روتگر هاور، بازیگر روبات احساساتی «بلیدرانر» به سریال «خون حقیقی» پیوست.

به گزارش خبرآنلاین، فصل ششم سریال «خون حقیقی» با حضور یک شخصیت جدید آغاز می‌شود، این شخصیت که نقشش را روتگر هاور، بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب بازی می‌کند با سوکی استک‌هاوس آشنایی قدیمی دارد.
 
توضیحات دیگری درمورد مکلین، شخصیتی که هاور نقشش را بازی می‌کند در دست نیست اما آنچه مسلم است پرداختن فصل ششم به مرگ اسرارآمیز والدین سوکی در کودکی است. تنها توضیح سازندگان این بوده که مکلین رابطه‌ای تیره و تار با سوکی (با بازی آنا پاکوئین) و برادرش جیسن (با بازی رایان کوانتن) دارد.
 
فصل پنجم «خون حقیقی» که آخرین فصل حضور آلن بال (فیلمنامه‌نویس برنده اسکار «زیبایی آمریکایی») به عنوان سرپرست نویسندگان مجموعه بود در حالی به پایان رسید که سوکی و جیسن راهی سفری برای پیدا کردن قاتلان واقعی والدینشان می‌شوند. به نظر می‌رسد خون‌آشامی به نام وارلو قاتل پدر و مادر این دو باشد. از طرفی بیل، خون‌آشامی که در ابتدا بسیار آرام و منطقی به نظر می‌رسید به قدرتی عجیب دست یافته و تشنه خون همه است.
 
روتگر هاور هلندی که با بازی در «سربازان نارنجی» و یکی دو فیلم دیگر ساخته پل ورهوفن به شهرت رسید و وارد هالیوود شد، تجربه بلندبالایی در بازی در نقش شخصیت‌های منفی دارد. او در «باقی قاتل خون‌آشام»، «خون قهرمانان» و «بتمن می‌آغازد» نیز بازی کرده و برای بازی در فیلم تلویزیونی «فرار از سابیبور» برنده جایزه گلدن گلوب بازیگر نقش مکمل شده است.
 
این بازیگر در «بلیدرانر» نقش روباتی را داشت که برای انسان شدن از دست رهبران خود فرار کرده بود. صحنه‌ای که او پس از پرواز دادن یک کبوتر سفید بر فراز ساختمانی زیر باران می‌میرد، یکی از به‌یادماندنی‌ترین فصل‌های تاریخ سینماست.
 
«تعطیلی اوسترمن» ساخته سام پکین‌پا، «مسافر بین راهی»، «شهر گناه» و «اعترافات یک ذهن خطرناک» از دیگر فیلم‌های هاور هستند.
 
هالیوودریپورتر / 4 اکتبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =