مدتی است که طرح پزشک خانواده در بسیاری از نقاط کشورمان اجرا شده است و افراد بسیاری هم تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند

اما در عین حال هنوز نقاط بسیاری از کشورمان هم هستند که در اجرای این طرح با مشکلاتی نیز مواجه هستند و یا اطلاعات کافی ووافی ندارند برای مثال شهرام خلیلی از مازندران برای خبر انلاین نوشته:می خواستم بدانم طرح پزشک خانواده در مازندران در حال حاضر به چه صورت است وتا به حال چند نفر تحت این طرح قرار گرفته اند؟چون درمان آزاد واقعا هزینه های زیادی دارد.
واما محمد رضا میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:تابه حال 300نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص برای این طرح ثبت نام کرده اند واز اول آبان ماه هم این طرح در مازندران در حال اجرا است و اغلب پزشکان در سطح یک در حال فعالیت وهم چنین پزشکان عمومی در حال تکمیل اطلاعات بیماران هستند و ضمنا ویزیت پایه نیز انجام می پذیرد
میرزایی در ادامه افزود:تا به حال 960هزار نفر از جمعیت مازندران زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران وطرح پزشک خانواده قرار گرفته اند وبا 250 داروخانه در استان قرار داد بسته ایم واگر کسی در بیمارستان دولتی بستری شود تنها 5درصد از مبلغ تعین شده را پرداخت می کند ودر بیمارستان خصوصی 30درصد واز این جهت دیگر دغدغه ای برای اهالی مازندران در این مورد
باقی نخواهد ماند.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش US ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    7 1
    من همین الان برای شهر بابلسر اقدام به ثبت نام کردم، اما بعد از وارد کردن کد خانوار، سامانه اعلام می‌کنه که در این شهر هیچ پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی منطقه شما ثبت نشده است. لطفاً پیگیری بفرمایید.
    • بدون نام US ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
      2 0
      کوروش جان،چند ماهی از اتمام ثبت نام گذشته.دیر جنبیدی
    • کوروش IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
      1 0
      دوست عزیز من همین یک ماه پیش برای پدرم ثبت نام کردم، بدون مشکل ثبت شد و پزشکش رو هم در همون شهر بابلسر انتخاب کرد. ضمناً همون طوری که تو خبرها اومده، بیشتر شهرها مهلت ثبت نام در این طرح رو تا آبان و آذر تمدید کردند.
  • جمشیدیان IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    0 1
    به علت دامنه مسئولیت قانونی پزشک در مقابل سلامت مردم که در طرح مزبور شرکت میکنند و براورد نادرست مسئولین طرح