استخدام در نفت این روزها به یکی از دغدغه های برخی از مخاطبان خبرآنلاین تبدیل شده است.

 یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: سلام اسفند هم از راه رسید و از آزمون استخدامی وزارت نفت خبری نشد آیا چنین آزمونی در کار هست؟ و اگر هست چه زمانی است؟
این درحالی است که ثبت ‌نام آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران از روز سه شنبه (8 اسفند) آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
در آزمون آتی استخدامی شرکت ملی نفت ایران که روزهای 5 و 6 اردیبهشت 92 برگزار می شود، برای 45 گروه شغلی اعلام نیاز شده است.
استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزشتان، فارس، قم، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان 17 استانی هستند که جذب نیروی انسانی در آنها انجام می شود.
آزمون استخدامی سال آینده در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می شود و در برخی از رشته ها برای حضور بانوان نیز سهمیه هایی در نظر گرفته شده است.
شرایط کلی داوطلبان برای شرکت در این آزمون در مقطع کاردانی داشتن حداقل معدل 13 و حداکثر 26 سال سن، در مقطع کارشناسی داشتن حداقل معدل 13 و حداکثر 30 سال سن و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا حداقل معدل کل 15 و حداکثر سن 34 سال است، ضمن این که داوطلبان ایثارگر و بومی مناطق عملیاتی در صورت احراز شرایط، از سهمیه استخدامی تعیین شده براساس مصوبات مربوطه بهره مند می شوند.
زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران که برای شرکت 2 هزار و 676 نفر در آن کسب مجوز شده است، از روز سه شنبه 8 اسفند آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از گروه های شغلی اعلام شده، دریافت دفترچه راهنمای آزمون و ثبت نام به آدرس azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

 

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    33 17
    نمیدونم اگه به این نحوه استخدام تبعیض جنسیتی نمیگن پس اسمش چیه؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    25 29
    سال آینده در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می شود و در برخی از رشته ها برای حضور بانوان نیز سهمیه هایی در نظر گرفته شده است!!!! >> تمام استخدامی ها مرد استخدام میکنن<< همین شرکت نفت رو بنویسید چند تا از رشته هاش زن می خواد؟؟؟من که نگاه کردم یه حسابداری بود یه صنایع اونم تو یکی از استان هاش یا مثلا پرستاری و....بقیه همش فقط مـــرد شده اصلا استخدامی های دولت رو بهتر بود از اول میگفتن استخدامی های آقایون تو این وضعیت اینهمه برو هزینه کن درس بخون آخرش هم باید غاز بچرونی!!!!
    • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
      19 10
      مت نمیدونم وقتی آقایون همه بیکلرن چرابایدخانومابرن سرکار؟مگه خرج خونه باخانوماست؟ازوقتی خانومارفتن سرکارطلاق زیادشده چون خانوماپرتوقع شدن
    • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
      16 8
      شما به شوهر داری و بچه بزرگ کردن غاز چرانی میگویی!؟
    • میراحمدی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
      7 4
      این تو تمام شرکت های نفت دنیا امر رایجی است و مختص ایران نیست.
    • مریم A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
      15 8
      ممکنه نظر من به طبع خانوما خوشایند نباشه ولی واقعا لازمه اولویت استخدام با آقایون باشه ... مسئولیت خونه زندگی آینده ی مبهم ... خیلی ها رو میشناسم با وجود تحصیلات عالی کار مناسبی گیرشون نیومده دغدغه شون فقط کاره که یه جا مشغول شن افسرده شدن
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    7 3
    من توی استخدامی سال 88 و سال 90 این سازمان شرکت کردم یک بار نفر 4 کل کشور شدم یک بار هم نفر 22 در هر دو بار هم رفتم مصاحبه اما متاسفانه نور چشمی ها بهتر از ما امتحان دادن و ما قبول نشدیم واقعاً انصاف به طور کامل رعایت می شه تو شرکت نفت .
  • هـادی IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    7 2
    شرایط کار در وزارت نفت طوریه که برای خانم ها سخته طبیعیه که فقط مرد بگیرن. در عوض شرکت های خصوصی اکثراً خانم ها رو استخدام می کنن.
  • amin US ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    1 1
    من خودم حفاری کار میکنم و با بررسی دفترچه آن مشخص شد این آزمون ارزش ثبت نام کردن چندانی ندارد ، اکثر موارد برای کار در ملی حفاری است و افرادی که اطلاعی از کار بر روی دکل های حفاری ندارند بعدها 100% دچار افسردگی می شوند و دیگر راه برگشتی نیست مناطق نفت خیز جنوب نیز فقط تعدادی کاردانی میگیرد که عملا فقط بهره برداری باقی می ماند
  • احسان ليسانس بيكار ومتاهل IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    4 13
    ....... خانما كه مسوليت مالي ندارن كه غصه كار وشغلو خانواده رو داشته باشن يه شوهر خوب وكاري گيرتون بياد شغل ميخواين چكار؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
      7 2
      اگه ما نخوایم شوهر کنیم برادر و پدرم نداریم مثلا خرجمون کنن کلی هم نشستیم درس خوندیم که مستقل شیم یه آینده ای واسه خودمون بسازیم چی؟؟؟؟؟ اصلا یه شوهر خوب پیدا شه من خودم حاضرم برم سرکار خرج اونم بدم!!!! >>>مساله شایسته سالاریه"""نه مرد سالاری<<< مطمئتا خودشونم می دونن در شرایط برابر خیلی از خانوم ها تواناییشون و بار علمیـشون از آقایون بالاتره که اینطور برای استخدامی با آزمون هم تبعیض جسیتی میزارن! غیر از اینه؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    11 0
    خیلی جالب . موندم شما مشکلات مردم رو پخش میکنید یا سانسور ! چند بار نوشتم شرط سنی مدرک کاردانی رو بردارید لطفا . شما حتی نظر رو پخش نکردی چه برسه به آقایون مسئولین که ایا ببینن ایا نبینن !!!!