دو روان‌شناس تجربی با تحلیل رایانه‌ای تصاویر هزاران زن در سراسر زمین توانسته‌اند چهره معمول زنان 38 کشور را استخراج کنند. حاصل کار را می‌توانید در اینجا ملاحظه کنید.

توجه: برای مشاهده بهتر تصاویر در گزارش تصویری می‌توانید آیکون مربع (Maximize) را در گوشه پایین-راست منوی گزارش تصویری انتخاب کنید.

لیزا دی‌بروین و بن جونز، دو روان‌شناس تجربی هستند که آزمایشگاه تحقیقات چهره را در موسسه علوم اعصاب و روانشناسی دانشگاه گلاسکو، اسکاتلند اداره می‌کنند. آن‌ها با راه‌اندازی وب‌سایت faceresearch.org، واکنش مردم را به تصاویر چهره‌های مختلف بررسی می‌کنند تا بتوانند از راز جذاب بودن یا نبودن چهره انسان‌ها پرده بردارند.

تصاویری که در این گزارش تصویری ملاحظه می‌کنید، حاصل پردازش نرم‌افزاری هزاران تصویر از زنان 38 ملیت جهان است. دی‌بروین و جونز با نوشتن نرم‌افزاری خاص توانسته‌اند چهره متوسط زنان این 38 کشور را با مقایسه تصاویر مختلف استخراج کرده و در ده گروه اروپای مرکزی، اروپای غربی، اروپای شرقی، مدیترانه، آمریکای جنوبی، آفریقا، خاورمیانه، جنوب آسیا، شرق آسیا و اقیانوسیه تقسیم بندی کنند. آن‌طور که به نظر می‌رسد، حاصل کار با واقعیت اختلاف زیادی ندارد.

5353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 203
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    باریکلا دیگه چی؟؟!!!!
    • مجید A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      ایرانی هم داشت؟
    • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      اگر کسی تونست بگه فرق کره ای و ژاپنی و چینی چی بود؟
    • محمد A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      الانه .... بياد گير بده اينا چادر و روسري اشون كو. ها كو ؟ چرا روسري ندارن ؟
    • احسان IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      باز هم جاي زنان ايراني به خاطر ... خاليه ، آخه چرا ؟؟؟؟من يه مردم و جنس مونث مادر منه كه وجود من از وجود مادره و هم مادر بچه هامه اما چرا اين قشر اينقدر .... ميشه چرا در خبر ، جاي گوهر ايراني و آريائي كه به نظر من زيبا ترين چهره رو داره ( با تمام مشكلات و كم توجهي ها) خاليه چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      طبق معمول هم که ایرانیا به حساب نمیان!!!
    • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      34 39
      واقان
    • پارسی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
      77 41
      چرا اینقد ایرانیان با هرهنگ رو دارید کوچیک میکنید ایرانیان بسیار زیبا اند
    • فرهاد A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
      73 15
      چنین ارزیابی را باید با چهره واقعی خانم ها انجام داد . مخصوصا درباره ایرانی ها... نه با چهره بزک شده و هفتاد قلم آرایش و دماغ عمل کرده و لب های قلمبه کرده و ابروهای کاشته شده و پیشانی بوتاکس شده و ... آره جونم
  • زن ایرونی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    زنان ایران از همه زنان زیباترند آنجا که زیبایی باطنی مد نظر باشد به لحاظ گوهر عفت و پاکدامنی و وفا زیباترییند آنجا که زیبایی ظاهر ملاک عمل باشد باز هم زیباترییند اصلا از هر نظر زیباند اینکه نیاز به تحقیق نداره
    • بی نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      با احترام به زن ايروني و فداكاريشون، اما ديدگاه خودبرتربيني را چه در مورد مردان زنان يا ساير مسائل اكتسابي قبول ندارم.
    • مجتبی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      خواهرم با حرفاتون کاملا موافقم اما متاسفانه زنان شرقی( شامل زنان ایرانی هم می شود ) هم دارن راه زنان غربی رو می رن. البته مردان و در نخستین جایگاه روشنفکران نیز در این پروسه مقصرند که با تعریف و تمجیدهای الکی از ظواهر جوامع غربی، محرکی شدند برای جامعه شرقی که سنت های درستشان را نیز چون سنت های غلطشان دور بریزند.
    • مرد ایرونی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      خوب زیبایی ظاهر ملاک عمل(جراحی) نبوده چهره طبیعی بوده به خاطر همین ایران رو نگذاشته
    • فرید IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      از آمار عملهای زیبایی به این تیجه رسیدید؟ آبروی ملت رو بردید دک و دهن و دماغ و... عمل میکنید بازم میگید خوشگلیم.
    • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      با مرد ایرونی موافقم،منظورش زیبایی طبیعی بوده،نه میک آپ و گریم و عمل های رنگو وارنگ!!
    • محمد A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      خانم زن ايروني . چهره هاي ايراني مدت هاست منقرض شده . آدم توي زامبي لند زندگي كنه كمتر قبض روح ميشه تا اينكه بره توي تهران يه چرخ بزنه. خداييش يه مطلب بزاريد اين مدل موي پسرانه ايراني و اين مدل آرايش گونه و لبان زنان ايراني مختص گروه خاصي هست تو خارج . اسم نميبرم . ولي جدي پاشيد بريد خارج آبرو ريزي ميشه خب . والا . فكر ميكنن اون گروهه اومدن.
    • محسن IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      والا راست میگه زنان ایرانی فقط زیر چادر زیبا هستند وگرنه ....
    • بی نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
      باید عرض کنم انسانیت ربطی به ایرانی و خارجی بودن ندارند هستن زنان خارجی که بسیار وفادار تر از زنان ایرانی و پاکدامن تر هستن آدم باید انسان باشد واین ربطی به ملیت ندارد
    • سجاد A1 ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
      79 9
      زیبایی باید در دیدگان بیننده باشد/ آندره ژید اساتید
    • آزاده A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
      والا این همه ادعا از بعضی مردا هم جای تاسف داره ...همه یه جور حرف میزنند انگار واسشون فقط اخلاق و باطن مهمه ولی کامنت های زیر رو بخونید ... نگاه کن ، 4 تا عکس دیدین یکی میخواد بره اوکراین یکی لبنان یکی ...!!! ملاک انتخاب اکثر شماهایی که عمل زیبایی رو زیر سوال میبرید فقط زیبایی هستش. چند نفرتون یه دختر با دماغ بزرگ و ظاهره نازیبا رو انتخاب می کنه ؟ شماهایی که به راحتی به خودتون اجازه میدید در مورد ظاهر آدم ها نظر بدهید، ظاهر طبیعی آدم ها رو هم تا اونجا که جا داشته باشه زیر سوال میبرید. حالا همه نظر میدن که تو اروپا کسی عمل نمیکنه . اونجا آدما اینقدر راحت به خودشون اجازه نمیدهند در مورد ظاهر هم نظر بدهندو به هر دلیلی ظاهره کسی رو زیر سوال ببرند .خوبه منم بگم شعوره یه مرد اروپایی بیشتره ؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
      واقعا متاسفم که مردای ایرانی یه همچین کامنت های راجب خانم های ایرانی میزارن خداییش مگه این مردان و زنان ایرانی هردو از یک نژاد و مادر نیستن...پس اگه بد باشن هردو جنس زشت و بد هستن اینکه عمل بین خانم های ایرانی زیاد شده به خاطر همین کارا و توهینای مردای ایرانیست نظر خودم به شخصه اینه که زنان ایرانی و مردان ایرانی هردو زیبا هستن فقط سطح خود باوری مردم خیلی پایین اومده بیشترش هم تقصیر ماهاست که به خودمون اجازه میدیم به هرکسی که حتی شناخت کوچکی هم ازش نداریم توهین کنیم متلک بندازیم ای کاش به جا اینا یکم رو فرهنگمون کار کنیم
    • ی ایرانی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
      14 9
      واقعا موافقم ولی شاید بخاطر اینکه ما چهره های کاملا مختلفی داریم و نشه ی نمونه از ایرانی های فوق العاده بذارن
    • علی رهبری RO ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      43 47
      بله داریم روز به روز بیشتر شاهد این زیباییها میشیم.اول در اوردن چادر بعد پوشیدن مانتو ،مانتو کوتاه ،مانتو تنگ و کوتاه ،مانتو تنگ و عقب و جلو باز کوتاه ساپورت ،اول روسری بود بعد تبدیل شد به مقنعه بعد شال بعد شال کوتاه بعد شال توری کوتاه بعد عقب رفتن شال وحالا هم شاهد مد جدیدی به نام لخت شدن در وسط خیابونیم.
    • زینب A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
      40 13
      به نظر من تنها ایرانیا هستن که عمل های چند میلیونی زیبایی رو انجام میدن و واسه یه بیرون رفتن ساده یه جوری ارایش میکنن که با قیافه ی اصلیشون صد و هشتاد درجه فرق داره....اونوقت چرا باید تو این لیست باشن؟
  • الی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    خب معلوم نشد کدوم زیباتره که
    • مرتضی A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      خوب اون به سلیقه خودت بستگی داره! ...
    • ایران BE ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      اینها یک چهره بیس رو در نظر گرفتن وچهره مشهور از هر کشور رو روش انداختن. تو واقعیت اینطوری نیست و از جنوب تا شمال هر کشور چهره ها حداقل ۳۰-۴۰٪ متفاوتند. تو خیلی از تصاویر چونه و بینی جراحی شدست.
    • دبیر سرویس دانش A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      53 13
      همان طور که در توضیح مطلب ذکر شده، پژوهشگران با مقایسه هزاران تصویر از زنان کشورهای مختلف و پردازش آنها توانسته اند الگوی متوسط چهره زنان برخی کشورها را طراحی کنند. این بدان معنی نیست که تمام زنان آن کشور به این شکل هستند؛ بلکه معنی اش این است که چهره معمول یک زن هلندی (مثلا) این شکلی است. هرچه تعداد تصاویر پردازش شده بیشتر باشد و این تحقیق جامعه وسیع تری را پوشش دهد، تصویر نهایی هم به واقعیت نزدیک تر خواهد بود.
    • امیر A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
      12 12
      هیچ کدوم
    • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
      12 3
      به نظر من همه انسان ها زیبایی رو دوست دارن یکی زیبایی ظاهری رو ترجیح میده یکی با طنی رو ولی مردم ایرانبیشتر زنانمعنی اشتباهی از زیبایی دارن.زیبایی یعنی قشنگ صحبت کردن ،حرکات زیبا و موادبانه داشتن،تمیزیاز هر لحاظ،مثلا دندونو رعایت کلاس و غیره که جلوه ی بسیار زیبایی به هر کسی می دهد.زیبایی اصلا به معنی پوشیدن لباس هایی که از لحاظ پوشش نمی شه بهش گفت لباس نیست.کی تمام این هارو خیلی از کشور ها فهمیدن ولی ما در اون دارای نقص هایی هستیم.حتی اگه یه اقا یا خانوم برای زیباییش عمل زیبایی هم بکنه مشکلی نداره.ببخشید اگه متن طولانی رو خوندید و احساس کردید به دردتون نخورد.
  • مجتبی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    من احساس بدی نسبت به این جور خبرا دارم، یه جورایی تهییج حس تنوع طلبی توسط سرمایه دارهای زن ستیزه. هر زن علاوه بر زیبایی ظاهری باید خصوصیات رفتاری مناسبی داشته باشه و تو اون نظام ارزش گذاری بشه البته توسط طرف مقابلش و البته مردها هم همین طور. در ضمن اگر به عکس ها نگاه کنید، همه چهره های انسانی، یه نوع جذابیتی دارن و نباید، یک الگو برای زیبایی تعریف بشه. ترجیح خودم به شخصه(چه در مورد مردان و چه در مورد زنان) بر خلاف تبلیغات وسیع رسانه ها، چهره های خاورمیانه ای و قفقازیه. چون حس آشناییت باهاشون دارم.
    • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      شما ها دنبال چی میگردیدن؟ سرمایه داری زن ستیز؟نه اینکه ما خیلی به جایگاه زن ها اهمیت می دهیم
    • دایی جون IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      در جواب مجتبی : اقا کار کار اینگیلیساس
    • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      94 26
      درسته سرمایه داری زن ستیز. بهتره بدونید خود فمنیست های غربی با برخی از جنبه های زندگی زنان در در غرب موافق نیستن. اونا میگن تابوی زیبایی باید از سر زن ها برداشته بشه.اونا با هرچیزی که بخواد از طرف فرهنگ مردسالار به زن تحمیل بشه از جمله ملزم دانستن زن به زیبایی مخالف هستن. مشکل هم همینه این آقایون مثلاً دانشمند فکرکردندمقوله زیبایی فقط اختصاص به خانومها داره و کار تحقیقی خودشون رو با این چنین پیش فرضی انجام دادن و این یعنی در امر زیبایی زنان همیشه مفعول هستند و مردان فاعل وناظر!علم تجربی که در خدمت مردسالاریه یعنی همین. درواقع با یه نوع نظرسنجی مردها درمورد زن ها روبه رو هستیم!این هم یکی از مواردیه که فمنیست های غربی با اون مبارزه میکنن ولی متأسفانه صداشون به جایی نمیرسه.
    • مجتبی IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      29 25
      من گفتم سرمایه دار زن ستیز، ایران هم از این نوع زیاد داره. سرمایه دار می تواند زن ستیز نباشد، این صفتی ایه که برای نشون دادن مخالفتم با این نوعشون بیان کردم. اگر محدودیتی برای قدرت و سرمایه قائل نشیم، جامعه مان نابود خواهد شد چه توسط هیو هفنر چه x , y ایرانی.
    • مجتبی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      23 32
      دایی جون دوست عزیز و با نمک من! من گفتم سرمایهدارهای زن ستیز ملیت مشخص نکردم. یه کم تحقیق کنید متوجه خواهید شد که همواره نهادهای قدرت در تمام جوامع، زنان رو برده خود می پنداشتند. حال شما دایی عزیز رو ارجاع می دم به پاسخ های همین کامنت.
    • مجتبی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      29 8
      خواهر یا برادر عزیز بی نام 15:32 لپ کلام رو گفتند.
