ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید سپهد علی صیادی شیرازی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سفرهای استانی خود در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تاکنون به استان‌های خوزستان، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان سفرهایی داشتم.
وی در پاسخ به این پرسش که "سازوکار نهایی جبهه اصولگرایان چگونه مشخص می‌شود؟" پاسخ داد: با شناختی که من از بدنه اصولگرایان دارم، بر این اعتقادم که اصولگرایان به مرجعیت و محوریت جامعتین اعتقاد دارند و از این جایگاه برای رسیدن به وحدت می‌توانند استفاده کنند. فرمایشات رهبری در مورد حضور همه سلایق در انتخابات کاملا شفاف بود و تمام نیروهایی که وفادار به انقلاب و خط امام هستند باید در انتخابات شرکت کنند.
نایب رییس مجلس در پاسخ به این پرسش که "ویژگی‌های مثبت این دولت چیست؟" گفت: پرکاری و صرف وقت فراوان، ساده‌زیستی و در کنار مردم بودن و طرح شعارهایی از قبیل مبارزه با ظلم و سلطه، ولایت‌محوری، وحدت ملی حول ارزش‌های اسلامی از نقاط برجسته بود که باید برجسته و عینیت داده شود.
وی اضافه کرد:‌ البته کار جدی باید در کنار برنامه طولانی باشد، زیرا نگاه کوتاه‌مدت ما را به نتیجه نمی‌رساند. اگر کار جدی دولت همراه با برنامه بلندمدت بود، امروز با این تورم لجام‌گسیخته مواجه نبودیم.
ابوترابی‌فرد همچنین در برابر اشاره یکی از خبرنگاران به برخی اخبار که "گفته شده است شما با دیدن یک خواب وارد عرصه انتخابات شده‌اید"، گفت: متاسفانه بداخلاقی در امور سیاسی امر نهادینه‌شده‌ای است. من با سابقه‌ای که دارم هیچگاه با خواب وارد عرصه انتخابات نمی‌شوم و عده‌ای با مطرح کردن چنین حرف‌هایی دنبال تخریب کردن دیگران هستند.
نایب رییس مجلس در پایان اظهار کرد: امیدوارم از هرگونه رفتاری که با موازین دینی و اخلاقی مغایرت دارد دوری کنیم و اخلاق دینی و مشارکت و بصیرت را در انتخابات مدنظر قرار دهیم.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدحسن ازنیشابور IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    7 5
    ابوترابی هاامتحان خودراداده اند آن پیکان که درنیشابورجان پدروپسرراگرفت گواه پاکی آنان است بااینتخریب ها آلوده نمی شوند پاکباش وخدمتگذار