعالی که حتی تحمل یک برنامه تلویزیونی مثل نود و یک مجری محبوب مثل عادل فردوسی پور رو هم ندارین!
    • محمد A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      3 1
      الان این چه ربطی داشت؟ برنامه 90 چه ربطی به مصطفی پورمحمدی داره؟
  • mms IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    1 22
    پور محمدی هم اعتدالیه . حالا هی الکی منفی بدین
    • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      10 0
      اعتدالي كه نيست. ولي مد روزه اونهم تابع روز!
  • saeed IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    11 1
    شوخی میکنین آقا مصطفی .اگه عصبانی نمیشین من یادم نمیاد شما اصولگراها از رو حانی که محصول فکری اصولگرایان باشه حمایت کرده باشید بلکه برعکس تا میشد به وسیله کاندیدا ها بهش تهمت و دروغ بستین .مثلا قالیباف بعد از توضیحات روحانی درباره صحبتش در مورد ارباب بودن آمریکا برای اروپا باز هم ول کن روحانی نبود.پس ببخشید متوجه نمیشم کدوم محصول فکری اصولگرایان؟اصولگرا در این چند ساله با ضعف مدیریت همراه بوده نه چیز بهتری
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    2 0
    این اصولگراها خودشان را به کوچه علی چپ زدند بابا شما شکست خوردین