بیش از پنج و نیم میلیون مخاطب مجله هفتگی تایم آمریکا در یک نظر سنجی کیم جونگ اون رهبر جوان کره شمالی را بعنوان شخصیت برتر سال انتخاب کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین [اینجا] با این همه دست اندرکاران مجله تایم هنوز متحیرند که آیا به نظر مخاطبان خود عمل کرده و کیم جونگ اون را به عنوان چهره سال برگزینند و عکس او را منتشر کنند یا فرد دیگری را با نظر خود به عنوان شخصیت سال انتخاب کنند.

 

لطفاً نظرات خود را به صورت کامنت در ذیل این عکس ارسال کنید.
نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می شوند

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 36
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    53 48
    آخی، چه قیافه تپلی ماهی داره. فکر کنم انتخابش کنن.
    • بدون نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      82 18
      به تپلیه مگه بابا؟ خروشچف هم تپل بود. اون یارو چرچیل هم تپل بود مگه هر کی تپله ماهه؟
    • بدون نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      40 5
      نگرفتی قضیه رو بالام جان ... عصبانی نباش
    • بدون نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      26 1
      خیلی هم تپله
  • حجت IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    42 38
    تایم نمی تونه نظر بیش از 5 و نیم میلیون کاربرش رو نادیده بگیره مضاف بر اینکه چهره های سال انتخاب شده توسط تایم لزوما از بین ادم های ایده ال نبودند جرج دبلیو بوش که قطعا بیشترین میزان ادم رو در عهد معاصر از زن و بچه و کودک کشته و حتی شیمون پرز صهیونیست هم رو این مجله عکسشون بوده البته ادم های خوب هم کم نبودن. این بیجاره که تا حالا ما ندیدیم کسی رو بکشه به جایی حمله کنه و یا باعث تحریم دیگر کشورهای بشه.
    • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      23 18
      برخلاف نظر شما من معتقدم که با و جود تبلیغات شدیدا منفی که علیه کره شمالی در امریکا شده تایم این فرد رو انتخاب نمی کنه. مرد مصر انتخاب خواهند شد حالا می گی نه نگاه کن.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    19 68
    نظر من این هست که این ادم از خیلی از رهبران به ظاهر دموکراتیک جهان بیگناه تره. وقتی رهبران خونریز اتحادیه اروپا که به خودشون اجازه می دن به هرجایی در این زمین حمله نظامی بکنن جایزه صلح نوبل می گیرند این بنده خدا مگه چی کار کرده که نباید عکسش بیاد رو مجله تایم؟ گرفتاری ما اینه که هرچی این امریکایی ها می گن ما باور می کنیم.
    • بدون نام NL ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      63 1
      بله واقعا بیگناه ! اصلا هم که اوضاع کره شمالی عالیه مردم در رفاه هستند و اصلا هم تمام درها به دنیای خارج بر روشون بسته نیست و مجبور به پرستیدن بت رهبر سابق و فعلیشون نیستند! جرج بوش هر کثافتی که بود برای مردم آمریکا خوب بود که دوبار بهش رای دادند.
    • بدون نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      40 7
      بهتره اینقدر ظاهربین و اهل زودقضاوت کردن و سطحی بین نباشی. اگه این یارو قدرت آمریکا رو داشت اون وقت میفهمیدی نباید اینقدر ساده بود. تمام بدبختی مملکت ما از همین ساده انگاری ها و خوشبینی های محتمقانه شروع میشه
    • بدون نام US ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      4 38
      من این منطق اقای بدون نام رو نمی فهمم . از نظر ایشون چون جرج بوش تو سط مردم کشورش انتخاب شده حق داره مردم افغانستان و عراق رو بکشه و ادم خوبی به حساب بیاد فقط بخاطر اینکه مردمش انتخابش کردن؟؟؟؟ خیلی تحلیل عالمانه و فاضلانه ای بود. جالب این جاست که من کاری ندارم یان یارو کیم جونگ اونه یا اینه هرکی هست چون مردمش انتخابش نکردن و چون ما براساس گزارش های رسانه های امریکایی فکر می کنیم که مردمش دارن از گشنگی می میرن این ادم از جرج بوش خیلی بدتره. جل الخالق. این بابا تا حالا یه مورچه رو خارج از مرزهاش نکشته حتی در داخل هم مردمش ولو به خاطر حماقت یا کودنیشون دوستش دارن ولی از جرج بوش بدتر می شه. بابا ما با این دانشمندا به کجا می خوایم برسیم تو این دنیا بخدا.
