مراسم اعلام نامزدی حسن روحانی در سالن اجتماعات آدینه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدای این مراسم مهندس نعمت زاده با بیان مفصل زندگی نامه حسن روحانی گفت که مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیازمند حضور مردی است که بتواند کشور را از این مشکلات نجات دهد.
رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی با تشریح سوابق و عملکرد نامزد مطبوعش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای داشتن چنین نیروهایی خداوند را شاکر باشد.
محمدرضا نعمت‌زاده که صبح امروز در همایش دعوت از حسن روحانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوی یازدهمین در مجتمع آدینه سخن می‌گفت، اظهار داشت: این همایش بیعت با مردی است که عزم دارد در شرایط کنونی کشور با اتکا به آراء ملت، دکان مدیریت اجرایی را در جایگاه ریاست جمهوری بر عهده گیرد.

وی افزود: حساسیت اوضاع فعلی ایران بر کسی پوشیده نیست و همگان به خوبی می‌دانند که کشور عزیز ما در شرایط دشوار و خطیری قرار دارد.
نعمت‌زاده تصریح کرد: در حالی که قرار بود براساس سند چشم‌انداز 20 ساله رشد اقتصادی ما در سال 91 برابر با 8 درصد باشد، شاخص‌های رشد اقتصادی عدد صفر و حتی زیر صفر را نشان می‌دهد و رخوت شئون جامعه را فرا گرفته است.
وی مدعی شد که علاوه بر این فاجعه بزرگ به دلیل ناکارآمدی دولت شاهد فشارهای شدید و به ناحق بین‌المللی و انزوا در روابط خارجی و اختلاف جناح‌ها و نهادهای قدرت و کاهش اعتماد ملت به قوه حاکم به خاطر رواج دروغ در میان مسئولان دولتی و رشد ناهنجاری‌های اجتماعی و انحطاط اخلاقی هستیم. رئیس ستاد انتخابات روحانی گفت: اداره کشور در وضع موجود مستلزم فردی متکی به قبول عامه و دانا و مقتدر و برخوردار از برنامه روشن و واقع‌بینانه است که با بهره‌گیری از همه نیروهای نظام بر مشکلات حاد فائق آمده و امید به آینده را احیا کند.
نعمت‌زاده افزود: در اوضاع و احوال کنونی کشور «حسن روحانی» می‌تواند کشتی طوفان‌زده را به ساحل امن و آسایش و نجات و فلاح برساند و با توجه به آرایش سیاسی موجود شایسته‌ترین فرد برای تصدی ریاست جمهوری است.
وی با اشاره به سوابق و عملکرد روحانی که آن را موفق و حاصل تلاش شبانه‌روزی او دانست نامزد مطبوع خود را خلاصه مهمترین فضائل فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی در دوره گذار از سنت به تجدد که حتی یک نقطه تاریک و مبهم در زندگی فردی و اجتماعی او وجود ندارد معرفی کرد و گفت: که نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای داشتن چنین نیروهایی بر خود ببالد و خدا را شاکر باشد.
رئیس ستاد انتخابات روحانی گفت: آرزوی قلبی همه دلسوزان نظام آن است که انتخاباتی باشکوه برگزار شده و حماسه سیاسی دیگری در کشور ما رقم بخورد و دولت تدبیر و امید که دولتی صادق و پاسخگو و راست‌کردار کرامت انسانی شهروندان را وجه همت خود قرار می‌دهد بر سر کار آید.
پس از نعمت زاده محمدباقر نوبخت سخنگوی ستاد انتخابات روحانی گفت: ما در 24 خرداد فرصتی داریم که یک نفر را انتخاب کنیم که این انتخاب تعیین کننده است.

نوبخت افزود: در وضعیت کشور نهادهای مدنی وظیفه دارند که ایده ها و تجربیات خود را منتقل کنند. در حیطه سیاسی هم احزاب وظیفه دارند که افرادی را به مردم معرفی کنند. وی با قدردانی از احزاب اعتدالگرایی که با حزب اعتدال و توسعه همکاری کردند گفت: معرفی شخصیتی که همواره منتخب مردم و نظام بوده است کار سختی است. وی با بیان اینکه ایران برای اینکه ایران شود انسان های زیادی رنج دوران کشیده اند اظهارداشت: اگر پایبند به نظام، مردم و کشور باشیم راه دشواری پیش رو داریم. ما وظیفه داریم برای بهبود وضعیت کشور همه کوشش خود را به کار گیریم.
پس از نوبخت خانم دکتر دال اندیش به نمایندگی از بانوان حامی حسن روحانی گفت: حقیقتا برون رفت از وضعیت حاضر از توان یک شخص خارج است بلکه لازم است یک تیم کارآمد به ساماندهی وضعیت امروز جامعه بپردازد.

27219
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طالقانی IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    7 0
    کشور ما به حق نیاز به فردی میانه رو و معتدل دارد تا بتواند از تمامی جریانهای داخل نظام استفاده نماید.به حق آقای روحانی مصداق یک رئیس جمهور موفق خواهد بود.