یک تشکل اجتماعی و مردمی با تشکیل یک اتحاد و ائتلاف از نخبگان شهرری با عنوان حماسه ری با محوریت ولایتمداری و خدمتگزاری به آحاد مردم پایتخت، برای شرکت در چهارمین دوره از انتخابات شورای شهراعلام حضور کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حماسه ری یا حماسه قبله، تشکلی کاملا اجتماعی و خودجوش است که از میان مردم و نخبگان شهرری اقدام به اعلام حضور در عرصة انتخابات شورای شهر پایتخت کرده است.
عنوان حماسه قبله ، برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در نام¬گذاری سال 1392 و فرمایش دیگر ایشان مبنی بر اینکه ری قبله تهران است، انتخاب شده، تا بر همین اساس «حماسه سیاسی » در عرصه خدمتگزاری را بستری برای تحقق « حماسه اقتصادی » نماید.
محمود مولایی یکی از بنیانگذاران « حماسه ری » می گوید: این تشکل بر محور کار اجتماعی و خرد جمعی بنیان گذاشته شده تا براساس مدلی کاملاً بومی و برگرفته از تجربیات تمدنی و یافته¬های انسانی، امکان خدمتگذاری فراگیر ، آسان و ارزان را با استفاده از همه ظرفیتهای انسانی پایتخت به منصه ظهور برساند.
به گفته مولایی، « حماسه ری » امیدوار است با این حرکت بستر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات شورای شهر را در حد توان خود پدید آورده و رسالت خویش را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانی امام ( ره ) و شهدا و رهبر عظیم الشان انقلاب به انجام برساند .
« حماسه ری » وفا داری و سربازی ولی امر مسلمین را به دور از هرگونه هیاهوی سیاسی بر خود لازم و واجب می¬داند و خدمتگذاری صادقانه به اقشار و آحاد مردم را بدور از باند بازی و ویژه خواری افتخار خود می¬داند .
مولایی با اشاره به میثاق نامه تشکل « حماسه ری» افزود: شایسته سالاری را مقدمه خدمتگذاری عالمانه برای جامعه شاداب و پرتلاش برای پیشرفت و آبادانی پایتخت نظام می¬دانیم و امیدواریم با انتخاب شدن از سوی مردم عزیز و شریف پایتخت، نوبت خدمتگذاری را بدست آورده تا شهری درخور جایگاه ام-القراء اسلامی را در تمامی ابعاد مدل سازی نماید .
رئیس اسبق آموزش و پرورش شهرستان ری در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه حقوق شهروندی گفت: با حرکت توام با بصیرت و تدبیر در راستای نا امید کردن دشمنان داخلی و خارجی و فتنه گران و با استفاده از خرد جمعی بدنبال تحقق حقوق شهروندی در چارچوب قانون هستیم و این خواسته به حق خویش را انشالله با رجوع و اعتماد به آراء مردم و انسداد آراء در صندوق های رأی و نه با انسداد معابر و در کف خیابان به دست خواهیم آورد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    2 0
    موافقم.
    • بدون نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      2 0
      فقط موافقت کافی نیست بایذحماسه آفرید.