    • سجاد IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      52 5
      بابا فقط يه نظر سنجي چرا اينقدر پيچيدش مي كنيد زيباييم يك نظر شخصي اينكه آدم از چه چهره خوشش مياد اكتسابي
    • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
      10 20
      خب اگه احساس بدی داری کسی مجبورت نکرده بیای تو این مطلب.مجبورت کرده؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    106 9
    ایرانی ها کجان؟
  • رستاخیز عقلی A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    خداییش زنان لبنانی و ایرانی زیباترین زنان هستند من خودم میرم از لبنان ازدواج می کنم!!!خخخخخخخخ
    • مجتبی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      اگر واقعا می خواهید ازدواج کنید دیگه خخخخخخ چیه؟؟ یه کم مودبانه تر در مورد خانم ها صبحت کنید.خانم ها اسباب خنده شما نیستند
    • ss IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      دوست عزیز اون تصاویر رو یه بار دیگه ببین نظرت شاید عوض شد افتخار دادی جای دیگه ازدواج کردی درضمن خانومای لبنانی هم منتظرن تا تو بری باهاشون ازدواج کنی!!!خخخخخخخخ
    • مجتبی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      آقای خبرآنلاین! نظرمو سانسور نکن! گفتم خانم ها اسباب خنده شما نیستند. تا به حال ندیدید که وقتی مردکی به خانمی جسارت و بی ادبی می کنه، چندتا از همین آقایون متشخص شروع می کنن زیر زیرکی خندیدن؟ من تعمیم به کل جامعه نمی دم اما این مرضی است که شیوع یافته.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      48 18
      می گم مجارستانی ها هم بدک نیستنا! اونا رو هم به گزینه هات اضاف کن...
  • اميد A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    متاسفانه خيابوناى ايران پر شده از چهره هاى مصنوعى چه پسر چه دختر
  • فرهاد A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    دقت كرديد همه‌مون تا آخرين عكس رو نگاه كرديم تا زنهاي ايراني رو هم ببينيم؟ من احساس مي‌كنم ضايع شدم، آخه زن ايراني بينشون نبود.
    • مهلا IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      34 63
      بسم رب متعال لا مکان لایزال سلام به همگی اول از همه یه جمله در مورد زیبایی زن و مسئله اون در زندگی اقایون از امیر بیان مولا علی ع بیان کنم بعد بریم سراغ موضوعات بعدی چون این عزیزان دست در گنجینه الهی دارن نگفتن از ایشان مارو به گمراهه میبره مولا علی ع در جمله ی قصار و بزرگی می فرمایند برای پسران خود زن زیبا بگیرید من یه مدت تو این جمله غرق بودم اخه مگه اسلام برای زیبایی های باطنی نیومده درسته زیبایی ظاهر مهمه ولی مگه دخترای زشت دل ندارن تا اینکه از یه دانا پرسیدم و به این جواب رسیدم دقت بفرمائید:ایشون فرمودند جالب اینجاست که هیچ زنی زشت نیست هر زنی زیبایی خاص خودشو داره حالا یکی هست اندامش کاملتره به قول خودشون مانکنه(خودشون غربی ها ی سودجو)ولی جمله زیبا و درست مولا رو داری هیچ زنی زشت نیس
  • سعید آقا A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    اینا که همه مثل هم اند!
  • محمدرضا A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    41 3
    خواهش می کنم نظرم رو سانسور نکنید.ولی آدم نباید خودش از خودش تعریف کنه.
  • جواد A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    111 8
    بیشترین مصرف مواد آرایشی برای کدوم کشوره؟
    • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      احتمالاً ايران و كشورهاي عربي!
    • بی نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      هرکشوری که مردهاش سطحی نگرترند.
    • پرهام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
      44 14
      بالاخره ما متوجه نشدیم شما دخترها برای مردها آرایش میکنید یا برای دلِ خودتون ;
  • گشت ارشاد IN ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    82 11
    چه جلافتا :)))))))))))))))))))))))))
  • بی نام SE ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    84 12
    این جور خبر ها رو بیشتر کنید ؟ :))))))
  • حميد IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    92 17
    فتبارك الله احسن الخالقين
  • شايسته IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    65 5
    انسان وقتی به دنیا می‌آید سرمایه‌هایی در اختیارش گذاشته شده است که خودش در وجود آن‌های هیچ نقشی نداشته است ( مثل خانواده ، ثروت ، ظاهر زیبا ...) هنر انسان به این است که از این استعدادها و منابع چگونه استفاده کند. مثل همین مساله که اگر یکی زیبارو باشد ، مسلما خودش در این میان هیچ نقشی نداشته و چندان شایسته تقدیر نیست. اما اگر خودش در کسب کمالات انسانی ، سعی و تلاش کرده و به مدارج عالی دست پیدا کند ،‌ شایسته تقدیر است. (واقعا این که کی خوشگل تره هیچ امتیازی محسوب نمیشه ، اما اگر توی مسابقات علمی ، ورزشی و... حتی اگر کسی توی خانواده و محیط کاری به خوش خلقی معروف باشه ، واقعا شایسته تقدیره ...) (در ضمن من خودم خوشگلم!!! صرفا نظرم را گفتم :)) اینو گفتم کسی فکر دیگه‌ای نکنه )
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    99 36
    فکر کنم اون قسمت زنان ژاپنی،چینی، کره ای رو از یه عکس 3 تا کپی گرفتن
  • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    50 39
    من دارم ميرم پرو (;
    • محسن IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      34 23
      من زود تر از تو رفتم
    • محمد A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
      20 16
      بیایین با هم بریم دور همی بریم بهتره.....خخخخخخخ
    • بی نام RO ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
      17 8
      به راننده بگو صبر کنه منم دارم میام:
    • دختر شرقی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
      17 7
      به سلامت
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    72 28
    من میرم اوکراین اونجا نشد جمهوری چک
    • sepehr A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
      19 16
      اره خدایی از نظر زیبایی خیلی زیبا بود اوکرانیه
  • مریم EU ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    پس چرا زنان ایرانی نبود توش؟؟؟!!! افغانستان و ترکیه و لبنان بود اما ایران نبود!!!!
  • بی نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    21 38
    هشمون لنگه همديگه اند!
  • پسر تهرون IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    58 21
    خانمهای ایرانی اگه خودستایی رو بذارند کنار و انقدر همدیگرو تخریب نکنند زیباییشون بیشتر نمایان و نمود پیدا میکنه!
    • ستاره A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
      16 35
      کلا ایرانیا خوگشل ترن چه زنا چه مردا اینا چی بودن حالم بهم خورد وویی
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    66 18
    ویژگی مشترک همه عدم برخورداری از حقوق مساوی در خانواده محل کار و تحصیل سیاست اقتصاد... است.
  • تهرانی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    55 13
    چرا بعضیاشون دارن میخندن ولی تو این اوکراینیه یه چیز دیگس فک کنم فامیل تیموشنکوئه
  • محمد A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    90 9
    ايراني ها روز به روز دارن تيره تر ميشن و چهره ها از فرم افتاده تر (بايد بررسي شه چرا). ايراني ها چهره رسانه اي غربي دارن . چيزي كه غربي ها براي بعد اجتماعي نميپسندن. واسه كسي كه خارج (هرجا به جز دبي) رفته باشه حرف هام كاملاً مشخصه . توي تهران كه ماشالله خيلي ها بيني عمل . گونه پروتز. پيشوني بوتاکس و ... . سن واقعي افراد اينگونه اصلاً قابل تشخيص نيست . دختر هاي 20 ساله با 28 ساله هيچ تفاوت چهره اي ندارن. به شخصه با اينكه فرد نيمه مد گرايي ام چهره واقعي رو ترجيح ميدم.
    • بی نام TR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
      9 2
      کاملا اشتبا گفتید چرا که در چند سال اخیر تعداد به دنیا امدن بچه های بور در ایران روبه افزایش است
  • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    56 1
    غیر از لبنان از هیچ کشور عربی هم تصویر نذاشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    40 37
    آقا لبنان ویزا میخواد یا نه؟! یهو دلم خواست،...
  • حامد A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    تو تهران آدم حالت تهوع بهش دست می ده از بس قیافه عملی می بینه. خودشون هم فکر می کنند خوشگل شدن آخه این چه مدل خوشگلیه؟ آدم یاد موجودات فضایی می افته دماغا همه سر بالا لبها پف کرده ... جدا اینا اگه برن اروپا از خجالت آب می شن با این قیافه ها...تو اروپا طرف تو عروسی یه برق لب کمرنگ می ماله اینا می خوان برن بقالی سر کوچه صد قلم آرایش غلیظ می کنند.
    • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      115 8
      آخ گفتی!!!
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    49 15
    آخه این حرفا چه ربطی به این متن داره گفته بررسی کردن دیدن چهره معمول شان اینه نگفته خوشگل اند یا اسباب نظر دهی شما شود یک کم مودب و علمی به این خبرها نگاه کنید این چه وضعشه خبر آن لاین چرا اجازه می دی این جور کامنت ها شان سایت را پایین بیاره
  • بی نام A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    دانشمند ها در تجزیه تحلیل چهره دختر ایرانی واماندند!! از بسکه لایه های مختلف آرایش مانع از دیدن چهره حقیقی او شده
  • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    87 14
    ایرانیا تا سقف آرایشن. هفت لایه بتونه دارن. طرف شبیه .... خودشو مثه مرلین منرو درست میکنه!!
  • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    34 76
    به نظر من،کلیت چهره زنهای ایرانی(یا حداقل تهرانی) متاسفانه یه چیزی تومایه آمریکای جنوبی وبخصوص مکزیک میمونه.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    70 36
    حالا خوبه بدانید ایرانی خیلی شبیه ایتالیایی ها هستند
  • raa A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    35 7
    همه زیبا بودند به چشمم
  • امین IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    36 18
    همه خوب هستن!!!!!!!!!من موندم تو انتخابم!!!!!!!!مجارستانیه یا ایتالیاییه!!!!!!! کمکم کنید!!!!!!!!
    • بی نام IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      25 8
      یه سر برو ساموا خوش میگذره ..........
    • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      19 11
      من میگم برو لهستان..!!!!!!!!از همشون بهتره!!!!!!!!!!
  • mami IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    20 29
    به نظر من عکس ها خوب کشیده نشده چون زن های انگیلیسی که زشت هستند را زیبا کشیده و زنان فرانسوی را با تمام زیباییشان هم سطح انگلیسی ها کشیده و در اصل زنان لبنانی از همه زیباتر هستند
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    39 9
    همه شون عزیزن.لا مصب بد نداره سیاه سفید زرد ابی.......
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    14 50
    این مطلب رو از سایت بردارید. چرا عکس ناموس مردم رو میزارید؟؟؟
  • مجتبی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    57 8
    همانا خداوند به قلب هایتان نگاه میکند و نه به صورت هایتان. (قرآن کریم)
    • بی نام A1 ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      62 2
      اره ولی مشکل اینجاست که فقط خدا اینکارو میکنه و نه دیگران.بخاطر همین هم من نتونستم تا حالا ازدواج کنم...
    • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      2 3
      خوب میکی
  • یاشار IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    46 21
    چهره ایرانیها در این گروه بندی زنان جهان باید در گروه ششم (چهره معمول زنان در کشورهای افغانستان، لبنان و ترکیه) جای بگیره ولی شاید بدلیل وجود قومیتها و نژادهای متفاوت در پهنه ایران بزرگ، این کار کمی مشکل باشه اما میتونست چهره زنان ترک ایران را متصور شد که بسیار نزدیک به چهره زن ترکیه ای است.
  • امین A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    34 14
    صورت زیبای ظاهر هیچ نیست * ای خواهر سیرت زیبا بیار
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    29 19
    حجاب ندارن؟چه وضعیه؟(خنده)
  • ایرانی IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    29 20
    من هم با یاشار موافقم، چهره غالب زنان ایرانی شبیه زن ترکیه ای است تا دیگری ها.
  • بی نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    11 12
    ایتالیا
  • دختر ايروني A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    23 59
    سلام به دوستان عزيز.خيلي خوشحالم كه زن ايروني رو اينجا نياوردن چون حيفه بخدا.زن ايروني از همه لحاظ بي نظيره. و مقايسه با اين رفتارها و كارا در شأن او نيست.درود بر زنان و مردان غيور ايراني
    • پرهام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
      40 10
      دقیقاً به چه علت شما دخترهای ایرانی رو برتر از سایر دخترهای دنیا میدونید؟ آیا کسی به جز خدا صلاحیتِ اینو داره که برتریِ یک ملت و قوم رو بر سایرین تعیین کنه؟ اتفاقاً خودبرتر بینی باعثِ منفور شدن میشه ;
  • معین A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    27 13
    آقا من دارم میرم هلند سوغاتی بیارم کسی چیزی نمیخواد واسش بیارم؟
  • ندا A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    53 16
    مشکل اصلی مردای ایرونی هستن چون زیبایی رو فقط در صورت زیبا و جذاب میبینند ضمن اینکه توقع بالایی دارند و زن ایرانی مجبوره بخاطر زندگیشم که شده تن به جراحی زیبایی بده ... تو ایران مردا عرف و فرهنگ رو میسازند و زن ها فقط مجبورند خودشون رو با محیط وفق بدن همین ! پس زنان ایرانی رو مقصر ندونید اول خودتون رو درست کنید .
    • پرهام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
      28 26
      سن جراحی زیبایی رسیده به 16 سال و 17 سال،کدوم اجبار به خاطره زندگی خانمِ محترم؟ بهترین نیست بگیم دخترها این کارها رو میکنن صرفاً به خاطر محقق شدنِ هوس بازیها و اتو زدن ها و پسربازیهای خودشون؟ لطفاً گردنِ مردها نندازید،تقاضا رو خودِ خانم ها در مردها بوجود آوردند وگرنه چرا این جراحی ها در مورد آقایون شایع نشد؟ شما یا محیط دانشگاهی رو ندیدید و یا واقعاً جزو معدود باقیمانده های نسلِ خوبِ دخترهای ایران هستید.
  • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    10 8
    چرا عقده شخصی خودتون را انعکاس میدید
  • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    17 19
    فقط اوکراین و لهستان!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    14 8
    خبر آنلاین نظر منو صبح فرستادم در مورد زیباکردن لب و دهان به صورت شتری نشون بده لطفا
  • مسيح A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    52 8
    بدبختي ما ايراني ها اينه كه تويه چند هزار سال پيش مونديم، و فقط كارمون شده افتخار كردن به نژادو گذشته اي كه هزاران سال پيش نابود شده، تمام وقت در توهميم كه از همه ي نژاد ها زيباتر، باهوش تر و پاك تريم، در صورتي كه واقعيت يك جور ديگه است، كافيه دوري در خيابان هاي شهر بزنيد و واقع بينانه به مردم و اطرافتون نگاه كنيد، دروغ ، خيانت ، قيافه هاي ناراحت و... اينه چون نقش تو بنمود راست // خود شكن، ايينه شكستن خطاست
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    24 42
    آلمانیه خدایی زیبا بود درسته اسمی از ایران نبود ولی آریایی که هستیم.
    • یاشار IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      44 62
      نژادی به نام آریایی اصلاً وجود خارجی ندارد بلکه گروه زبانی آریایی داریم که تئوری مکس مولر زبان شناس آلمانی بود که فارسها را نیز جزو این گروه زبانی میدانست که بعدها نظریه اش را پس گرفت. بخشی از ایرانیها که نژاد اصیل ایرانی معرفی میگردند از جمله فارسها جزوی از نژاد هندوایرانی هستند که مشخصات چهره شان عبارتست از: پوست تیره ، جمجه یا سرهای تخت و دراز ، بینی بزرگ و غوزدار و... که هم بر نژادهایی چون ترک اوغوز تأثیر گذاشته اند و هم از نژادهای دیگر تأثیر پذیرفته اند ؛ خالصترین و یا کمتر اختلاط یافته ی این نژاد، هنوز در شمال ایران و در گیلکها و طبریها و... دیده میشود.
    • بی نام A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
      32 27
      یاشار من شنیده بودم ترکها نژادپرست هستن ولی حالا به عینه و مصداقی دیدم.
    • یاشار IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
      21 14
      از کجا می دونی که آریایی هستین؟ با کدوم مشخصات؟
    • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      3 2
      یاشار14:17 منظورت از فارسها چیه؟منظورت فارس زبانهاست؟یا منظورت یک نوع نژاده؟آیا تقسیم بندی افراد بر مبنای زبان الزاما به معنای تقسیم بندی افراد بر اساس نژاده؟آیا سیر تحول زبان الزاما بر مبنای نژاده؟وآیا همه افرادی که زبانشان ریشه مشترک زیادی داره از نظر نژادی شبیه هم هستند؟ساختار چهره اکثر ترکمن ها شبیه اکثر آذربایجانیهاست؟نکته بعد اینکه بر اساس چه منطقی و چه سند معتبری و چه منبع مستندی اونطور در مورد نژادی به نام هندوایرانی و مشخصات چهره دراون نوشتی؟ نوشتی خالصترین و یا کمتراختلاط یافته ی این نژاد، هنوز درشمال ایران ودر گیلکها و طبریها و... دیده می شود.نمیخوام در مورد تک تک این موارد در این قسمت نظر بدم ولی برای یک نمونه ،پوست تیره در میان گیلک ها و طبری ها به نسبت در ایران؟
  • ایرانی A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    40 52
    آلمانیه هم زیبا بود اما ایرانیا چه ربطی به آلمانیا دارن؟!! واقعاً آدمای ساده چه زود باور میکنن که نژادی به نام آریایی هم وجود داره!!!!!!! و... میشه گفت نژاد "هندوایرانی" ؛ بله، بخش کمتر ایرانیا از این نژادن ولی اکثراً از نژاد "ترک" هستن و به همین خاطر چهره غالب ایرانیا شبیه چهره غالب ترکیه ای است.
    • سهند A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      55 38
      جانم؟ اکثرا از نژاد ترک هستن و شبیه زنانِ ترک؟ دوستِ عزیز، نژادِ ترک اصولا متعلق به آسیای میانه ست که دارای پوست های زرد و چشم های کشیده هستن! یعنی قرقیزها و قزاق ها و ازبک ها و مغول ها و... . آذری های ایران، به استثنای ترکمنها و عرب ها، از همون نژاد سایر اقوام ایرانی ان. به همین خاطر چهره شون مو نمی زنه! بیشتر مردم ترکیه هم(به استثنای کُردها) از نژادِ اروپایی - یونانی هستن. در نژاد ترک چیزی به نام پوست بسیار سفید و موی بور و چشم های گرد نداریم! در ترکیه، این حاصلِ ادغامِ ترک های عثمانی با یونانی ها و ایتالیایی ها پس از فتح استانبوله، که زبانِ اونها رو هم به ترکی تغییر داد. دوست عزیز سه خط نوشتی و همه ی علم تاریخ و جغرافیا و زیست و... رو به زیر سوال بردی!
    • م.م RO ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
      26 34
      جناب سهند این مشخصاتی را که شما گفته اید مربوط به شرق آسیا و اقوام و مللی چون: ژاپن، چین، کُره و... است. نژاد غالب مردم ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان و حتی ایران از نژاد ترک اوغوز است که به اقتضای هر منطقه و به دلایل تاریخی و سیاسی تحت تأثیر نژادهای همسایه قرار گرفته اند. چه کسی همه ی علم تاریخ و جغرافیا و زیست و... رو به زیر سوال برده؟
    • وطن A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      18 15
      اینکه چهره ایرانیها و ترکیه شبیه به هم هست بدلیل این است که ترکها بسیاریشون آریایی هستن .هیتی ها اورارتوها .اصولن چهره ترکها را با چهره مردم ترکیه تطبیق ندید ترکها را با ید با چهره ترکان آسیای مرکزی بدونید
  • مرد ایرانی IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    20 14
    متاسفانه ما فقط بلیدیم از خود تعریف کنیم و هیچ چیزی هم برامون نمونده
  • حامد IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    10 20
    رنگکینگ من ایتالیا-لبنان-اوکراین
  • یاشار IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    25 44
    نژاد ترک اوغوز ؛ نژادیست که دارای مشخصاتی در چهره، چون: پوست سرخ و سفید ، صورت کشیده ، چشمان درشت و کشیده ، بینی متوسط و رینوپلاستی ، لبهای نازک و ظریف و ... بوده است که بنا به دلایلی و طی روندی طبیعی، بطور کمابیش، از نژادهای دیگر، تأثیر پذیرفته و متقابلاً بر آنها تأثیر گذاشته است. بی شک، نژاد مشترک غالب جمعیت امروز ترکان ایران، ترکمنستان، آذربایجان، ترکیه، قبرس، سوریه، عراق از نژاد ترک اوغوز می‌باشد و با وجود اینکه در طول تاریخ با اقوام و ملیت‌های همسایه اختلاط نژادی یافته‌اند، مشخصات نژاد ترک اوغوز را بخصوص مردم ترکیه و آذربایجان در مرکز سکونتگاه ترکان اوغوز در چهره‌ی خود حفظ کرده‌اند...
    • کورش 124 IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
      33 25
      مشکل شما اینه که فرهنگ و چهره نژاد ترک اوغوزبه قول خودتون که معلوم نیست اصلا چی بوده و واقعا حقیقت تاریخی دارن یا نه رو با چندتا نقاشی به خورد خودت دادی . نقاشی می کشید همون جور که دوست دارید بعد می گید ایناها اینم ترک اوغوز . در کارتون فوتبالیستها هم ژاپنی ها همین کارا رو می کردن چنان مردمی از خودشون نشون می دادن که کسی اگه ژاپنی ندیده بود فکر می کرد ژاپنی ها اروپایی اند. کلا نژاد ایرانی یکدسته و البته بسیار شبیه به هند و اروپایی ها از جمله آلمان، کرواسی ، ایتالیا و یونانه .نکته خیلی ظریف درباره چهره آلمانیها اینه که همه فکر می کنند که آلمانها همه چشم آبی و مو رنگی هستن در صورتی که چشمان قهوه ای و موی قهوه ای متمایل به مشکی در آلمان بسیار زیاده و خیلی هم شبیه به ما ایرانیها هستن .
    • حامد A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
      15 18
      اصلا چیزی به اسم نژاد در قرن 21 دیگه معنی نداره. مخصوصا در جاهایی مثل خاورمیانه که همه یه جورایی با هم فامیلن... خطاب به کسایی مثل یاشار که همیشه هر بحثی به سمت نژادپرستی پیش میبرن.
  • یاشار IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    13 16
    نظر بنده بخاطر مستدل و بسیط بودن در یک باکس جا نشد ، ناگزیر ادامه اش را در باکس دیگر جای دادم؛ ادامه نظر من پس چرا تأیید نشده؟!!!!! این نظر ناقصه.
  • شیما A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    12 27
    از همه خوشگلتر اوکراینیه اس. بعدشم انگلیس و لبنان. از همه زشت تر هم ساموا.
  • ترنج A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    20 16
    لهستانیو ایتالیایی خشگل تره.ولی ایرانی ها تا حدودی شبیه ایتالیاییها هستن
  • پارسانا IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    18 6
    ایرانی ها از هر نظر خوبن اما کاراشونه که سطح زیبایی رو پایین می یاره
  • بیگی A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    27 9
    خانمهای ایرانی اگه آرایش ناهنجار را بگذارن کنار هم زیبائی ظاهر دارن هم باطن فقط باید خودباور باشن . امیدوارم روزی به این باور برسن که آقایان از اینگونه آرایش خوششان نمیاد
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    20 7
    تو سایتی که ما این خبرو دیدیم ایرانی و افغانی هم داشت و اصلا 40 تا کشور بودن حالا چرا اینجا حذف شدن نمیدونیم والا. نکنه بازم دارین سانسور میکنین.
  • امید IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    19 10
    پس ایران کجاست چرا بین کشورها نیست!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نانا IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    7 12
    زیاد دلت نخواد....درستو بخون
  • شئهد A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    7 19
    فکر کنم این سایتو پاک کنید بد نباشه
  • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    30 6
    ایران همه جووووور چهره داره . نیمه پر لیوان رو نگاه کنید ما همه جور چهره داریم بخواطر همین ما رو نیاوردن
  • زهرا A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    6 13
    سايت رو پاك كنيد
  • هدیه IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    22 7
    همه چهره هایی ک جراحی نشده قشنگن چون خدا افریده وسلیقه خداست اونایی ک صورتشونوعمل میکنن واسه چی میخوان توکاره خدادخالت کنن خداهمه چیزوباتناسب خاص خودش افریده ولی خب بعضیاروخیلی قشنگ افریده خودشم گفته هرکسی ک بخواد تورحم مادرزیبا پرورش میده.ازنظرمن زیبایی صورت مهمه ولی خب اخرش میخوادیره زیرخاک دیگه زیبایی درون مهم تره.درضمن ایران خوشگل ترین چهره هاروداره همه جورچهره هم توش پیدامیشه
  • نازلی IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    9 18
    برای من فرم و حالت صورت خیلی مهم تره . فرم صورت زن هندی india کاملا استاندارد و بدون نقص بود .
  • محمد A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    26 44
    زیباترین زن آذری است
  • محمد A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    9 5
    اولا آن تعریف و تمجید مال سالهای قبل بوده است ثانیا ان اکرمکم عندالله اتقیکم ثلثا با این تهاجم فرهنگی دیگر همه زنای دنیا تقریبا دارن مثل هم میشن
  • کیومرث IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    14 28
    ت از همه قشنگ ترنوی دنیا کره ای ها هستند
  • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    11 8
    اصلا اینها انقدر. قشنگ نبودند
  • پری US ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    25 3
    همه جا زشت و زیبا هست چه اروپا باشه چه اسیا البته الان دیگه با عمل و ارایش هر زشتی می تونه زیبا باشه یقینا اون کشوری که از لوازم ارایش و عمل استفاده زیادی می کنه زیبایی کمتری وجود داره !!! ایرانی ها بد نیسن اما اگر می خواین بدونید زیبا هستند باید به عکس های قدیمی دوران قاجار که کمتر از لوازم ارایش استفاده می شد مراجعه کنید و اینو بگم انقد عمل زیاد شد که دیگه زنان دنیا تقریبا مثل هم دیگه دارن می شن
  • بهار A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    24 32
    دخترای ایرانی از همه خوشگلترن
    • دختر ایرانی A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
      28 3
      دختر ایرانی ی زمانی زیبا بود الانه آمار استفاده از لوازم آرایش و جراحی زیبایی آبرومونو در سطح بین المللی برده...دخترای ایرانی تا سر کوچه میخوان برن گریم میکنن
  • بی نام A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    4 12
    مصخرست
  • مریم RS ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    27 48
    اتفاقا زنان ایرانی از نظر زیبایی اولا چرا که خارجیها حسرت موی مشکی دارند من با یه امریکایی چت میکردم هم دوست داشتند از مذهب ما اطلاعات داشته باشند وهم زنان ایرانی به زیبایی خطاب می کردند
    • حمید IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
      25 34
      کاملا مخالفم
  • maryam RS ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    3 5
    من چه طوری دانلود کنم گریمور هستم می خوام این تصاویر
  • روژانو A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    13 12
    عاقا بى شوخى بعضى از نظرا رو خوندم پوكيدم از خنده! سفر رفتين سوغاتى يادتون نره
  • یک روسی A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    17 24
    من خودم روسی هستم ولی از نظر خیلی از روسها اوزبکها زیبا می باشند زیرا اونها نژاد مخلوت با اوروبا و ترک های می باشند. هر نژادی که مخلوت باشد زیبا است. اوزبگیها 20درصد بور هستند که خود نژاد اوزبک بیشترشها معمولا ریش قهوه ای دارند رنگ موی آنها سیاه یا قهوه ای بعزی وقت ها موی آنها بور بلوندی می باشد که در شهرهای تاشکند و اطراف این شهر مردمان جشم رنگی سبک مایل به سبز است ولی تاجیکخا هم در اوزبکصتان زندگی می کنند که شبیه ایرانیها و کاهی اوقات مثل ترک های قغقازی می باشد در روسیه هم زیادند و خیلی دویتر ها و زن ها روس با اوزبک ها ازدواج می شوند چون حیلی دوست دارند اونهارو
    • بی نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
      4 2
      فكر نمي كنم هميشه نژاد مخلوت اين نتيجرو بده،مثلا ايران
  • مطهره A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    32 4
    آقایونی که میفرمایید ملاک زیبایی طبیعی بوده نه میک آپ و گریم و.... باید بگم کره جنوبی بیشترین آمار جراحی پلاستیک و عمل زیبایی رو داره که بیشتر مربوط میشه به پلک و گونه ولی اینجا تو این گزارش تصویری عکس زنای کره ای هستش پس اینکه زنای ایرانی اینجا نیستن دلیلش چیزی که شما میگین نیست بعدشم شما که اینقدر از دخترا عیب میگیرین باید بدونین توکشور ما پسرایی که مثل زنا ابرو بر میدارن یا مو درست میکننو ..... کم نیست
    • ملیکا A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      9 3
      مطهره جون چونه رو یادت رفت بگی بیشترین جراحی مربوط به چشم و چانه و گونه شون میشه بعد از اون بینی. بماند که گریم و آرایش هم میکنن و کلی هم به پوستشون میرسن لوازم آرایششون که عالیه
  • حامد IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    26 27
    سلام همه ی انسانها زیباهستند. من ترکمنم و بیشتر ترکیه یا آذربایجان یا ترکمنستان یا اوکراینو میپسندم در ضمن خودمم شبیه اوکراینی ها هستم.
  • زهرا A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
    37 35
    به نظر من مردم هیچ کشوری اندازهی مردم ایران خوشگلتر نیستن یرانی ها با چشم ومو مشکی از همه بهترن تازه کشورهایی مثل امریکا یا دیگر کشور های اوروپایی با اون چشم های ابی شونکه بیشتر شبیه چشم گربه ست اومدنواسه خودشون نظر سنجی کردن خودشونو جز زیباترین مردم جهان قرار دادن تازه اگه می بینین ایرانی ها اینجه نیستن بخاطر این که براشون افت داره که عکساشون پیش چنین عکس های زشتی باشه
  • مریم A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    14 18
    یعنی مردم ایران به این قشنگی داخل این عکس ها نیستن
    • ایرانی A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      31 6
      میگن: آدم اگه خودش رو نپسنده، سکته میکنه میمیره.
