پوستر متفاوت سریال «خانه پوشالی» ساخته دیوید فینچر با بازی کوین اسپیسی منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، این پوستر علامت «V» را که نشانه پیروزی است در حالی نشان می‌دهد که رد خون روی آن دیده می‌شود و زیر دستی که این علامت را نشان می‌دهد، پرچم واژگون آمریکا دیده می‌شود.
 
سریال «خانه پوشالی» بازسازی سریال کوتاهی به همین نام و محصول شبکه بی‌بی‌سی است. کوین اسپیسی بازیگر اصلی سریال و دیوید فینچر کارگردان دو قسمت اول این سریال 13 قسمتی است. جیزم فولی (کارگردان «گلن گاری، گلن راس» و جوئل شوماخر (کارگردان «باجه تلفن») از دیگر کارگردان‌های سریال هستند.
 
این سریال از اول فوریه 2013 روی آنتن می‌رود اما اعضای سایت نت‌فلیکس می‌توانند هر 13 قسمت سریال را در همان روز تماشا کنند. تد ساراندوس، یکی از مقامات ارشد «نت‌فلیکس» گفت: «سریال‌های درام یک‌ساعته هیجان‌انگیز و جذاب بخشی از برنامه جدید کمپانی ما هستند.»
 
وی افزود: «دید بصری خاص دیوید فینچر و نقش‌آفرینی معرکه کوین اسپیسی و نسخه‌ای جدید از «خانه پوشالی» همگی موجب شد تولید مجموعه را قبول کنیم، سریال بخت بالایی برای محبوب شدن دارد. از همکاری با این گروه حرفه‌ای خرسندیم.»
 
 
رمان «خانه پوشالی» را مایکل دابز نوشته که خودش عضو حزب محافظه‌کاران بریتانیا بود. رمان در اواخر دوران نخست‌وزیری مارگارت تاچر می‌گذرد و داستان یک سیاستمدار حیله‌گر بریتانیایی به نام فرانسیس ارکارت است که به فکر مقام و جایگاهی درصدر امور است. در رمان، ارکارت به «مظهر شکوه شیطانی» شهرت دارد.
 
بو ویلمن، نمایشنامه‌نویس «عید ماه مارس» به همراه اریک راث، فیلمنامه نویس برنده اسکار متن سریال را نوشته‌اند. ویلمن از نام‌های مشهور برادوی است و «کنترل ارواح» یکی دیگر از نمایشنامه‌های معروف اوست.
 
اقتباسی از این رمان به صورت سریال کوتاه در سال 1990 از شبکه بی‌بی‌سی پخش شد. فیلمنامه آن سریال کوتاه را - که از تلویزیون ایران هم پخش شد - اندرو دیویس نوشته بود و ایان ریچاردسن در آن بازی می‌کرد. سریال شبکه بی‌بی‌سی یک جایزه بفتا برای ریچادسن و یک جایزه امی برای دیویس به ارمغان آورد.
 
کوین اسپیسی برنده جایزه تونی بازیگری برای نمایش «گمشده در میان یانکرها»، تاکنون دو بار برای فیلم‌های «زیبایی آمریکایی» و «مظنونین همیشگی» برنده اسکار شده است. رابین رایت نقش همسر جاه‌طلب کوین اسپیسی را بازی می‌کند.
 
اسپیسی 51 ساله که در کارنامه‌اش فیلم‌هایی چون «محرمانه لس‌آنجلس»، «زندگی دیوید گیل»، «سوپرمن بازمی‌گردد» و «کازینو جک» به چشم می‌خورد در سال 1995 در نقش قاتل زنجیره‌ای فیلم «هفت» بازی کرد، قاتلی که براساس هفت گناه کبیره قربانیان خود را انتخاب می‌کرد.
 
در این فیلم که دیوید فینچر کارگردان آن بود برد پیت و مورگان فریمن نیز ایفای نقش می‌کردند. فیلم «هفت» نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اسپیسی و کارنامه کارگردانی فینچر بود.
 
«بازی»، «باشگاه مشت‌زنی» و «مورد عجیب بنجامین باتن» از دیگر فیلم‌های معروف فینچر هستند. علاوه بر اسپیسی، اریک راث فیلمنامه‌نویس مشهور فیلم‌های «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن»، جاش دانن و دانا برونتی مدیرتولید این مجموعه هستند.
 
«نت‌فلیکس» بیش از 27 میلیون مشترک دارد.
 
عکس: هالیوودریپورتر
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.کمال IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    12 3
    وای من سریالش رو یادمه. فرانسیس ارکهارت اسم کاراکتر اصلی سریال بود و چند سال پیش از شبکه دو پخش می شد. حرف نداشت. بازی های سیاسی انگلستان بود.
  • طاها IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    12 1
    شاید لازم هست به این نکته هم توجه شود که این سریال توسط خود آمریکایی ها ساخته شده است و حداقل این موضوع نشان می دهد در این کشور براحتی می توان قدرت و صاحبان قدرت را نقد نمود و هیچ کس هم از این نقد در امان نیست ... کاش ما در کشورمان هم بتوانیم اندکی به این وضعیت نزدکی شویم نه اینکه افشا کننده املاک نجومی الان توی زندان باشد.