۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶

پژو 207i اتومات در بازار پس از ماه ها افزایش قیمت، رنگ ارزانی به خود دید.

پژو 207i اتومات که تا چند روز قبل با قیمتی برابر با 440 میلیون ریال معامله می شد، روز گذشته قیمت خود را به 400 میلیون ریال رساند تا کاهش 40 میلیون ریالی را در کارنامه خود به ثبت برساند.
کاهش قیمت این خودرو در شرایطی رقم خورده که پژو 207i از ابتدای تابستان سال جاری تا کنون گرانی 16 میلیون تومانی را تجربه کرده بود.
این خودرو در ابتدای تابستان قیمتی حدود 28 میلیون تومان داشت در حالی که بهای آن تا مرز 44 میلیون تومان بالا رفته بود، اما 207 بالاخره ترمز افزایش قیمت را کشید و با کاهش چهار میلیون تومانی بهای خود را به 40 میلیون تومان رساند.
22139

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانخودرو=متخلف EU ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    164 5
    وزیر صنعت و معدن دیروز در خبر 20:30 فرمودند طبق قرارداد سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده با خودرو سازان قرار شد خودرو ها تا سقف 20 درصد افزایش قیمت داشته باشن و گفت این افزایش قیمت شامل کسانی که خودرو خود را تا قبل از 12 مهر 1391 به طور پیش فروشی ،خریده اند نمی شود و خبر نگار هم درمورد خودرو های رانا پرسید که وزیر جواب دادن هر گونه افزایش قیمت برای خودرو های پیشفروش شده تخلف هست. حال سوالی که برای من پیش آمده این است که چرا مسئولین ایرانخودرو در فکر تخلف هستند و چرا به تعهدات خود عمل نمی کنند و حتی این خودرو رو 21500000 تومان یعنی 44 درصد گرانتر از قیمت اعلامی این خودرو از طرف خود این شرکت که زیر 15000000 تومان بوده اعلام شده است؟؟ از خبرآنلاین خواهشمندم که پیگیری فرمایند.با تشکر
  • كريم اعتبارى IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    364 5
    من نابخرد اگه پارسال بجاى اينكه ٢زار سرمايمو بجاي كارگاه توليدي وارد عرصه دلالي ميكردم الان بجاي ٩٠ ميليون بدهي و معوقه برق و گاز براي خودم چند تا أزين ماشينها داشتم و هروقت پول لازم ميشدم يكيشونو آب ميكردم!!!! خيلي نامرديه والا
  • شهریار IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    316 2
    28 میلیون شده 40 میلیون و گرون شده! اینطوری صادقانست
  • امیر مهدی IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    36 0
    از خبر آنلاین تقاضا دارم در خصوص افزایش وحشتناک قیمت رانا پیگیری کنه واقعا ظلم بزرگی داره اتفاق میفته آخه خودرویی که 70 درصد اون رو از پیش گرفتند و متریال ساخت رو خریدن و مدعی هستند که داخلی باید انقدر گرون بشه؟ واقعا اینطوری دنبال تولید ملی هستیم؟داریم به کجا میریم؟و...؟
    • بدون نام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
      9 0
      عین مرغ سه برابر شد بعدش یه ذره ارزونش کردن بگن چیزی به اسم ارزونی هنوز تو این مملکت وجود داره!
  • عقل به چشم!! IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    54 2
    يادمه اوايل كه 207 اومد تو يه برهه از 206 هم ارزونتر شد. چون كسي استقبال نكرد. حالا كه گرون شده همه به چشمشون ماشين لوكس و خوشكلي مياد! والا آدم به خودش هم شك ميكنه!!
  • بدون نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    12 0
    لطفا پیگیری ماشینهای پیش فروش شده پارس خودرو هم باشید زیرا با توجه به اعلام وزیر و رساناها مبنی بر عدم افزایش خودروهای پیش فروش شده این قضیه مشمول هیچ پیش فروشی نشده است و قیمتها به روز محاسبه شده است. آیا واقعا چیزی به نام قرارداد فروش قطعی برای محصولات شرکت پارس خودرو که در این چند ماهه بر اساس سفارش تولید انجام میگرفته وجود خارجی دارد که یکی از شروط افزایش خودرو سازان بوده است !!؟ آیا قراردادهای تحویل شهریور مبلغشان قطعی نشده است؟
  • عماد IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    19 0
    هر وقت 40میلیون کم شد وقیمتش شد 4میلیون باید بگی ارزان شددرتمام دنیایک کارمند با حقوق 4الی 5ماه خودش میتونه یک اتومبیل مناسب بخره اما اینجا با4تا 5سال حقوقم نمیشه صاحب ماشین شد نمیدونم مشکل از حقوق کمه یا قیمت اتومبیل ها بالاست