  • ناشناس A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    28 13
    چهره زنان ایرانی توی گروه اسپانیا یونان و ایتالیا قرار می گیره چون بیشتر شبیه اونها هستند
    • ایرانی A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
      6 10
      اتفاقاً پس از تحقیقاتی که درخصوص غالب چهره های زنان ایران در گستره بزرگ کشورمان بعمل آوردیم نتیجه نه در یک گروه، بلکه شبیه به چهر های مختلف و به شرح ذیل بوده است: در شرق و شمالغرب ایران: شبیه چهره زن افغانستان و ترکیه در غرب ایران: شبیه چهره زن هند و لبنانعرب درجنوب ایران: شبیه چهره زن غرب آفریقا و هند در شمال، مرکز و جنوبشرق ایران: شبیه چهره زن هند در شمالغرب ایران: شبیه چهره زن ترکیه و ...
  • mm US ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    22 38
    سلام اگه تا حالا کتابهای سعدی و حافظ خونده باشین از دختران وزنان ترک به عنوان پری یاد شده خداییش واقعا زیبا هستند منظور ترکهای اصیل نه ترک های شمال شرق ایران و کشور ترکیه ... کافی کلمه ی پری رو توی اینترنت سرچ کنین که قیافه هایی شبیه قیافه های نژاد هزاره در افغانستان میاد
    • مریم IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
      26 11
      اگر من دانشجوی ادبیات دانشگاه تهران هستم که میدونم درست نیست
  • رقیه IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    17 9
    لطفا ب خودتون بیاید چ مرد چ زن شدید بازیچه ی غربها فقط با یک کلمه مد همین مد پدر هممونو در اورده باطنه ک مهمه ن ظاهر
  • شقایق از رشت IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    27 6
    بچه ها چرا اینقد بحث میکنید /همه زنها زیبایند انهایی هم که زشت به نظر میرسند قدرت نشان دادن زیبایی خود را ندارند وگرنه هیچ زنی زشت نیست
    • علی A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
      7 13
      فمینیستی؟
  • مهدخت IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    3 24
    به نظر من زن کره جنوبی هم خیلی خوشگل بود اوناهم مثل ما ایرانی ها هستن دینشون براشون خیلی اهمیت داره مخصوصا مسیحی هاشون اون ها انقدر به اعتقاداتشون احترام میذارن حتی ادم معروفهاشونم خودشون رو قربانی کردن ....
    • حسام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
      8 0
      اتفاقا کره جنوبی بالاترین درصد آتییست ها را در شرق آسیا داره
  • شیرین A1 ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    14 6
    واقعا برای فرهنگ بر باد رفته و دیدگاه بعضی آقایون متاسفم که ارزش زنای ایرانی که میتونن خواهر مادر همسر یا دخترشون باشن رو پایین میارن و کوته فکرن.شمایی که در دامن چنین زنانی پرورش پیدا کردی در واقع داری خودتو به سخره میگیری... حرف نزنید نمیگن لال نبود.کم گوی و گزیده گوی چون در,تا زندک تو جهان شود پر
  • مهزیار A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    6 4
    مردها مشکل درست میکنند ولی خب زن ها هم باید توقعاتشونو بیارن پایین بخاطره اینکه هر دو طرف زن و مرد مخصوصا زنها واقعیت دیگه توقع زندگی مرفه و غرق در نعمت رو دارن و به هیچ وجح جفتشون قانع نیستند سن ازدواج در ایران 30 خورده ای سال شده نمونش منه جوون که معلوم نیست چه اینده ای در انتظارمه
  • اسماعيل از رشت A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    14 4
    دوستان عزيز شرمنده كه ميبينم يه چيز خيلي خيلي پيش پا افتاده رو نميدونين و با عرض معذرت بايد به اطلاعتون برسونم كه زيبايي در نگاه انسانهاست نه در چهره ي آنها، شايد اون كسي رو كه شما زيبا ميبينين خيلي هاي ديگه زيبا نبينن، اگه توضيح بيشتر نياز دارين به نزديكترين روانشناس مراجعه كنين، نگران ازدواج هم نباشيد، خدا بخواد جور ميشه، فقط مثل من دست رد به سينه ي خواستگار هاتون نزنين،
  • بی نام A1 ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    10 3
    نه اینکه مرد ها حالا همشون به وعده هایی که میدن عمل میکنن.چه ربطی به توقهات زن ها داره.
  • محمد A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    24 1
    اگه دقت کنین توی هر قاب چهارتا عکس هست ولی توی قسمت افغانستان و همسایه های ایران سه تا هست و عکس ها هم بزرگنمایی شدن . یعنی توی اون قسمت یه عکس دیگه هم بوده که سانسورش کردن . حالا به نظر شما اون عکس کدام زنی هست که نشون دادنش تو ایران بدون حجاب ممنوعه ؟ اگه فکرش رو بکنی عین بازی های والیبال که شبکه سه تماشاگرای اونا رو نشون میده ولی دخترای ایرانی بدون حجاب رو اونجا نشون نمیده .
    • بی نام TR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
      3 0
      با نظرتون موافقم
  • الناز IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    22 34
    خوشگل تراز ایرانی ها پیدا نمی شه به افتخار ایرانی ها
  • سجاد از رامسر A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    17 21
    سلام .تو گوگل هم بنویسید هست زیباترین دختران و پسران دنیا اریایی هستند.یعنی ایرانی و المانی و ایتالیایی و هند و کشور اسکاندیناوی که تاسیس شده توسط ایران هست.بنویسید why iranian is beautiful.روس ها هم با شمال ایران هم نژادند از دوره رضا خان پهلوی وارد رامسر و قائم شهر و جویبار شدند.کلا همه دنیا در 7000سال قبل واسه ایران بود دوره جمشید شاه پیشدادی که تخت جمشید به یاد اون ساخته شد.که روسیه پادشاهش پسرش بود و بقیه رو خودش فرمانروی میکرد.بیشترین تمدن دنیا ما داریم .و زیباترین انسانهارو قشنگ توی ایران بگردین 77میلیون از زیباترین افراد دنیا هم زیباترند.پس ایران رو دست کم نگیریم.راستی امسال 7035امین سال اریایی هست.
  • سیما IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    11 6
    به نظر من یک زن ایرانی هم باید بود
  • بی نام A1 ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    23 1
    من خودمم یه زنم ولی زنان ایرانی تو این چند سال اخیر خیلی خودشونو دست کم گرفتن آخه اینقدر عمل زیبایی واسه چیه..عمل زیبایی واسه کسانیه که که واقعا بهش احتیاج دارن نه دخترایی که هیچ مشکلی ندارن بینیشون قشنگه ولی بازم عمل میکنن لباشون قشنگه ولی بازم پروتزش میکنن و متاسفانه همه یه شکل شدن با قیافه های مصنوعی که دیگه تشخیصشون ازهم مشکل شده
  • یه دختر خووووب EU ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    38 6
    آهای اقايوني که ميفرمايين دختراي ایران چهرشون طبیعی نیس و عملی هستن ... با عرض معذرت خود شما دختراي دماغ عملی رو باکلاس تر ميدونين ... فقط تو محيطاي مجازی ادای آدمهای روشنفکرو درميارين...
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    21 14
    همه این قیافه ها بدون آرایش هستند و عمل زیبایی انجام نداده اند بنا براین جایی برای ایرانیها نیست.
  • دلارام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    12 17
    زنان ایرانی از هر نظر با وقارترند چرا که زیبایی انسان فقط به ظاهر نیست بلکبه به شخصیت و رفتار انسان بستگی دارد اگر زنی زیباترین باشد اما اخلاقش ناپسند و زننده باشد زیبایش خرد میشود
  • مهدی A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    18 6
    آریایی هایی که آریایی نیستند
  • هانا A1 ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    30 15
    از چهره زنان ايرانى خنده ام ميگيرد.البته فقط عملى ها.همه مانند مجسمه اى متشابه به همند.حتى نميشود از يکديگر تشخيصشان داد.
  • vih IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    9 5
    اینا اصلا شبیه عکس نیست بیشتر شبیه نقاشی.
  • امین IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    6 4
    بهتر بود چهره ی مرد های کشور های مختلف رو بررسی میکردید ولی اینم خوب بود ممنون
  • زهرا IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 2
    اوه اوه مثل هم اند
  • katty RO ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    8 10
    تو کشور های غربی ۸۹٪زن ها و دخترها بورن ولی تو ایران اکثرت رنگ مو ها سیاهه رنگ پوستشونم سبزست من خودم به شخصه مو هام سیاه ولی دوست داشتم بور باشم.
  • زهرا IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    16 5
    ولی به نظرمن دخترای ایرانی چهره های متفاوتتری از هم دارن .. نمیشه گفت تقریبا همه همین شکلن.. منو خواهرام که از یه خونیم شبیه هم نیستیم.. بخاطر اینکه ایران کوچکتر شده شرق کشور نژادی مثل افغانها دارن..جنوب شبیه عربها.. شمال شبیه شوروی سابق مثلا من تو اقوامم باکویی کم نیستن...
  • زهرا RO ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    6 9
    عمل نکردن ملاک نبوده چون تو کره هر فرد حداقل یک عمل زیبایی انجام میده . ملاک زیباییه زیبایی طبیعی هم معنی نداره زیبایی طبیعی یعنی قیافه اولیه که اون موقع همه نوزاد بودن . قیافه با گذشت زمان تغییر می کنه .
  • اسما A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    5 16
    زیبا ترین چهره رو در میان اسیا ایرانیها دارند. اونوقت ....
    • یه دختر IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
      3 14
      زنای اوکراین و رومانی از همه زیباتر هستن
  • هستی A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    14 0
    حالا که بحث ظاهر شد باید بگم که توی ایران از هر جهت که بخواییم در نظر بگیریم داره به من دختر ایرونی تحمیل میشه که تو بدون آرایش و عمل هیچی نیستی وقتی یه نگا به دورتتون بکنید متوجه میشید که اعتماد بنفس ما دختر ایرونیا کممه بریم از خودمون شروع کنیم و خودمون باور کنیم
    • بی نام A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
      8 0
      به نظر من مهمتر از همه اینه که عزت نفسمون رو تقویت کنیم وخودمون رو اینقدر به خاطر توجه دیگران خوار نکنیم وبه جای جلب توجه مخلوق سعی کنیم توجه خالقمون رو به خودمون جلب کنیم اون همه چیز خود به خود درست میشه وبه اهدافمون میرسیم.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    12 0
    خداهم زیباست
  • زهرا A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    10 11
    هرکشوری هم انسنهای زیبا داره هم زشت.هرکسی هم یه نظری داره مثلا یکی از چشم و ابرو و موهای بور وطلایی خوشش میاد واسه همینم کشور های اروپایی رو بعنوان زیباترین انسانها انتخاب میکنه ولی من خودم به شخصه عاشق چشم و ابرو و موهای مشکی هستم چون بنظرم خیلی زیبا و جذابه واسه همینم کشور ایران و نژاد آریایی رو انتخاب میکنم چون درصد آدمای خوشگلش خیلی بالاست.واقعا ایرانی ها خوشگلن
  • مسعود A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    10 27
    اون کسی که گفتی اونا حسرت موی مشکی دارن کلی به حرفت خندیدم خخخخخخخخ خودتو مسخره کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه رنگ مویی بهتر از رنگ بور هست؟؟کدوم مو بوری دوس داره موهاش سیاه بشه؟؟؟؟
    • مریم A1 ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
      15 3
      واقعا جای تاسف داره برای مردهای مثل شما چه قدر یک انسان میتونه شخصیت ضعیفی داشته باشه که اینجوری بیاد اولن نژاد خودش رو به تمسخر بگیره دومن چهره و زیبایی رو مسخره کنه که به انتخاب خودش نبوده .. من واقعا برای این جهان سوم اندیشیدنتون بی نهایت متاسفم و میدونم که همین ادمایی مثل شما که تو ی جامعه ی اسلامیه ما با نگاه و فکرهای الودتون هستین که باعث میشین زن ها از خوده واقعیشون دور بشن و هیچ وقت خودشونو دوست نداشته باشن قطعا این نگاه آلوده ی شماست که چه زن با حجاب باشه چه بی حجاب چه مشکی چه بور چه پوست سفید چه پوست سیاه و در نهایت تمامیت زنو شماها با این افکار مریض خودتون از خودش خسته کردید بسه این بی فرهنگ بودن
  • آرتینا A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    6 11
    اقا ی محترمی که می گین بهترین رنگ مو رنگ بور هست شما یا نرفتین ببینین سلیقه اونجایی ها چه جوریه یا سلیقه ی خودتون را این جا به ما قالب کردین حرف اون فرد درسته بیشتر سفید پوست ها با مو های بودر هم میرن برنزه میکنن و هم موهاشونو مشکی وتازه اونجا عاشق کسایی هستن که چشما ی‌مشکی و پوست سبزه دارن هستن
  • ترک ازبک زرد پوست A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    22 12
    چقدر نژاد پرست این صفحه رو پر کردن؟برین اروپا بگین ما اریایی هستیم.ببینید چقدر پول کف دستتان میزارن ؟
  • arash A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    8 4
    ایران رو چرا حذف کردید؟ تو نت سرچ کنید ایرانیا رو هم زدن
  • ناشناااااس A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    2 2
    شما خودتون باهم درگیرید برید افکارتونو درست کنین تا بیان رو چهره ی شما هم تحقیق کنن هم وطنان گرامی
  • بی نام RO ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    5 8
    زن ایرانی زیباترین زن دنیاستگفتگوی بین چند تا ایرانی
  • ماهان A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    8 4
    بزارید بتون بگم چرا عکسه ایرانیا اینجا نیس چون ایرانیا انقدر ارایشو عمل میکنن دیگه چجوری چهره ی یک ایرانیو اینجا بزنن تو این کشورا که گفته شده اکثر مردمش همین شکلین که شما میبینید ولی ایرانیا انقدر عمل میکنن همه باهم فرق دارن
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    5 3
    اکراین ایتالیا هلند
  • بی نام A1 ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    6 12
    متاسفانه ما ایرانیها خودمون روباورنداریم وگرنه چه پسرامون وچه دخترامون زیبا هستند وقتی به ملیتهای مختلف نگاه میکنیم مخصوصا آسیای شرقی ایرانیها ازهمشون قشنگتر وزیباترند البته زیبایی درون هم خیلی مهمه ولی ازلحاظ زیبایی ظاهری خداییش ایرانیها ازآسیای شرقی جذابتر وقشنگترند
    • محمد A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
      15 0
      تو مردم های اروپا رو باید ببینی تو فیلم هاشون معلومه با هزار تاعمل و آرایش زیبا میشن اما اگه به خود مردم نگاهکنی خیلی فرقه حتی تو مستند هایی که از تلویزیون پخش میشه
  • ماهان GB ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    1 0
    پ آمریکایی ها رو کو؟
  • محبوبه A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    1 1
    الان اینا دقیقا چه فرقی با هم دارن اینا که همه شبیه همن