نیروی انتظامی در اطلاعیه شماره 2 خود ضمن تبریک به حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی، برای همکاری با دولت منتخب اعلام‌ آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اطلاعیه شماره 2 نیروی انتظامی آمده است؛

بار دیگر ملت فهیم و مردم بزرگوار ایران اسلامی در یوم الله 24 خردادماه، برگ زرینی از حماسه آفرینی بی‌بدیل خود را بر صفحات پرشمار تاریخ سراسر عزت و سربلندی ایران افزودند و با حضور شکوهمندانه و مسئولانه در پای صندوق‌های ثبت حماسه، انسجام، اتحاد، یکدلی و فرهیختگی خود را به جهانیان نشان داده و حماسه سیاسی عظیم دیگری را آفریدند.

ما به عنوان حافظان امنیت جامعه بر خود واجب می‌دانیم که حماسه‌آفرینی امت بزرگ ایران را ارج نهاده و قدردان آنان باشیم که با همکاری خود ما را در تامین امنیت حداکثری این حادثه بزرگ تاریخی یاری کردند و همچنین خدای بزرگ را سپاسگذاریم که به این ملت بزرگ رهبر فرزانه و بزرگی عطا کرده‌اند که با هوشمندی فوق‌العاده و هدایت پیامبرگونه، امنیت را برای خلق این حماسه عظیم و این رخداد بی‌بدیل راهنمایی فرمودند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از یکایک نامزدهای محترم و ستادهای آنان که مردم را دعوت به حماسه‌آفرینی در فضایی عاری از هر نوع حاشیه و تنش کردند، تشکر می‌کنیم و خوشبختانه در سایه این همکاری سازنده ناجا در کنار مردم توانست گسترده‌ترین و امن‌ترین انتنخابات در تاریخ کشور را رقم بزند.

به همین سبب از خداوند متعال برای آنان و همه ملت حماسه‌آفرین، آرزوی موفقیت در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ (مدظله العالی) می‌کنیم.

در خاتمه نیروی انتظامی انتخاب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری، ایشان و تمامی ملت ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و اعلام می‌دارد؛ حافظان فداکار نظم و امنیت و آرامش با رییس‌جمهور محترم و دولت منتخب در چارچوب وظایف قانونی خود کمال همکاری را خواهند داشت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =