مهر نوشت:

نماینده مردم ابهر و خرمدره، با ابراز تاسف از حادثه تلخ سالن شهدای خرمدره وقوع این حادثه را حاصل بی تدبیری مسئولان این شهرستان دانست.
احمد مهدوی به عدم تشکیل جلسه هماهنگی و شورای تامین برای برگزاری برنامه "خاله شادونه" در شهرستان خرمدره اشاره کرد و افزود: متاسفانه در زمان برگزاری مراسم رئیس ارشاد شهرستان در مسافرت بوده و فرماندار حضور نداشته است. وی با تاکید بر بی تدبیری صورت گرفته در حادثه خاله شادونه ادامه داد: مسئولان قضایی و انتظامی مسائل را پیگیری می کنند و باید عبرتی برای مسئولان باشد تا کاری نکنند که منتهی به چنین حادثه ای ناگوار شود.

مهدوی با بیان اینکه حادثه "برنامه خاله شادونه" حادثه غیرمترقبه نیست که بگویم غافلگیر شدیم، تاکید کرد: حادثه "برنامه خاله شادونه" مسئله ای بود که می توانست با اندکی تدبیر و برنامه ریزی اتفاق نیفتاد و باید با مسئولان مقصر در وقوع این حادثه برخورد شود.

نماینده مردم ابهر و خرمدره با تاکید بر لزوم رسیدگی سریع به پرونده حادثه "برنامه خاله شادونه" افزود: مسئولان باید حواسشان را جمع کنند و کاری انجان ندهند که باعث حوادث تاسف بار شود که این امر در بعد جهانی نیز منعکس شد که تعدادی کودک که برای شادی و نشاط جمع شده بودند اینگونه کشته شوند.

مهدوی با ابراز تاسف از عدم تشکیل شورای تامین شهرستان خرمدره برای برگزاری برنامه "خاله شادونه" افزود: در شهری برای برگزاری یک مسابقه فوتبال چندین بار جلسه شورای تامین برگزار می شود چرا باید برای برگزاری این برنامه شورای تامین برگزار نشود. وی با بیان اینکه برنامه "خاله شادونه" بدون تهمیدات لازم برگزار شده است، افزود: چطور شده که شورای تامین شهرستان برای برنامه خاله شادونه برگزار نشده، مسئولانی که باید در محل حاضر باشند، نبودند و چطور بیشتر از ظرفیت سالن بلیط فروخته شده است مسئولان مقصرند و باید مسئولان در رده های مختلف پاسخگو باشند.

مهدوی از درخواست خود از وزیر کشور برای رسیدگی به حادثه "برنامه خاله شادونه" خبرداد و گفت: ازقوه قضائیه خواسته شده تا دادستان به عنوان مدعی العموم مسئله را پیگیری کند.

بعد از گذشت یک هفته از حادثه سالن شهدای خرمدره" برنامه خاله شادونه" و کشته شدن سه نفر از کوکان شهرهای خرمدره، هیدج و ابهر تنها یک نفر از مسئولان استان از این موضوع ابراز تاسف کرد ولی هنوز سایر مسئولان موضع خاصی در خصوص این حادثه اتخاذ نکردند. هرچند دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان زنجان و شهر خرمدره به شدت در پی روشن شدن زوایا و علل وقوع این حادثه و برخورد با خاطیان است.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سما IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    17 2
    تسلیت می گیم به خانواده های عزیز... ای بابا تو 20:30 آقای دلاوری با یه طلبکاری و ناراحتی خیلی سربسته از مجریانی گله کرد که میرن با شرکتای خصوصی جشن شرکت می کنن و اینو نامردی دونست! آقایون تازه انگار دلشونم خنک شده که بقیه مجریا دیگه یاد بگیرن و نرن با شرکتای خصوصی کار کنن. من که آتیش گرفتم چه برسه به خانواده های عزیز داغدار! شرف آدما تو این مواقع مشخص می شه آقای عمو عزت! امام علی (علیه السلام) می گن حق را بگو حتی اگر علیه خودت باشه (نقل به مضمون) راستی دم فردوسی پورِ با شرف گرم که این هفته تو نود درجه ی نودش، یه کنایه ای هم به این حادثه زد... (تایید کن خبرانلاین، تو دیگه آتیشمون نزن)
  • امین IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    8 2
    برند خاله شادونه با این اتفاق یک شبه نابود شد..همونجور که حاصل چند سال زحمت سه تا خانواده یک شبه فنا شد.
  • دکتر علی مجیدی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    9 2
    ایامیدونید یک بچه تا وقتی که بزرگ میشه ؛چقدر به پدر و مادرش فشار و استرس وارد میشه یا نه ؛اونا چقدر درد و بدبختی رو متحمل میشن؟اون بچه ها مثل فرشته ها به اسمونها رفتند و دلها رو داغدار کردن ولی من قول میدم حوادثی از این قبیل در اثر بی توجهی مسیولین نابخرددوباره در اینده تکرار خواهند شد ؛و خانواده های دیگری در نوبت عزاداری و مرگند....
  • مجتبی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    4 2
    متاسفانه تعداد کشته شدگان به 7 نفر رسید!!!
    • بدون نام IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
      4 3
      چرا؟ راسته خبرانلاین؟
  • دکتر علی مجیدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    15 5
    در کشور من ایران گناهکار و متهم اصلی کسی است که یا در صحنه نیست و مرده است و یا مظلومترین فرد صحنه است؛ودر این حادثه میگویند خاله شادونه مقصر است ؛ایا واقعا اینگونه است؟مثل اینکه سینمایی اتش گیرد و چند نفر در ان جزغاله شوند و بعد تمامی تقصیرها را به گردن اپاراتچی سینما بیندازند......
  • محمد IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    11 1
    مقصر اصلی مسوولان شهری و فرمانداری هستن. واقعا رو می خواد که استعفا نمیدن
  • بدون نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    0 0
    به نظر من خاله شادونه هم مقصره که با وجود مشاهده بی نظمی و ازدحام حاضر به اجرای برنامه شده.
  • يونس IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    1 0
    ميشه بگين چي شدكه اين سه كودك فوت كردن؟
  • ساجده IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    1 0
    تسليت عرض مي كنم