کاربران محترم خبرآنلاین، در هفته نخست مهرماه و از میان اخبار مربوط به تازه​های کتاب و معرفی بهترین​ها و پرفروش​ترین​ها، بیشترین بازدید را از کتاب​های این جدول داشتند.

به گزارش خبرآنلاین، در جدول زیر که بر اساس میزان بازدید کاربران و همچنین کامنت ها و امتیازهای داده شده به خبر مربوطه، تهیه شده، تنوع جالبی میان عناوین و محتوای آثار وجود دارد.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (شبانه روزی با پیغامگیر) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و (در صورت موجود بودن در بازار) آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

 

نام اثر

توضیح مختصر

شرح اسم

زندگینامه رهبر انقلاب از تولد تا 1357 با اسناد و تصاویر منتشر نشده در کنار روایتهای شیرین رهبری که در لابهلای سطور کتاب گنجانده شده است.

آن روزها

بازگشت نوستالوژیک به دهه 60 همراه با تصاویری منتخب از کتب درسی، ابزار و سرگرمی های خاص آن روز و...یک کتاب خاطره انگیز و متفاوت

نورالدین پسر ایران

خاطرات خواندنی پسری 16 ساله که 7 سال در جنگ بود و با وجود جراحات سنگین و شهادت برادر کوچک‌ترش، تا پایان جبهه ماند و جانباز 70 درصد به خانه بازگشت..کتابی که چاپ 58 را رد کرده است.

آنچه زنان شادمان میدانند

گر با مشکلات رابطه‌ای و شغلی رو به رو هستید و احساس افسردگی می‌کنید، این کتاب می‌تواند کمک کند تا بار دیگر به شادی و نشاط برسید. دستورالعملهایی کاربردی برای زندگی بهتر خانمها.

اشرف پهلوی

همه چیز درباره خواهر دوقلوی شاه از زندگی خصوصی تا رفتارهای سیاسی و اشتباهات تاریخی با اسناد غیرقابل انکاری که ساواک منتشر کرده است.

رک و پوست کنده

یک کتاب کاملا زنانه که مردها هم میتوانند بخوانند، 54 داستان درباره احوال زنان از حسادتها و غمها تا شادیها و ترسها و...کتابی که در دو ماه گذشته دوبار تجدید چاپ شده است.  

پایی که جا ماند

خاطرات تکان دهنده یک ازاده از اسارتگاههای مخفی عراق که حالا بعد از چندماه از انتشار به چاپ 27 رسیده است.

جشن هنر شیراز

نکته هایی مستند از جشن هنر شیراز که در زمان خود با هزینه های سنگین خشم مردم و بسیاری از بزرگان کشور را نیز در پی داشت.

مردی که شبیه شعر خود نیست

گفتگوهایی با احمدرضا احمدی، شاعر پیشکسوت درباره همه چیز. جذاب و جالب با نگاه متفاوت.

پابهپای سرو

همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی هم دست به قلم شد تا زندگی و مبارزات شوهر را با نگاهی دیگر به تصویر بکشد.یک کتاب متفاوت و شاید خیلی خاص.

خاطرات ایران

یک مجموعه خاطرات خواندنی از ایران ترابی، تکنسین بیهوشی از ایام دفاع مقدس.

99 راه برای شفای کودک درون

توصیههایی برای آنها که احساس میکنند به کودک درون خود بی توجهاند و او از آنها دور شده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =