سفر رئیس جمهور کشورمان به جزیره ابوموسی واکنش غیرمنطقی و خارج از عرف دیپلماتیک امارات متحده عربی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد بعدازظهر چهارشنبه در ادامه برنامه‌های چهارمین سفر هیات دولت به استان هرمزگان، در اجتماع مردم شهرستان ابوموسی در جمع مردم این شهرستان تاکید کرد: ملت ایران هیچ نگرانی از ناحیه تحریف اسامی چون خلیج فارس ندارد چراکه نگرانی ناشی از ناتوانی و ضعف است که ملت ایران از این نقیصه دور هستند.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «برخی مباحث نظیر نام خلیج فارس موضوعاتی صریح و روشن است» گفت: برخی حقایق همچون خورشید می‌درخشند و نیازی به تکرار و تاکید بر آن‌ها نیست از جمله نام خلیج فارس که همه اسناد تاریخی گواه بر این است که نام این پدیده طبیعی در طول تاریخ همواره خلیج فارس بوده است.
احمدی‌نژاد تاکید کرد: ملت ایران هیچ نگرانی از ناحیه تحریف اسامی چون خلیج فارس ندارد چراکه نگرانی ناشی از ناتوانی و ضعف است که ملت ایران از این نقیصه دور هستند.
احمدی‌نژاد گفت: این خیلی ناپسند است که به دیگران اجازه دهیم در سرزمین ما پایگاه نظامی ایجاد کرده و از ما علیه دیگر ملت‌های منطقه استفاده کنند و هزینه‌های اقدامات را نیز از پول نفت و امکانات خودمان محاسبه کنند. آزادی حق همه ملت‌هاست، اما این خنده‌دار است که کسانی که در تاریخ خود آزادی حق انتخاب و انتخابات نداشته‌اند بیایند و تحت مدیریت عواملی خارجی کشور دیگری را به بهانه برگزاری انتخابات و آزادی دادن به مردمش تحت فشار قرار دهند.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «اسباب دست مستکبران بودن خیلی ناپسند است» تاکید کرد: یقیناً کسانی که امروز به مستکبران برای تحقق اهداف کمک می‌کنند، پس از تحقق این اهداف خودشان موضوع طراحی‌ها و برنامه‌های مستکبران خواهند بود.
پس از سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در شهرستان ابوموسی، «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان»، وزیر امور خارجه امارات، در اظهاراتی خارج از عرف دیپلماتیک، این سفر را محکوم کرده و آن را تجاوز به حقوق سرزمینی کشورش دانسته است!
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری «امارات 24» ضمن بیان این خبر، گزارش داده که عبدالله سفر احمدی نژاد را «تجاوزی وقیحانه» به حاکمیت امارات بر سرزمینش و مانعی بر سر راه تمامی تلاش های امارات برای یافتن راه حلی مسالمت آمیز جهت پایان «اشغال» جزایر توسط ایران دانسته است.
عبدالله همچنین گفته: «این سفر وضعیت حقوقی این جزایر را که بخش و جزئی از سرزمین ملی امارات هستند، تغییر نخواهد داد».
وی همچنین زمان انجام این سفر را نیز محکوم کرده و مدعی شده این سفر در زمانی انجام گرفته که دو کشور موافقت کرده بودند تلاش خود را برای رسیدن به توافقی در مورد این موضوع به کار بگیرند و فضایی مساعد برای ارتقای ثبات در منطقه به وجود بیاورند. عبدالله مدعی شده سفر اخیر نقض آشکار این توافق است.
 این ادعاها در حالی بیان می شود که جزایر سه گانه همواره جزئی جدایی ناپذیر از سرزمین ایران بوده و مقامات ایرانی از گذشته تاکنون همواره اعلام کرده اند که در مورد تمامیت سرزمینی کشورمان به مذاکره و مصالحه نخواهند پرداخت.
/2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207598

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 209
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    من کاری با احمدی نژاد و خاتمی ندارم. ولی تو غلط زیادی میکنی که ادعا راجع به خاک پاک ایران زمین میکنی.
    • بدون نام IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      این صحبت ها و این حرکت ها مانور سیاسه دولتی هاست ، فکر مردم از گرونی . تورم و اختلاس بره رو یه مسائلی که 50 سال داستان سر وته نداره
    • بدون نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
      80 4
      اسم جزایر رو به جزایر سه گانه پارسیان تغییر بدید لطفا
    • امیرamir IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
      61 4
      ایران 7هزار ساله کجا..... امارات 50 ساله کجا کارمون به کجا کشیده
    • رضا IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
      82 5
      ایرانی های با غیرت مثبت بزنید میخوام درجه وطن پرستی رو به اماراتی های گستاخ نشون بدیم
  • بدون نام AU ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    آقا چرا مسولین دیپلماسی خارجی از پتانسیل نظام استفاده نمیکنن این بی بوتها اماراتی کیان اخه تا کی ما باید توهین اینها را تحمل کنیم
    • احسان IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      87 4
      وقتی امارات با سرمایه گذاری های دولت و مردم ایران شده امارات وقتی حتی خود مردمش بیشتر از مهاجران استان فارس و شهر لار هستند در کمتر از 100 سال پیش وقتی اسناد تاریخی و عکس ها در 50 سال پیش امارات رو یک دهات کوره نشون می دهد بيخود می کنند صدا شون رو برای ما زیاد می کنند جوابشون قطع روابط و خارج کردن سرمایه های ایرانی از اونجاست
    • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      حرص نخورید کل کشور امارات هم مال ایرانه ...کو نادر کبیر که بیاد فتح کنه ..تو نماز جمعه فقط جای گیر دادن به فیلم اینا نیست ببینیم امروز جمعه آیا امام جمعه ای این اقدام امارات تو دهنشون می زنه یا نه
    • حقیقت گو IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      30 25
      دوست عزیز، دوران نادر کبیر و این حرفا گذشته!!! الان قرن بیستمه!!! شما می دونی هندی ها یی که توسط نادر کشورشون غارت شده چه نظری در مورد نادر دارند؟ خیلی از اونها همون نظری رو که ما نسبت به چنگیز داریم در مورد نادر دارند. به جای این حرفا باید حقوق خودمون رو از راه حل های دیپلماتیک پیگیری کنیم و امارات رو سر جاش بشونیم، البته اگه وقاهت اونها به چایی رسید که بخواهند به خاک کشور ما تجاوز کنند اون موقع است که ما حق دفاع از خودمون رو خواهیم داشت.
  • alireza IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    تا ابد خلبج فارس و جزایر 3 گانه مال ماست کاملا با مواضع رئیس جمهور موافقم حالا دیگه همینمون باقیه یه مشت عرب پا برهنه تو امارات که از سر تا پای مملکتشون رو دلارهای ایرانه ها تامین میکنند و یه دمپایی هم نمیتونند برای خودش تولید کنندو از خارجی ها میخرند برای ما تصمیم گیری کنندو اظهار نظر بفرمایید!!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    امارات غلط اضافی کرده...
    • بدون نام IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      امارات حرف اضافی بزنه جنگنده های شکاری ایران از نزدیک ترین ایستگاه تو جنوب پرواز می کنند 1 ساعت کمتر امارات با ساحلش یکسره می کنند ..دیگه ما از نسل کورروش کبیر و داریوش و نادر و...هستیم گذشت زمان فتحعلی شاه و ناصرالدین شاه قاجار و زمان پهلوی گوشه هایی از ایران جدا کردند ..ایران همیشه پیروز و خلیج همیشگی فارس.
    • فرید IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      خداوکیلی بیائید یک صدا قسم بخوریم همه چه توریست چه تاجر و ... فقط یکسال هیچ ایرانی پاشو تو امارات نذاره ببینید چطور سر سال شیخ زاید هوسرانشون به غلط کردن میوفته خدا وکیلی باید سفر به امارات تحریم بشه......بجاش بریم کیش یا اصلا دولت ابوموسی را بندر آزاد کنه همه بریم ابوموسی عیدا در نگین خلیج همیشه فارس صفا به کوری هرچی خود فروخته توله انگلسیه......
  • بدون نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    با این که از احمدی نژاد خوشم نمی آد ولی این اماراتیه ..... نوش جان کرده این حرفا رو زده.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    درودبراحمدی نژاد
  • خلیج فارس IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    اینجا ایران است آفرین به این سفر .اینجا همان امپراتوری پارس است .شیوخ نفتی .
  • حمید IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    آخر و عاقبت رو دادن به این عربهای بوالحوس و شهوتران و شکم پرست و بیابان گرد جز این نمیتونه باشه!!!!
  • تهمینه GB ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    چه غلطها ؟!!! اصلا امارات کجا هست؟ فقط کافیه ما دریچه سد کارون رو که به خلیج فارس میریزه یه کم باز کنیم اونوقته که تمام امارات و جزیره هاش رو از بالا تا پایین آب سر میگیره.امتحانش براشون مجانی در میاد.
  • meysam IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    امارت قد قرچک هست..!؟ بچه پرروهااا... حالا خوبه بحرین هم تو همین پهلوی از ایران جدا شد...
    • ایران پاک IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      122 8
      البته بلانسبت قرچک.خواهشا به قرچک توهین نکنید
    • سهيل IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      21 39
      بسمه تعالي بحرين جدا نشد.معاوضه شدد باهمين سه تا جزيره.
    • محمد IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      46 7
      تنهاراه بستن دهن این عرب ها حمله به اونجاوبازپس گرفتن خاک خودمونه تا این عرب هابفهمند که کل امارات هم برای خودمونه
  • حميد IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    احمدي نژاد لب مرز اسرائيل با شجاعت سخنراني كوبنده بر عليه صهونيزم انجام داد. حالا تو سرزمين مادري و خاك پاك وطنش كه ديگه شجاعت نمي خواد و تو خونه خودش سخنراني كرده. اين عرباي مفت خورم آي مي سوزندا
  • سعید IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    127 8
    زنده باد...
  • ایران من IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    مرگ بر امارات
    • بدون نام IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
      11 1
      امارات مال این حرفها نیست، "مرگ بر "پیشوند جدایی ناپذیر امریکاست
  • بدون نام GB ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    113 5
    چه غلطها ؟!!! اصلا امارات کجا هست؟ فقط کافیه ما دریچه سد کارون رو که به خلیج فارس میریزه یه کم باز کنیم اونوقته که تمام امارات و جزیره هاش رو از بالا تا پایین آب سر میگیره.امتحانش براشون مجانی در میاد.
    • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      33 2
      اما رات کشور زیر پونز ی است
  • امير IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    زنده باد احمدى نژاد
    • بدون نام IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      211 6
      شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • حسين IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    226 9
    برو بچه. برو فردا با ولي خودت بيا بعد زبون درازي بكن اگه بابات نيومد مجبوري 10 بار نقشه ابوموسي توي دفترت نقاشي كني و وسطش هم بنويسي ايران بزگ
  • شاهپور IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    176 5
    مگه چه توافقی صورت گرفته بوده که ملت که ولی نعمتان حاکمان هستند از اون بی خبر بودن نکنه مسئول و یا مسئولانی از کشور پشت پرده در مورد جزایر سه گانه خلیج فارس به این تازه به دوران رسیده های اماراتی قول مذاکره دادند؟این ملت بیش از صد و بیست سی ساله که با تمام وجود و با دست خالی از تمامیت ارزیشون دفاع کردن و نه تجاوز ناجوانمردانه روسهای تزاری در بحبوحه مشروطه نه متفقین در جنگ دوم جهانی و نه حمله ناجوانمردانه صدام باعث نشد که ذره ایی از خاک این مملکت به دست اجنبی بیفته. اگه موردی هم رخ داده حاصل بی خردی و تصمیم گیری اونها در غیاب مردم بوده( نمونه اش قضایای جدایی بحرین) . مبادا دولتمردان بخواهند در غیاب مردم تصمیمی بگیرند که نتیجه ایی جزدلسردی و نا امیدی مردم از حکومت و پشیمانی دولت به بارنیاره
    • امیر IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      72 7
      عزیزان حرف این عربو خیلی جدی گرفتی بدون قبل انقلاب تا زمان ریاست هاشمی رفسنجانی اوایل دهه 70 کنترل کامل دست ایران نیود بعدش دست ایران به طور کامل اهتاد با بیرون کردن اماراتیا تا الانم اصلا ایران کوتاه نیامد ابوموسی بحرین نیست برو اوناییکه مفت مفت بخرین سال 50 تقدیم کردند بگو چرا به ملت ایران چیزی نگفتید یک سرچ بکنید ببینید حرفام چقدر درستههههههههههههههه بعد برید تو صف وطن فروشا زنده باد ایران اسلامی جاوید نام خلیج فارس
  • وطنم هستی من GB ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    310 7
    اگه مال شماست پس چرا تا حالا جرات نکردین پاتونو بذارین توش. اگه به این امارات تا چند وقت دیگه کلا ادعا میکنه ایران جزئی از خاک ماست. ولی ارواح پدرتون, یه وجب خاک که هیچ, یه قاشق چایی خوری هم از این خاکو نمیزاریم بهش نگاه چپ کنین چه برسه به اینکه بهش دست بزنین .
    • علی اذربایجان IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      144 5
      افرین به این غیرت
    • بدون نام IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      83 3
      دوست عزیز امارات به بعضی گدا ها پول میده هر روز برن بشین تو ابوموسی که بعدا ادعا هایی داشته باشند. ایران باید عبور و مرور رو تو جزایر به شدت کنترل کنه و پادگان های نظامی مون رو هم بفرسته اونجا واسه آموزشی . خیلی کار خوبیه. حداقل سرباز ها هم یه دوره اونجا ببینند. سالن های کنفرانسی هم بسازه و برخی همایش های بین المللی رو اونجا برگزار کنه تا دنیا بیشتر با ایران آشنا بشن
    • مجید IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      32 2
      بابا دمت گرم فقط می خوام یه چیزی به این عرب ها بگم ما تا قطره آخر خونمونو می دیم ولی اجازه نمی دیم یک اپسیلون از خاک ایران کم بشه حتی یک اپسیلون.
    • بدون نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      6 16
      بله؟شما که خارج نشستی نمیخواد برای ما تعیین تکلیف کنی که از کشورمون دفاع کنیم ما خودمون تا آخرین قطره خونمون ایستاده ایم میخوام بدونم اگه یه روز جنگ بشه ادمایی مث شما چیکار می کنند ؟؟؟
  • mahmood IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    شاه امارات غلط کرده همچین حرفی زده . اشاره کنیم امارات را با خاک یکسان میکنیم .
    • سمن IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      40 2
      شاه! نه!!! شیخ!! (البته از نوع کوچکش که بهش میگویند شیخک!)
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    دراین مورد به اقای رییس جمهور تبریک می گم
  • بدون نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    114 3
    درخصوص سفرآقای احمدی نژادد به جزیره ابوموسی سفیرامارات در ایران بعلامت اعتراض ایران را ترک نمود.
    • بدون نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      120 3
      بهتر است که سفر امارات از ایران اخراج شود و از شناسایی امارات به عنوان یک کشور خود داری شود تا از این غلط ها نکنند
    • مهران IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      43 4
      امیدواریم شخص رئیس جمهور دستور بدهد سفیر امارات را دیگر راهش ندهند.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    220 8
    خلیج همیشه فارس
    • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      40 2
      یعنی کسی که به این نظر منفی داده... خدا شفاش بده وطن فروش
    • ا ب س IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      48 5
      این کلمه فارس همان معرب پارس است .سعی کنید از کلمه پارس استفاده کنید.
  • آرش IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    اولآ باید گوش سفیر امارات رو ببرید از کشور بندازینش بیرون دوما مذاکرات با 5 1 رو به حالت تعلیق دراورید و وضعیت جنگی با امارات اعلام کنید به خاطر توهین به رییس جمهور محترم وملت بزرگ ایران.و اگر این کار رو نکنید در حق ایران عزیز کوتاهی کرده اید.
    • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      12 7
      اتفاقا ما باید نشون بدیم که برامون اهمیت نداره و ما ایرانی هستیم .اونا یه چيزي گفتن.فقط اگه ما سفر نکنیم به اونجا و اجازه ندیم اونها به ما توهین کنند در عرض چند ماه فلج می شن .
    • ایرانی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      24 4
      افرین به این همه شجاعت امر دیگه ای ندارید
    • علی محمد!!! IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
      1 0
      اقتصاد کشور را قوی کنیم و صنعت توریسم را در کشور مان تقویت کنیم به جای اینکه ما آنجا بریم پولمون را تو کشور هزینه میکنیم . حتی مردم دنیا ایرانیها را بیشتر دوست دارن وبرای تجارت ودیدن اماکن تاریخی و جاذبه های دیدنی ایران تمایل بیشتری دارند
  • رامین IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    176 9
    این اماراتیها خیلی موجودات جالبی هستند. همین پارسال 40 امین سالگرد تاسیس کشورشون را جشن گرفتن حالا هنوز جشن تولدشون تموم نشده ادعای ارضی میکنن! من پیشنهاد میکنم وزارت خارجه چند جلد کتاب تاریخی بخره به این وزیر بیسواد اماراتی هدیه بده.
  • علی IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    158 7
    وزیر امارات شکر زیادی خورده ایرانی از هر طیف و گروهی نسبت به تمامیت ارضی ایران بزرگ کوتاه نمی آید و تا قیام قیامت این جزایر جزءایران است و در واقع آنها بحرین را از ایران دزدیدن و ما طلبکاریم
    • بدون نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      84 7
      ایران بایستی سفر امارات را از کشور اخراج و شناسایی امارات به عنوان یک کشور مستقل را به حال تعلیق در آورد
  • از ابوموسی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    188 8
    همه دنیا باید بدانند که ابوموسی جز لاینفک ایران و نگین خلیج همیشه فارس می باشد.
  • بدون نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    از هیچ کاری که انجام دادی خوشم نمی اید ولی این کار را ستوده ام .
  • بدون نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    129 8
    همین مونده که این اماراتي ها برای ما شاخ بشن .یکی نیست بهشون بگه 20 سال پیشتون رو یه نگاه بندازین بعد حرف بزنین .البته این مایه تاسف برای ماست که تو این 30 سال جوری بودیم که اینها جرات پیدا کردن این حرفهارو بزنن .تو این مدت با پول ایرانیها به اینجا رسیدن
  • حسین IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    احسنت به این حرکت اقای احمدی نژاد
  • رسام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    148 8
    امارات متحده عربی رو با اون همه تجهیزات نظامیش میشه با 1000 سرباز ایرانی ( مجددا تاکید میکنم سرباز ایرانی) تصرف کرد -پس بهتره حرف گنده تر از دهنش نزه و بره کبابشونو میل کنن
  • بدون نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    136 7
    امارات داره غلط اضافی میکنه
  • ايران بزرگ IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    143 7
    بالاخره اين ادبياتش يه جا درست به كار رفت.اگر فقط يك چيز باشه كه همه ايرانيا روش اتفاق نظر داشته باشن يكپارچگي ايرانه.اوني كه مخالف اين مساله هست ايراني نيست.
  • مهران کرجی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    124 7
    واقعا خیلی پر رو شدن... به سرزمین خودمون هم که سفر کنیم میگن تجاوز وقیحانه !!!
  • محمد IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    62 9
    مثل اینکه عمان هم دوست دارد کشورش انقلاب کند...ای زبان دراز(وزیر عمان)بشین سرجایت که کشورت رو با صدای خاموش وارد انقلاب میکنیم.مردیکه خواب نبین که ممکنه تو خواب بمیری.
    • ایرانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      13 2
      عمان نبود امارات بود.در ضمن وقتی یه عده ایرانی ببرن سرمایه هاشون رو تو مملکت عربی بخوابونن نتیجه ش همین میشه.اگه ایرانیهایی که الآن تو اونجا هستن یه بخاری از خودشون نشون بدن و شورش کنن یک ساعت بعد امارات میشه استان بعدی ما.
    • محمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      13 3
      از بس عصبانی شدم عمان رو به جای امارات نوشتم ولی در کل بحرین و امارات و...همشون یکین.
  • maf IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    91 11
    ما باید سیاست درستی داشته باشیم اگه وضعمان با دنیا خوب بود اینا جرعت نداشتن شاخ دشن به امید موفقیت مذاکرات 5 1
  • keyvan SE ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    103 9
    اين شعر سیف فرغانی براي شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عو عو سگان شما نیز بگذرد آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست گرد سم خران شما نیز بگذرد
  • keyvan SE ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    52 6
    اين شعر سیف فرغانی براي شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عو عو سگان شما نیز بگذرد آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست گرد سم خران شما نیز بگذرد
  • بدون نام US ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    113 6
    درود بر کامنت گذاران باشرف این مرز و بوم کسانی که با کنار کذاشتن همه تعلقات سیاسی و جناحی این گونه از رئیس جمهور کشورشان دفاع میکنند . مه فشاند نور و سگ عوعو کند .هر کسی بر تینت خود رو کند.تقدیم به والی بی لیاقت امارات.
    • بدون نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      19 4
      از رئیس جمهور کشور دفاع نمیکنند ار خود کشور دفاع می کنند .
  • Pooyan SE ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    104 6
    خوشبختانه این قضیه انقلابی و ضّد انقلابی و مذهبی‌ و غیر مذهبی‌ نمیشناسه . امارات امروز میگه این سه جزیره‌ فردا بالاتر میاد ایرانیانی که وطنشان را دوست دارند جدا از اعتقادات سیاسیشان باید از تمامیت ارضی دفاع کنند
  • یعقوب IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    84 5
    به نوکران وبردگان استکبار هر زره از خاک وطن تکه ای از جان ماست و ما برای حفظ هر زره اش هزاران تار جان میدهیم .
  • مهدی IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    94 3
    چو ایران نباشد تن من مباد
  • بدون نام US ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    92 27
    حکومت که ضعیف شود، همه مثل گرگ طمع میکنند.
  • آرش کمانگیر IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    89 5
    لطفا در جواب این اقدام عربهای نوکیسه اماراتی از فردا از ورود مسافرین توریست ایرانی به امارات جلوگیری کنید .اون وقت دیگه شکمشون سیر نمیشه گردن کلفتی کنن .
    • بدون نام IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      48 4
      موافقم . باید شرکت های هواپیمایی پروازهای ایران را به امارات معلق کنند. به رفتن به کشور امارات هم ارز ندهند. عربهای بی خاصیتی که بیش از 80 درصد شرکت های ثبت شده اش متعلق به ایرانی های مقیم هست.
  • کمال IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    75 7
    آخه یکی نیست به این اماراتی ها بگه بچه پررو ها اگر تمام ایرانیها تصمیم بگیرند نفری یک آب دهان به سمت کشور شما بیاندازند که شما رو سیل میبره!!!
    • حقیقت گو IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      22 2
      لازم به این کارها نیست، به دوستان بگویید یک مقدار غیرت داشته باشند و پول هاشون رو نبرند بریزند توی امارات
  • بدون نام NL ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    74 4
    هر چی به این عربا هیچی نمیگی پر رو میشن ما برای یک وجب خاکمون کارهایی میکنیم که از تصوراتت خارج جناب اماراتی کاری نکن که امارتم خراج گذار خودمون کنیم
  • بدون نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    76 4
    خلیج همیشه فارس
  • علی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    81 5
    جالبه بدونین لحظاتی پیش معاون وزیر خارجه کشورمون(عبدالهیان)در جواب مقام اماراتی گفته:سفر رییس جمهور در قالب سفرهای استانی بوده وایران آماده گفتگو برای رفع سوتفاهمات است.اولا ای ول به این همه شهامت وصد آفرین به این جواب دندان شکن!!!!!دوما گفتگو برای چی؟ برای سفر رییس جمهور یک کشور به داخل خاک کشورش؟؟این کشور ذره بینی رییس جمهور ایران بزرگ را در خاک خودش اشغالگر دونسته وسفیرش رو احضار کرده بعد این مسئول اینجوری جواب می دهد؟نکنه قراره برای خایج فارس وجزایر هم اتفاق در یاچه خزر بیفتد؟؟از ماست که برماست!!البته همین جا باید گفت اگرچه برخی مسئولین اهمال می کنند اما این ملت همانطور که شاه مهره اعراب یعنی صدام کثیف را ناکام گذاشتند برای وطن از همه چیزشون می گذرند.
  • بدون نام IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    99 7
    حرفه زیادی بزنی میگم احمدی نژاد یه سفر استانی هم بیاد طرفای دوبی و ابوظبی میدونی که احمدی نژاد خیلی با سفر استانی حال می کنه !
  • سحر GB ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    58 7
    مثلا اگه بهت ندیم چیکار میکنی؟
  • بدون نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    35 23
    اتفاقا ما خیلی نسبت به تحریف نام خلیج فارس حساس هستیم و اصلا کسانی را که زیر نام خلیج عربی بنشنند و بعد دم از عدم ترس از تحریف بزنند دوست نداریم. این جزایر همه قراردادهای بین المللی داره. تنب بزرگ و کوچک که مطلقا متعلق به ایران است اما ابوموسی به گونه ای بین ایران و امارات مشترک است که البته مسئولان بهتر می توانند در مورد قرارداد بین المللی راجع به این جزیره توضیح دهند.
  • حسن IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    76 8
    من از احمدی نژاد خوشم نمیاد ولی ازین کارش خوشم اومد.دمش گرم
  • بدون نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    48 5
    دورود بر احمدی نژاد که اقدام درستی کرده است امید واریم مسئولین به این عربها بی غیرت بفهما نند که حد و اندازه شان چقدر است
  • حميدرضا افضلى FR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    28 7
    مدير محترم خبر آنلاين چرا اينقدر گزينشى عمل مى كنيد؟چرا نظرات من را بازتاب نمى دهيد؟؟واقاً متاسفم !!!! ميدونم كه براتون مهم نيست ولى ديگه هيچ وقت سايت شما را نگاه نخواهم كرد
  • رضا IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    59 6
    مرگ بر امارات . خلیییییج فاااااااااااااااااررررررررسسسس
  • keyvan SE ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    53 4
    امارات با دم شير بازي نکن
  • بدون نام IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    45 7
    من عقیده دارم اجازه داده شود راهپیمایی بزرگی جهت نشان دادن اقتدار مردم ایران برای حمایت تمامیت ارضی کشور بسرعت برگزار شود و بدور از هرگونه تنگ نظری اجازه داده شود تمامی گروه ها با نشانه های خود در آن شرکت بکنند تا نه تنها روستای امارات بلکه آمریکا و اسرائیل متوجه بشوند چو ایران مباشد تن من مباد. دنیا باید بداند ما اگر با خودمان مشکل داریم ولی بر سر حفظ تمامیت ایران متحد هستیم.
  • عاشق وطن IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    47 7
    اخه عرب یه نگاه به جثه کشورت ،به جمعیتت، به قدمتت،نگاه کن بعد حرف بزن . والله که ما بد شما را نمی خواهیم . کشور های غربی نتونستند هیچ غلطی بکنند حالا شما .... در ضمن از ایرانی های عزیز می خوام به جای دریای عمان بگن خلیج فارس شرقی یا ....
    • بدون نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      46 6
      دریای عمان خوش اسم فارسی داره دریای مکران
    • آرش خان IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      30 4
      دریای ایران
    • محمد عبالعليزاده IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      26 3
      البته اگه نقشه هاي قديمي رو نگاه كنيد به خليج فارس گفته ميشده persian gulf و به درياي عمان امروز هم گفته ميشده persian sea
  • مسعود IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    41 5
    شیطونه میگه فوت کنیم سیل ببرتشونا
  • بدون نام IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    52 5
    وای به اون روزی که کشوری پاشو از مرزه آبی ایران بزاره اینورتر اون وقته که دریای خونو نشونشون می دیم و البته کشورشو به خاکمون اضافه می کنیم(8 سال شهید ندادیم که یه مشت عرب...برامون شاخ بشن) هر توافقی می خوای بکنید این خاک ماله مردم ایرانه نه ماله مسولین که بخوان توافق کنن.
