از کتابهای «حجاب بی حجاب»، «باید رفت» و «قدم کلیک‌هایتان بر چشم» تالیف محمدرضا زائری، باحضور علی اکبر اشعری، حسام الدین آشنا ، رضا امیرخانی، علی ذوعلم، یونس شکرخواه و جمعی دیگر از نویسندگان و کارشناسان فرهنگی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین، در این مراسم علاوه بر چهره های یادشده، حجج اسلام والمسلمین خسروشاهی و دعایی، همچنین امیر خوراکیان، جواد محقق، علیرضا مختارپور و جمعی از روزنامه نگاران کهنه کار کشور نیز حضور داشتند. که در پایان مراسم، برای گرفتن عکس یادگاری روی سن فرهنگسرای ارسباران حاضر شدند. سید مهدی شجاعی که پیش تر اعلام شده بود در این مراسم حاضر می شود به دلیل کسالت، حاضر نشده بود اما پیام مکتوبی را برای زائری و رونمایی از کتاب هایش ارسال کرده بود که توسط برادرش برای حضار قرائت شد.

 

بنابراین گزارش، کتاب «حجاب بی حجاب» با هشت مقاله به بررسی جنبه های اجتماعی و فرهنگی حجاب پرداخته است و در بخشهای پایانی، نویسنده با بررسی حجاب اسلامی با توجه به مد روز، ضمن انتشار تصاویری به معرفی یکی از مؤسسات موفق در طراحی و تولید حجاب اسلامی برای دختران نوجوان در بیروت می پردازد،

 

«باید رفت» نیم نگاهی به آینده دارد و پیام اصلی فرهنگ و تمدن عظیم اسلامی ایران را به زبانها و لهجه‌های گوناگون بیان می کند و برای تقابل با چالش‌ها و پرسشهای متنوع و تازه به دنبال راه  حل است و بهترین راه را هم در حرکت خلاصه می کند؛ نه سستی و تنبلی و بهانه تراشی که مانع اصلی حرکت است.

 

 

در «قدم کلیک‌هایتان برچشم» همانطور که از نام کتاب بر می آید، گزیده یاداشت‌های وبلاگ «نمایندگی مجاز» منتشر شده است که نویسنده طی هشت سال 81-89 به اقتضای شرایط و اوضاع مختلف اجتماعی و فرهنگی نوشته است و با تعطیل شدن وبلاگ، منتخبی از آنها به گزینش برخی از دوستانش را منتشر کرده است.

 

هر 3 کتاب را انتشارات آرما با قیمت 4 هزار تومان و تیراژ هزار نسخه منتشر کرده است.

 

گزارش کامل این نشست متعاقبا منتشر می شود.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این 3 کتاب می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادر IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
    12 2
    مملکت باحالی داریم که برنامه حجاب حتی یک نفر خانوم شرکت نکرده .احتمالا اقایون حجاب سرشون میکنند