به فرهنگیان تا به حال قول های زیادی از طرف مسئولان داده شده است که خیلی از آن ها تنها در حد قول باقی مانده اند .

برای مثال یار احمدی از مشکلات فرهنگیان برای ما این طور نوشته که:
با سلام لطفا مطالبات ما را از وزارت اموزش وپرورش پیگیری کنید ونتیجه پیگیری را در سایت بنویسید 1- چرا یارانه مسکن فرهنگیان چند سال است که پرداخت نشده 2- چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان که از اول مهر بازنشسته شدند پرداخت نشده شرمنده بودن مسئولین که برای ما فایده ندارد.
واما علی فرهادی رئیس روابط عمومی آموزش وپرورش در این باره گفت:این همکار محترم درست می گویند ودر هفته نامه نگاه آقای وزیر از تمامی همکاران عذرخواهی کردند اما در پاسخ به سوال اول باید بگویم این قانون دیگر وجود ندارد چون دیگر بحث مسکن مهر پیش آمد وقانون یارانه مسکن مهر دیگر وجود ندارد در مورد سوال دوم هم باید بگویم ما منتظر اعتبار هستیم وفکر می کنم در ابتدای سال92بتوانیم پاداش پایان خدمت را به فرهنگیان عزیزمان پرداخت کنیم وهمکاران مطمئن باشند که ما داریم تلاش خود را در این زمینه انجام می دهیم.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    29 2
    واقعا خجالت آوره انسانهای که 30 سال عمر خودشون رو زحمت کشیدن با دانش آموزا زندگی کردن به معنای واقعی به جامعه خدمت کردن اینطور زندگی کنن.این تصمیمات نابخردانه باعث سود جویی و سوداگریهای جامعه امروز ماست.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    20 0
    معوقات 9 ماهه بیمه طلایی فرهنگیان شاغل کی پرداخت می شود ؟!
  • یزدی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    10 5
    شما که بدنبال سوژه و خبر هستید . چرا از مشکلی که روستاییان شرق اصفهان برای مردم استان یزد ایجاد کردند خبری منتشر نمی کنید !!!!!!!!!!!!!! بیانیه استاندار يزد در خصوص مشكل آب استان يزد به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، متن كامل اين پيام بدين شرح است: بسم الله الرحمن الرحيم به اطلاع مردم متدين و شريف استان يزد مي رساند به علت مشكلاتي كه به وسيله عده اي از متعرضين به شبكه آب انتقالي به استان يزد به وجود آمده است استان با محدوديت شديد در آب شرب و بهداشت مواجه گرديده است و در همين راستا تلاش مسئولين ذيربط در وزارت نيرو، استان هاي اصفهان و يزد جهت حل مشكل در جريان مي باشد. كه اميدواريم اين مشكل هر چه زودتر با كمك مسئولين كشور و استان اصفهان مرتفع گردد. ..
  • محمدی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    18 1
    زمان پرداخت عیدی بازنشستگان اموزش و پرورش چه زمانی است؟
  • بدون نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    17 2
    چرا رتبه شغلی عالی بازنشستگان آموزش و پرورش که از مهر ماه سال جاری بازنشسته شده اند از حقوقشان کسر شده و سازمان بازنشستگی هم اعلام داشته یک امضا از طرف مسولین آموزش و پروش می خواهد که بخشنامه را تایید کنند تا سازمان بازنشستگی این مبلغ را به حقوق بازنشستگان اضافه کند لازم به ذکر است که این رتبه شغلی برای بازنشستگان سال قبل با تلاش زیاد فرهنگیان دریافت شد لطفا این موضوع را به گوش مسولین برسانید زیرا این مبلغ در زندگی یک فرهنگی تاثیر بسزایی دارد.
  • فرهنگی US ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    13 1
    2 پسر بیکار دارم انتظار میکشند که این پاداش را بگیرم تا انشالله براشان یک شغلی دست و پاکنم . از طرف فرهنگی بازنشسته وبیکاران منتظر
  • بازنشسته فرهنگي IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    14 0
    ..ما منتظر اعتبار هستیم وفکر می کنم در ابتدای سال92بتوانیم پاداش پایان خدمت را به فرهنگیان عزیزمان پرداخت کنیم.. جبراني، سهام عدالت، هديه پرايد به دانشجويان نمونه و... نياز به تامين اعتبار ندارن؟! ممنون كه فكر فرهنگيان عزيزتون هستيد!
  • محمد عدالت IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
    6 0
    با سلام. پاداش پایان خدمت فرهنگیان واجب وضروری اما به کنار. بفرمایند در این انتهای سال چرا احکام حقوقی ما بازنشستگان آموزش وپرورش استان کردستان که فرزند شهید وحتی بنده علاوه بر آن جانباز شیمیایی هم هستم ودرکل استان هفده نفر بیشتر نیستم تاکنون صادر نشده است ؟.براستی زندگی رابر ماتلخ کرده اند.
  • محمد TN ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    7 0
    بخوانید ابتدای 92 و منتظر باشید تا وقت گل نی.
  • محمد حسین گوهری بازنشسته ناحیه 3مشهد IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    14 0
    سلام من طرف صحبتم آقای وزیر می باشند واقعا ایشان فکر نمی کنند که بازنشته ها برای پاداش پایان کارشان برنامه ریزی کرده باشند طبق معمول هر سال لااقل در پایان اسفند بخشی از پاداش را پرداخت می کردند و معلمین محترم می توانستند برنامه را برای خود اجرا کنند . ولی امسال که از بخت بد ما نه خبری از پرداخت می باشد و نه صحبتی این در حالی است از زمان بازنشسته شدنم تا کنون 6 ماه می گذرد و توان خرید زیر صفر که هیچ حتی پشیزی هم نمی توانم بخرم . واقعا جواب زحمت 30 سال کار باصداقت را باید اینچنین پاسخ داد . واقعا آقای وزیر به وضعیت اقتصاد کشور توجه نمی کنند که هرروز که می گذرد توان خرید پول ایران کم می شود . اگر بخواهم بنویسم مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد . شما را به خدا به فکر بازنشسته ها هم باشید .
  • غ IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    7 2
    رتبه عالي كاركنان حوزه ستادي براي باز نشستگان چرا اينقدر طول كشيد
  • خرم IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    6 2
    مابه التفاوت رتبه عالي در پاداش و مرخصي بازنشستگاندرسال91 حوزه ستادي هنور پرداخت نشده است لطفا اقاي كيارشي مساعدت فرماييد
  • بی نام A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    1 0
    با سلام ، آیا باید یک معلم بعد از بازنشستگی با آرامش به استراحت و انتقال تجربیات دوران خدمت خود بپردازد و دوره با نشاطی را بگذراند ؟ یا هنگام بازنشستگی بعد از 32 سال خدمت جهت تقدیر از زحمات او دو رتبه از گروهش و حقوقش کسر ، بیمه طلائیش را قطع و نسبت به عدم پرداخت پاداش ، او را از هر جهت مورد بی مهری قرار داده و با هزار و. یک مشکل مواجه می نمائید و زندگی را واقعا برایش تلخ و ناگوار می نمائید، این است پاداش و تقدیر از زحمات کسانی که بسم الله خواندن و نوشتن را به فرزندان شما آموخت
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    رتبه عالی بازنشستگان 92 را کی دراحکام لحاظ می شود لطفا بی گیرینمایید