  • ايران بزرگ IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    55 9
    پيشنهاد به دولت و ملت شريف ايران: 1- دادن شناسنامه و پاسپورت ايراني به تمام ايرانيان مقيم امارات و زنان و فرزندانشان از جمله دورگه هاي ايراني-عرب(بين 700 هزار تا 1 ميليون نفر) 2- دادن گذرنامه و شناسنامه ايراني به تمام فارسي زبانان افغان و تاجيك و بلوچ حاضر در امارات(حدود 500 هزار نفر) 3- تشويق ايرانيان مقيم به داشتن فرزندان بيشتر و دادن بورسيه يا مزايا يا كمك هزينه به خانواده هاي ايراني بيش از سه فرزند (به شرطي كه شناسنامه ايراني و مسلط به فارسي باشند) 4- سرمايه گذاري روي بنادر جنوب از جمله بوشهر و بندرعباس(بشه در حد دوبي) و مهاجرت معكوس اعراب به جنوب ايران و ايراني ها به امارات نكته اخر: 16 درصد جمعيت امارات را ايراني ها تشكيل مي دهند 19 درصد اعراب اماراتي تا فتح استان جلفاوه يه يا علي
  • ايران بزرگ IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    41 6
    16 درصد جمعيت امارات را ايراني ها تشكيل مي دهند 19 درصد اعراب اماراتي ضمنا بقيه هم مهاجران هندي پاكستاني افريقايي و فيليپيني هستند بايد سعي كنيم بزرگترين گروه جمعيتي امارات را تشكيل دهيم فعلا يه جورايي تعداد هندي ها (عموما كارگران هندي و پاكستاني) بيشتر از خوده اعراب هست بايد تعداد فارسي زبانان و ايراني ها بيشتر از نصف بشه 51 درصد بايدمدام روابط با امارات رو گسترش بديم چون قطعا كشور چند ميليوني در بين 75 ميليون نفر ذوب خواهد شد
  • بدون نام IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    55 6
    باید جلسه هیئت دولت تو ابوموسی برگزار بشه و یه مصوبه برای تغییر نام این جزیره هم داشته باشن
    • ایران IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      45 3
      منم پیشنهاد نام میدم:1-افشاریه 2-پردیس(به معنای بهشت) 3-پژمان (به دلیل دو حرف پ و ژ) 4-چوگان (هم به دلیل دو حرف ژ و گ و هم به دلیل تنگه چوگان در نزدیکی کازرون استان پارس که در آن نقش برجسته ی هدیه آوردن عرب ها و تعظیم امپراتور رومی ها به پادشاه ایران حک شده)
    • بدون نام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      9 31
      به جای کلمه سخیف ابوموسی نامش را پاپالنگ دراز بزاریم
    • ايران بزرگ IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      31 6
      پيشنهاد ديگر: نام هاي پيشنهادي براي جزاير: 1- كوروش بزرگ 2- جزيره شاخاب پارسpersian gulf island اين بدجور ميره رو اعصابشون فك كنيد هر دفعه بخان بگن جزيره خليج فارس مال ماست!!!!(به جاي ابوموسي) 3- جزيره حافظ شيرازي 4- فردوسي اسامي تاريخي: جزيره ارش كمانگير جزيره ايساتيس(نام قديمي يزد) آرتيميس(نخستين دريانورد زن ايراني باستان جهان) و يا اسامي ملي يا مذهبي ديگر
  • بدون نام IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    52 5
    آقا این شیخ های امارات فکر کنم هنوز سربازیشونو نرفته باشن . خبر آنلاین یه استعلام از نظام وظیفه مون حتما بگیر
  • استعلام از نظام وظیفه حتما IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    47 5
    خبر آنلاین یه استعلام از نظام وظیفه مون بگیر ، این شیخهای اماراتی فکر کنم هنوز دوره سربازیشونو نرفته باشن. خیلی غیبت دارناااااااااا!!!!!!
  • محسن IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    45 4
    باید به این عربها یه چشمه از قدرتمون رو نشون بدیم تا این جور گستاخی نکنن. ما این همه شهید دادیم.یه میلی متر از خاکمون رو از دست ندادیم. حالا بیایم خاکمون رو تقدیم عربها کنیم. گستاخی بزرگیه. باید جواب دندون شکنی داده بشه. ملت انتظارش اینه.
  • موافقم با ایران بزرگ IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    54 5
    تمام اين شيخ نشينهاي حاشيه خليج فارس روزگاري سرزمين ايران بوده و براي پايان اشغالشون، همه گزينه‌هاي روي ميزه.
    • مهران IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      15 2
      همه گزینه ها روی میزه را خوب اومدی
  • بدون نام IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    53 5
    آخ جای شهید دوران خالیه که با جنگنده ش یه دوری روی کاخ شیخ ضایع بزنه حیف شد
  • بدون نام DE ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    37 4
    ایران بایستی سفیر امارات را اخراج و از شناسایی امارات را به عنوان یک کشور مستقل تعلیق نماید . همچنین تمامی ایرانی های مقیم امارات را فراخوانده و سفارت خود را در آنجا تعطیل نماید
  • اشكان IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    48 4
    چو ايران نباشد تن من مباد بدين بوم و بر زنده يك تن مباد اگر تن به تن سر به كشتن دهيم از ان به كه كشور به دشمن دهيم دريغ است كه ايران ويران شود كنام پلنگان و شيران شود(اينا كه مورچه هم نيستن)
  • محمد IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    45 2
    به نظرم باید ابوموسی رو هم مثل کیش و قشم توسع بدیم و همه ما توریستی این خطه از خاکمون رو ببینیم، من شبها همش به عهدنامه ترکمانچای و گلستان فکر می کنم توی رویاهام عهدنامه نقض میشه و وطن به شکل اولش بر می گرده، اونوقت این تازه به دوران رسیده چنین گستاخی بی شرمانه ای میکنه! برو یک خورده تاریخ بخون در مورد جایی هم که هستی! پشتت گرمه خیال کردی خبریه؟! به موقعش مرز رو نشونت میدیم، وای به حال کسی که در خفا بر سر ناموس ما مذاکره کنه!!!!!
  • علی IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    29 2
    به نظر من دولت ایران هم باید سفیرشو از امارات فرا بخونه و یه جواب محکم صریح و دندان شکن به این اماراتیها بده طوریکه فکر کنن دیگه از این ...ها نکنن
  • فرزند شهید IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    38 2
    ما مثل پدرانمان تا آخرین قطره خون ایستاده ایم . در ضمن امارات عددی نیست. درسته تو ایران سلیقه زیاده ولی در این موارد همه یک صدا هستیم.
  • habib IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    24 3
    عربها همیشه در برابر غیرت ایرانی خوار و زبون بوده اند یکروز که ایران مردم ساده ای داشت و حکومت وابسته خیلی از قسمتهای این مملکت به تاراج رفت ولی امروز دیگه امارات و هر کشور دیگه ای باید این ارزو را به گور ببرند
  • کاظم IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    29 6
    آقا تو رو خدا دولت سفر به اماراتو ممنوع کنه و ملت هم هر کی هر چقدر پول اونجا داره خارج کنه اونایی هم که اینکارو نمیکنن دولت تحریمشون کنه و خدمات اجتماعی تو کشور بهشون نده مثلا حسابای بانکیشون مسدود کنه بخدا 6 ماه این رویه ادامه پیدا کنه تمام این عربای عربده کش میاددستشون با کیا طرفن اینکار باید خیلی سریع انجام بشه تا اونا یهو خلا رو احساس کنن زنده باد ایران و ایرانی
  • سرباز IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    36 5
    دوستان کمی آروم باشید حالا این مقام کجا بود ؟! یه چیزی گفته صبر کنید حتما غلط کردم رو هم چند وقتی دیگه میگه چقدر شما کم حوصله اید حالا الاحساب همه گزینه ها رو روی میز نگه می داریم - فوت کردن - تار و مار - پی فاف - مرگ موش و سایر حشره کشها و سموم دفع جوندگان موذی شرمنده از این نوع ادبیات آخه آدم مگه چقدر تحمل داره
  • رضا ر IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    41 4
    من معتقدم امارات باید به مام وطن برگردد...
  • بدون نام IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    28 2
    بزودی مردم امارات از دست حاکمان فاسدش رهایی خواهند یافت تا با انتخابات در کشورشان دموکراسی برقرار سازند. این کشورهای عربی آلت دست آمریکا شده اند. از ترس از دست دادن قدرت پادشاهی. دشمن درجه یک ایران اعراب بودند و هستند و خواهند بود
  • علی IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    36 4
    هنوز عکساشون هست که دارن میان پابوس رهبرهای ما کتیبه ها رو ببینید باید بهشون گفت اگه دست غرب پشت سرتون نباشه تو خلیج فارس غرق میشید کشوری هم که اینجور وابسته باشه خیلی خوار و بد بخته
  • حسين US ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    40 10
    جرات دارن بيان جلو تا حمام خون راه بندازيم
  • بدون نام US ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    11 2
    به جای ابو موسی اسمشو بذارند پدر داریوش !
  • بدون نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    14 1
    این عربها ناموسشون زیر دست آمریکاییهاست ، اصلا هم تجاوز حساب نمیشه ، صداشون هم در نمیاد . ولی وقتی رئیس جمهور یک کشور میره به یک شهر کشور خودش میگن تجاوز . بنازم یه این غیرت عربی !!!
  • علی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 1
    این پادوهای نوکر پست امریکا از قبیل امارات روزی به جزای اعمالشان خواهیم رسید
  • بدون نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    21 1
    با هر نگاه بر آسمان اين خاک هزار بوسه مي زنم نفسم را از رود سپيد و آسمان خزر و خليج هميشگي فارس مي گيرم من نگاهم از تنب کوچک و بزرگ و ابوموسي نور مي گيرد من عشقم را در کوه گواتر در سرخس و خرمشهر به زبان مادري فرياد خواهم زد تفنگم در دست و سرودم بر لب همه ايران را مي بوسم من خورشيد هزارپاره ي عشق را برخاک وطن مي آويزم اي وارثان پاکي من آخرين نگاهم بر آسمان آبي اين خاک و خليج هميشگي فارس فارس فارس خواهد بود
  • کوروش IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    12 2
    خلیج فارس عشق منه
  • بدون نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    11 3
    بايد همون دانشجوياني كه سفارت انگليس رو تصاحب كردن الان سفارت إمارات تو تهرانو با خاك يكسان كنند پروازهاي ايران و توريست ها به إمارات لغو بشه أرز به مسافر ندند عوضش منطقه أزاد اروند در ابادان ابوموسي كيش قشم با امكانات تفريحي خيلي مدرن جايگزين اين كشور تازه به دوران رسيده بشه
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    14 2
    بابا خون خودتونو کثیف نکنین! این اماراتی ها عددی نیستن! ضمنا من هم با نظر بچه ها در مورد نرفتن توریست ها و تاجرهای ایرانی به امارات کاملا موافقم
  • امید IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    15 2
    حالا امارات چی بود که ما غصه لغو بازی باهاش رو بخوریم. درود بر ایران
  • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    10 1
    از سر ایمان و اعتقاد همه ایرانیان در همه جای دنیا به این شیخ نشین که امارات باشد نروند....می بینید چندی نمی گذرد که آنجا خشک می شود و چیزی به جز علف هرز برجای نمی ماند
  • رامین خلیج تا ابد پارس IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    16 2
    اشک از چشام دراومد وقتی این نظرات و مثبت هایی که همه به عشق این خاک زده شده رو دیدم وقتی همه تفکرات و سلایق از چ‍پ و راست !!! همه مذهبی و غیر مذهبی از چیزی دفاع می کنند که تو این روزگار پر درد تنها مایه دلگرمی همه ایرانی هاست !
    • بدون نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
      2 1
      درستش هم همینه . همه باید چنگ بزنیم به این ریشه . هرچند از خیلی مسایل شاکیم اما این ریشه رو حتی اگر نیاز باشه با خون خودم آبیاری میکنم
  • امارات=استان جلفاوه ايران IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    26 4
    امارات كمتر از 90 هزار كيلومتر مربع وسعت دارد 90 درصد ان بيابان خالي از سكنه است 10 درصد اون ميشه جزيره ها و 7 شهر بزرگ(7 امير نشين) 7 تا بندر هستند كه ايراني ها بايد توي همه اونها سرمايه گذاري كنند و تعداد ايراني تبارها در هر 7 شهر زياد بشه نه فقط دوبي و ابوظبي امارات اصلا كشور نيست متعلق به ايرانههههههههههههههههههههههههههههههههه
    • حقیقت گو IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      6 2
      گفتا ز که نالیم که از ماست که برماست جریان ما و اماراتی هاست!! این همه ایرانی ها رفتند پولهاشون رو ریختند توی این برج ها و جاهای مختلف امارات، حالا واسه ی ما شاخ و شونه می کشن!!! البته مسئولین هم کم مقصر نیستند چون زمینه ی سرمایه گذاری در نواحی جنوبی کشور ما از جمله جزایر کیش و قشم را به خوبی فراهم نکردند.