    • بدون نام NL ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      17 1
      خدا رو شکر هنوز کامنت من هست و بعد دوست بدون نام از آمریکا به همین راحتی گفته های من رو تحریف میکنه ! من گفتم جرج بوش آدم خوبی بود ؟ گفتم برای مردمش خوب بود که دو دوره رای آورد. در مورد جنگ عراف و افغانستان بله جرج بوش اشتباه و جنایت کرد ولی 90 درصد کسانی که در افغانستان کشته شدند بوسیله طالبان و القاعده کشته شدند (البته کامنت بعدی شما این خواهد بود که القاعده و طالبان دست پرورده خود آمریکا هستند!) ضمن اینکه فراموش نکنید دولت های عراق و افغانستان که با رای مردمشان بر سر کار آمدند قرارداد دوستی و همکاری با آمریکا دارند بعد من و شما مدعی هستیم ؟
    • بدون نام NL ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      13 1
      و اما در مورد کره شمالی خیر قربان تصور من از کره شمالی بر اساس تبلیغات رسانه های آمریکایی نیست بر اساس اندک تصاویر موجود و بر اساس گفته های کسانی است که موفق بر فرار از کره شمالی شدند. اصولا شما به بفرمایید کشوری که مردم آن حق خارج شدن نداشته باشند و حتی حق برقراری تماس تلفنی با خارج از این کشور را نداشته باشند چه جور کشوری است؟ اگر در داخل کره شمالی اوضاع مرتب بود که الان م ن وشما هم میتوانستیم برویم گزارش تهیه کنیم! اگر این آقا در خارج از مرزهایش کسی را نکشته چون قدرت آن را نداشته و اگرنه حکومتی که با مردم خود چنین میکند قابل تصور است که اگر قدرت آمریکا را داشت با مردم جهان چه میکرد.
    • بدون نام NL ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      12 0
      نمونه ای از حکومت کره شمالی را در شوروی دیده ایم. کشتار 7 میلیون نفر از مردم شوروی و جنایت های شوروی در افغانستان و کشتار 2 میلیون تن از مردم افغانستان و جنایت هایش را در کشورهای اروپای شرقی دیده ایم. قابل تصور است که اگر کره شمالی قدرت داشت با مردم دنیا چه که نمیکرد. در ضمن این تصور شماست که مردم کره شمالی حکومتشان را دوست دارند و بر اساس گزارش های رسانه های کره شمالی است در جایی که تمام زندگی مردم تحت کنترل سیستم پلیسی و امنیتی حکومت قرار دارد مردم چاره ای جز تمکین ندارند. با منطق شما لابد مردم عراق هم صدام را دوست داشتند و یا مردم لیبی قدافی را دوست داشتند. شما فعلا به هرحا نرسیده باشی به آمریکا که رسیدی پس نگران نباش
  • بدون نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    41 4
    من واقعا نفهمیدم 5 و نیم میلیون نفر چرا به آقای کیم جونگ اون رای دادند، به نظر نمی اد کار خاصی کرده باشه که به عنوان مرد سال انتخاب بشه. با این حال وقتی این تعداد آدم رای می‌دهند باید احترام گذاشتو بر این اساس عمل کرد.
  • بدون نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    56 4
    برای مردمش چکار کرده که لایق این انتخاب باشد؟
    • بدون نام US ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      6 20
      شما از کجا می دونی که کاری نکرده. این اقا به محضی که اومد استفاده از موبایل رو تو مملکتی که اصلا حق نداشتن اسمش رو بیارن ازاد کرد. شرایط هرکسی رو باید با توجه به جامعه خودش بررسی کرد.
  • مهدی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    4 73
    کره شمالی ومردمش روخیلی دوست دارم مخصوصا این رهبر جدیدشون!
    • بدون نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      42 3
      خوبي!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
  • شیرازی EU ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    46 7
    بچه دیکتاتور زشت
  • بدون نام US ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    56 8
    یک جوجه دیکتاتور روانی
    • بدون نام US ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      5 40
      به نظرم میاد شما که دیگران رو روانی می دونی بیشتر نیاز به رفتن به روانپزشک داری. چرا فکر می کنی همه روانی هستن؟ اون رهبر جوانی هست. دیکتاتور هم ممکنه باشه اما ا وقتی اومده ازادی های خوبی به مردم داده برای شروع جای شکر داره
    • بدون نام NL ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      13 1
      آزادی های زیادی به مردم داده مثل خوردن پیتزا و استفاده از موبایل که البته همچنان دو صفر آن به خارح بسته است! ) احتمالا یک شبکه انترانت با 4 - 5 تا سایت داخلی هم را همیندازه که مردم از شدت آزادی دق کنند) دیکتاتورها همه روانی هستند و نمیدانم شما چرا ناراحتی؟ اگر یک دیکتاتور روانی نباشد به خود اجازه نمیدهد درباره خصوصی ترین بخش های زندگی مردم تصمیم بگیرد و خود را عقل کل بداند. کمترین بیماری روانی که یک دیکتاتور میتواند داشته باشد خود بزرگ بینی است.
  • اشکان IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    24 2
    کیم جونگ اون، ابتدای به قدرت رسیدنش یک سری اصلاحات رو کره شمالی انجام داد، و کمی فضای بسیار بد و خفقان آور کشور رو باز کرد که همه رو به تعجب واداشت و باعث امیدواری زیادی شد از جمله: آزاد شدن استفاده از موبایل، آزاد شدن شلوار برای زن ها، افتتاح چند فست فود و آزاد شدن خوردن پیتزا در پایتخت، افتتاح چند مرکز تفریحی و کارهایی شبیه این. ولی اصلاحات این آقا در همین حد باقی موند و ظاهرا همین علاقه به تغییر و اصلاحات برای غربی ها مهم و جالب بوده. وگرنه کسی به جنگ طلبی و ... جایزه نمیده. هیتلر هم در سال 1937 شخصیت سال نشریه تایم شد، چرا که جاده ها و کارخانه های بسیاری ساخت. صنعت و اقتصاد آلمان رو احیا کرد و آلمان رو از وضعیت رقت باری که پس از جنگ اول دچارش شده بود خلاص کرده بود. هنوز از جنگ خبری نبود
  • بدون نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    29 5
    از هر چی کومونیست متنفرم
  • بدون نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    15 0
    موهاشو اگه درست کنه شاید بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام US ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    4 6
    من نفهمیدم باید درباره تصمیم گیری مجله تایم نظر بدم یا درباره این آقاهه؟ به نظرم تایم باید کاری رو که مردم ازش خواستن بکنه و این آقاهه هم باید دید مردمش دوستش دارن یا نه؟ که اون هم دسترسی به نظر مردم کره شمالی ممکن نیست اما قطعا بدونید اگر هست یعنی اینکه مردمش خواستنش که هست اگه نمی خواستنش و این نخواستن خیلی فراگیر بود حتما الان نبود.
    • بدون نام NL ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
      8 0
      مردم عراق آیا صدام رو میخواستند؟ 60 درصد شیعه عراقی و 20 درصد کردهای عراقی صدام را دوست داشتند؟ صدام دیکتاتور و جنایتکار نبود؟ آیا مردم عراق توانستند صدام را سرنگون کنند؟ اینکه در کشوری مردم قدرت ساقط کردن حکومتشان را نداشته باشند به دلیل شدت سرکوب ها نشانه علاقه مندی مردم به حکومت نیست دوست عزیز فراموش نکن!
  • مهدی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    3 0
    من نمیدونم چرا این تایم اسم هر جا دیکتاتور و وحشی و ...رو تو مجله میذاره!؟مگه انسان خوب وخوش سیرت کمه که میرن همچین ادمایی رو انتخاب میکنن؟شاید هم میخوان اخلاق وحشیانه اینجور ادما رو ترویج بدن!به عقل داشتن اونایی که به این دبکتاتور عزیز رای دادن باید شک کرد اخه با چه منطقیییییییییییییییی!
  • بدون نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    2 7
    من که شخصا عاشق دیکتارتورهام نمی دونم به نظرم باید موجودات جالبی باشند به هر حال باید دید یه آدم که به این سطح از قدرت می رسه چه ویژگی هایی پبدا می کنه؟!
  • لیلی IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    3 4
    زلالی چشمه ی نوجوانی که به زودی آلوده به گل و لای سیاست خواهد شد.
  • احمد مولا EU ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    2 7
    عجب لپایی داره.خیلی تپله.دوسش دارم.
  • بی طرف IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    7 0
    بنظرم هرکس به هرعنوان به خلق خدا کمک مشروع کنه وگرهی ازمشکل انسانی باز کنه قابل تحسینه
  • بدون نام ES ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    1 0
    احتمالا دست اندرکاران مجله مذکور به علت خوردن بیش از حد بادوم زمینی از نوع کره ای و چینی و ژاپنی و هندی اتفاق نظر دادند که این چشم بادومی برگزیده بشه با تشکر.
  • محمد شین IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    6 0
    من بهتون قول می دم اگه مرد سال بشه، مدل موهای غنچه ایش تو پایتخت و ایران مد میشه شک نکنین :)
  • بدون نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    1 0
    این موهاش منشوریه من نظر نمیدم
  • عباس IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    4 0
    اين پنج ميليون نفر هنوز كفاشيان ما را نديدند كه بعنوان مرد سال انتخابش كنند؟؟؟؟؟!!!!!!!!!