رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تحریم دشمن برای تضعیف ما است و ما نباید دست‌های خود را مقابل دشمن بالا بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مسجد جامع ورامین با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حرف انقلاب اسلامی این است که باید بر مدار حق حرکت کرد. با این شعار سی و چهار سال است که مقابل دشمن ایستاده‌ایم. در این مسیر خیلی سختی کشیده‌ایم ولی ذره‌ای از این حرف که راه سعادت جامعه بشری خداپرستی است، کوتاه نیامده ایم.
وی با اشاره به اینکه اسلام الگوی جامعه ما است، گفت: باید همه بخش‌های جامعه و دولت بر مدار اسلام حرکت کند. این سخن ما از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز بوده و روی آن ایستاده‌ایم. به‌خاطر این ایستادگی خداوند به ما نعمات زیادی ارزانی کرده است. عزت امروز ما به خاطر همین ایستادگی است.
اهم اظهارات رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه می آید:
* توانمندی امروز جمهوری اسلامی ایران به همت مردم کشور و بدون وابستگی به دست آمده است. امروز اگر به دانش هسته‌ای خود افتخار می‌کنیم به همت جوانان این مرز و بوم به دست آمده است. میانگین سنی دانشمندان هسته‌ای ما سی و چند سال است که حتی نه انقلاب و نه جنگ را دیده است. اما این‌قدر به نظام و ملت ایران تعلق خاطر دارد که تمام تلاش خود را مصروف توانمندی کشور کرده است.

* اگر دشمن به ما فشار اقتصادی می‌آورد باید ایستادگی کنیم و از سوی دیگر به خدا پناه بیاوریم. رهبری توصیه می‌کند که باید اقتصاد کشور اصلاح شود؛ اگر اقتصاد درست شود دشمن حریف ملت نمی‌شود؛ اگر تولید به بلوغ برسد دشمن نمی‌تواند ما را تحریم کند. امروز ایستادگی در برابر دشمن با ایجاد اشتغال صورت می‌گیرد. باید برای جوانان کار فراهم کرد تا دشمن ناکام شود.
* بنابر فرموده مقام معظم رهبری باید سرمایه گذاری کرد و به فکر اشتغال کشور بود. اما متأسفانه در پایان سالی که به نام کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده بود شاهد مشکلات زیاد بخش تولید و صنعت کشور بودیم. تحریم دشمن برای تضعیف ما است و ما نباید دست‌های خود را مقابل دشمن بالا بیاوریم.
* در مقابل دشمن نباید به اختلافات پرداخت. چرا به دروغ افشاگری می‌شود؟! چرا به همدیگر تهمت زده می‌شود؟! مگر دشمن را در مقابل نمی‌بینید؟! وقتی این کشور مورد هجمه قرار می‌گیرد چرا به این نحو رفتار می‌شود؟! از زمانی که دشمن مشاهده کرد همبستگی ما ضعیف شده انگیزه پیدا کرد تا در این کشور نقشه‌های خود را پیاده کند. باید از این رفتار و تنازع برگشت. چرا که به فرموده قرآن نشاط جامعه با این اختلافات و مناقشات از بین می‌رود. وعده‌های بدون پشتوانه و غیرکارشناسی نمی‌دهم باید با مردم رو راست بود
* گاهی اوقات در این جلسات انتخاباتی به اختلافات بین افراد پرداخته می‌شود. این در حالی است که باید راجع به برنامه‌های افراد درباره اشتغال، تولید، کشاورزی، سیاست خارجی و ... سؤال شود. باید از مسایل جدی و دغدغه‌های مردم سؤال شود. باید دغدغه جدی ما در جلسات انتخاباتی معضل بیکاری شود. باید فرهنگ کشور و ضعف‌های این حوزه دغدغه ما باشد. اول باید مشکلات را حل کرد. از سوی دیگر کاندیداها نباید وعده‌های بدون پشتوانه و غیرکارشناسی بدهند. باید با مردم رو راست بود. باید گفت که با این قدر بودجه چقدر می‌توان کار انجام داد. باید صادقانه به مردم وعده داد. باید اولویت‌ها را شناخت و به آن‌ها پرداخت.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    0 0
    وعده‌های بدون پشتوانه نمی‌دهم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وعده ‌ای بدون پشتوانه از این بالاتر نیست
  • بدون نام US ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    اقای پور محمدی عمامه سفید هستی از عمامه سیاه حمایت میکنی یا سفید