در چند ماه گذشته معلمان خارج از کشور شرایط خوبی به لحاظ امرار معاش نداشتندآن هم به این دلیل که حدود شش ماه حقوقی دریافت نکرده بودند

اگر چه که به گفته فرهادی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مشکل آن ها مدتی است که حل شده است اما هم چنان ما کامنت های زیادی از طرف معلمان خارج از کشور دریافت می کنیم که در همین رابطه فرهادی از تمامی معلمان خارج از کشور که با این مشکل مواجه هستند درخواست کرد که نام و نام خانوادگی خود را به همراه اسم کشوری که در آن مستقر هستند برای خبر آنلاین ارسال کنند تا هر چه زودتر به مشکلشان رسیدگی شود .
بنابراین از تمامی معلمانی که با چنین مشکلی مواجه هستند می خواهیم که مشخصات کامل خود را برای ما ارسال کنند تا از این طریق مشکلشان بر طرف شود ودر نهایت به یک نتیجه مثبت برسند.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین مهربان IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    4 0
    به نام خدا مدیر کل محترم اموزش و پرورش خراسان رضوی باعرض سلام وخسته نباشید اینجانب حسین مهربان دبیر شاغل در آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد و همسرم م خجسته نژادگلمکانی دبیر شاغل در آموزش و پرورش شهرستان قوچان وساکن مشهد هستیم.از آنجا که محل خدمت من و همسرم متفاوت و بسیار دور از هم بوده وفرزند شیرخوارنیزداریم لذا خواهشمندیم با توجه به مشکلات فراوان خانوادگي اقدامات لازم را جهت انتقال موقت همسرم به مشهد(محل خدمت اينجانب) مبذول داريد. باتشکر فراوان
  • علی از شیراز IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    4 1
    چندین مورد در آموزش و پرورش فارس دیده شده نیروهای خدماتی(نظافتچی) را به عنوان معلم ابلاغ دادند و سر کلاس فرستادند . وزیر هم این موضوع را در خبر گزاری فارس با تیتر " من کشاورز بودم وزیر شدم " تایید کرده است . خواهشمندیم از نیروهای اخراجی که با مصوبه جدید مجلس امکان بکارگیری آنها فراهم شده استفاده کنید .
  • علیرضا خطیب BR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    8 0
    من معلم اعزامی اموزش وپرورش به برزیل هستم و هنوز حقوق 6 ماهه اول سال رادریافت نکرده ام
  • معلم IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    9 0
    باسلام اینجانب نصرت اله علی نیا اعزامی به کشور قرقیزستان که ماموریتم در مورخه 31/6/91 به اتمام رسیده ولی تا کنون حقوق 6 ماه اخر را دریافت نکرده ام لطفا پیگیری کنید.
  • احمدرضا کریمی کشور قزاقستان KZ ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    11 0
    عجب ! این برادر بزرگوار ظاهرا هنوز با تکنولوژی روز آشنا نیستند. جمع آوری اطلاعات معلمان خارج از کشور که کاری ندارد. ایشان حتی این زحمت را هم به خود نمی دهند و آن را به خبر آنلاین واگذار می کنند؟ یعنی آموزش و پرورش واقعا مشخصات ما معلمان خارج از کشور را ندارد؟!!!
  • محمد UA ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    10 0
    بهتر است آقای فرهادی یک کشور را نام ببرند که حقوق معلمان اعزامی به آن کشور (حقوق 6ماه نخست سال 91)پرداخت شده باشد؟چون ما با معلمان اکثر کشور ها در ارتباط هستیم وتاکنو ن هیچ یک دریافت ننموده اند.
  • محمد IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    9 0
    تو رو خدا آقای فرهادپور ول کن . برو پیش دکتر یزدانی در خ سمیه ساختمان علاقه مندان طبقه 8 با یه قران و به همون قران قسمش بده که آیا در 6 ماه اخیر معلمی در هند و پاکستان و تونس و ... حقوق گرفته یا نه؟
  • علی IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    8 0
    مدیر روابط عمومی آموزش و پروش خود می داند که معلمینی که در خارج از کشور هستند از ابتدای سالجاری تاکنون حقوق دریافت نکرده اند و سفارت خانه های ما هم کمکی به آنها نکرده اند چون مجوزی برای پرداخت ندارند. لذا ایشان بدنبال دریافت اسامی این افراد است تا برخورد انظباطی با آنها نماید. زیرا در حال حاضر سفارت خانه کشورمان بارها با وزارت آموزش و پروش مکاتبه کرده اند که بی پاسخ مانده است. اگر ایشان مدرکی دال بر پرداخت حقوق معلمین اعزامی به خارج از کشور دارد در خبر آنلاین اعلام نماید به چه کشورهایی و چه مبلغی ارسال شده است. ایشان این کار را نخواهد کرد چون پولی برای این افراد واریز نشده است.
  • بدون نام CN ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    7 0
    با عرض سلام ما معلمان اعزامی به کشور چین - پکن از اول فروردین91تا کنون هیچ حقوقی دریافت نکرده ایم.
  • بدون نام TR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    8 0
    با سلام و احترام به استحضار مدیر کل محترم روابط عمومی می رساند ما معلمان مجتمع 22 بهمن آنکارا (ترکیه ) از تاریخ 91/1/1 تا بحال هیچ گونه حقوقی دریافت ننموده ایم لطفا پیگیری فرمایید
  • بدون نام IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    7 0
    اینجانب حیدرعلی درخشان اعزامی به کشور سیرالئون از 6 ماه قبل (اسفند 90) تاکنون حقوق دریافت ننموده ام
  • بدون نام UA ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    7 0
    چه خبر از آقای فرهادی عزیز؟
  • بدون نام UA ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    9 0
    از خبر انلاین می خواهیم در صورت امکان موضوع را مستقیما از طریق مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور اموزش و پرورش پیگیری نمایند
  • بدون نام AZ ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    4 0
    واقعا جای بسی تاسف است . با توجه به هزینه های بسیار بالای زندگی ،به خصوص مسکن ، ما معلمان جمهوری آذربایجان با قرض و وام های با سود بالا به سختی زندگی می کنیم.
  • معلم بلاتکلیف UA ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
    5 0
    ظاهرا خبر آنلاین هم دیگر حاضر به پیگیری مشکل معلمان خارج از کشور نیست.
  • دبیر اموزگار خدمتگزار ...مدرسه قبرس CY ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    4 0
    من و دیگر همکاران در قبرس سال 91 هنوز حقوق نگرفته ایم و سفارت هم می گوید هیچ حمایتی نمی کند به داد ما برسید قبل ازاینکه صاحبخانه برای گرفتن اجاره پلیس بیاورد