«آموت» ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور را کلید زد

انتشارات آموت طرح ثبت سفارش تلفنی خرید کتاب و ارسال رایگان به شهرهای مختلف کشور را آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با آغاز فصل تابستان نشر آموت «خرید تلفنی کتاب» را به طور آزمایشی کلید زد. مدیر نشر آموت در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب، ایده «خرید تلفنی کتاب» و «ارسال رایگان» به سراسر کشور شکل گرفت، درباره این طرح توضیح داد:  حداقل خرید تلفنی کتاب و ارسال رایگان کتاب‌ها، چهار عنوان از کتاب‌های نشر آموت است. وی افزود: با حساب سرانگشتی، به نظرمان رسید اگر برای مخاطبی که حداقل 4 عنوان از کتاب‌های نشر آموت خریداری می‌کند، 15 درصد تخفیف در نظر گرفته شود، این درصد ِ تخفیف می‌تواند باعث ارسال رایگان کتاب‌ها به وسیله پست به هر نقطه از ایران شود.

بنابراین گزارش، شماره تلفن‌های 66496923، 88490392،  09360355401 برای ثبت سفارش و ارسال رایگان کتاب(خرید حداقل 4 عنوان)  در خدمت علاقمندان کتاب‌های نشر آموت است.

نشر آموت در سال ۱۳۸۷ کار خود را با انتشار کتاب‌هایی در حوزه ادبیات داستانی آغاز کرد و دو سال بعد از آغاز به کار خود، فعالیت خود را به شکل تخصصی صرف ِ انتشار رمان ایرانی و رمان خارجی کرد و امروز به عنوان یکی از ناشران پرمخاطب و محبوب حوزه رمان شناخته می‌شود.

پرفروش‌ترین‌های این انتشارات در خردادماه نیز بدین شرح اعلام شده است:

«عاشقانه» نوشته فریبا کلهر، «شوهر عزیز من» نوشته فریبا کلهر(چاپ چهارم)، «کتاب نیست» اشعار علیرضا روشن(چاپ پنجم)، «خرید قلاب ماهیگیری برای پدربزرگ» نوشته گائو زینگ‌جیان(چاپ دوم)، «اتاق» نوشته اما دون‌اهو(چاپ دوم)، «دخترها در جنگ» داستان‌ کوتاه خارجی، «پیش از آنکه بخوابم» نوشته اس جی واتسون، «زن غذا خدا» نوشته جنین راس، «نسکافه با عطر کاهگل» نوشته م. آرام(چاپ دوم).

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    18 2
    خیلی خوبه . امیدوارم این کار یه جوری ترویج پیدا کنه و ناشران مختلف بتوانند این کار رو انجام بدند و به حداقل یک جلد هم برسه. امیدوارم
    • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      3 4
      درخواست تلفنی منسوخ شده برادر، الان سایتهایی هست که با همه انتشارات همکاری میکنن و کتاباشون به چندتا دونه کتاب محدود نمیشه و با هزینه خیلی کم میفرستن دم درتون، کاش اونارو هم به مردم معرفی میکردین
  • محمد A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    5 0
    خيلي عاليـــه..
  • دانشجو IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    3 1
    در بسیاری از کشورها، ارسال رایگان کتاب برای مشتری، یکی از قواعد رایج میان انتشارات هاست؛ مطمئنا احیای این امر در ایران و همراهی سازمان های مرتبط در این زمینه، هم به نفع مردمه و هم دوستان ناشر. من این که اداره پست میتونه هزینه ارسال کتاب را مثل پست مطبوعات محاسبه کنه. کافیه برخی از مسئولانی که خیلی وقته به فرهنگ بی توجه اند، از خواب بیدار شوند.
  • احمد A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    خیلی خوبه..برای ما که در دورترین نقاط کشور زندگی میکنیم و دسترسی ای به کتاب و کتابفروشیهای بزرگ و نمایشگاه های کتاب نداریم...واقعا عالیه