  • امارات=استان جلفاوه ايران IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    22 2
    راستي امارات يكطرفه بازي دوستانه فوتبال كه قرار بود 29 فروردين در امارات برگزار شود را به دليل انچه(((((((((تعرض به سرزمين امارات)))))))))))))))خوانده يكطرفه لغو كرد. من نمي دونم ما با اين ها چه دوستي اي داريم كه اينطوري باعث شكسته شدن غرور ملي مي شويم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم امارات با اون تيم ضعيفش كه دور اول جام جهاني 2014 حذف شد و از 6تا بازي 5 تاشو رو باخت
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    20 2
    امارات کوچک کاری نمی کند که ایران بزرگ روی سرش خراب شود
  • بدون نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    15 5
    مرگ بر امارات
  • امير IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 2
    سلام؛فكركنم كمي احساسي شده ايم ،اينكه جزاير سه گانه جزو لاينفك مملكت عزيزمان است، شك نكنيد. اينكه خليج فارس تاابد خليج فارس است ،شك نكنيد. اما ازقانون طبيعت هم نبايد غافل ماندكه پيشينيان ماسعي كرده اند آنرابه طروق مختلف به گوش مابرسانندوآنرادرقالب شعر سروده اند((روقوي شوكه درنظام طبيعت ضعيف هميشه پامال است))
  • پرویز IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    19 9
    افرین بر این رئیس جمهور شجاع . کاری کرد که روسای جمهوری قبلی جراتش را نداشتند که به جزایر خودمان هم بروند
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    23 21
    خاتمی و امثالهم که جرات این کارها رو نداشتند.... ای ول دکتر خودمون
  • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    15 13
    "خبرآنلاین نظراتی را كه حاوی توهین است، منتشر نمی كند" ادعاهای اماراتی صد در صد غیر حقوقی است اما دلیل نمی شود که ما با زبانی این چنین توهین آمیز با آنها برخورد کنیم. ما ملتی مودب هستیم و باید روشهایی سنجیده و زبانی محترمانه قضیه را حل نماییم.
  • بدون نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    29 4
    شارجه»، «ام‌القوين» ،« ابوظبی» ،«دوبی» ،« فجيره» و «عجمان» شهرهای ایرانی اشغال شده توسط امارات
  • بدون نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    21 2
    شارجه»، «ام‌القوين» ،« ابوظبی» ،«دوبی» ،« فجيره» و «عجمان» شهرهای ایرانی اشغال شده توسط امارات
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    14 2
    زشيرشترخوردن وسوسمار عرب رابه جايي رسيده است كار كه تاج كياني كند آرزو تفو برتو اي چرخ گردون تفو خايت رحمت كند فردوسي بزرگ
  • mohammad IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    6 3
    کافیه فقط جنگ بین ایران و هر کشوری رخ بده بعدا ایران در اسرع وقت میره سراغ این بحرین و اونو آزاد میکنه بعد یه همه پرسی میذاره جزوه ایران میخواهید باشد یا نه و همینطور که از مدت ها پیش بین بحرینی ها این موضوع پیش اومده که جزوه ایران باشیم همشون به پیوستن به ایران آری میگن بعد این 3تا جزیره رو ایران میده بهشون
  • عنابت IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    6 3
    بابا منم مثل شما حاضرم یه تنه امارات رو شخم بزنم ولی وضعیت دیپلماسی و امور خارجه کشور رو ببينين
  • میثاق IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    24 4
    باید یه گوشمالی حسابی به این امارات بدیم تا دیگه از این غلطا نکنن!!!
  • زنده باد اسپانيا IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    27 4
    پاسخ روزنامه اسپانیایی به شیطنت بحرینی‌ها؛ روزنامه "AS" با حذف عنوان جعلی، نام خلیج فارس را جایگزین آن کرد خبرگزاری فارس: نویسنده سایت رسمی آس(AS) اسپانیا در ترجمه متن خبر مربوط به برگزاری فرمول یک در خاک بحرین نام درست و مستند خلیج فارس را انتخاب کرد.
  • حمید IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    6 32
    بابا انقدر بد صحبت نکنید خانواده های ماا اونجا زندگی میکنند.
    • حقیقت گو IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      14 3
      اولا ما با شهروندان اماراتی که کاری نداریم ولی قبول کن حاکمیت امارات بیش از حد خودش حرف می زنه! ثانیا والا ما هم یک سری آشنا تو آمریکا داریم ولی شعار مرگ بر آمریکا رو می شنویم ناراحت نمیشیم!!!
    • بدون نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      15 2
      وطن تو خانواده تو نیست؟؟؟؟
  • فرزندی از تبار کوروش IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    25 5
    ارتش و سپاه مقتدر ما در کمتر از چند ساعت کل اسرائیل و امارات و عربستان رو با هم شخم می زنند پس غلط کردن که ادعا می کنند بحرین هم که مال این حرفها نیست که سپاه یا ارتش بخواد کاری کنه بسیجی هامون یکی دو روزه میتونن کارشون رو تموم کنن
  • بدون نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    37 4
    امارات.....خورد
  • جواد US ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    31 4
    اینایی که منفی میدید یعنی ایرانی نیستید؟ واقعا متاسفم
  • صالح A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    10 3
    ز شیر شتر خوردن و سوسمار عرب را بدان جا رسیده است کار که ملک کیانی کند آرزو؟ تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
  • بدون نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    27 2
    پیشنهاد میکنم مسئولین رده بالای کشور هرساله به این قطعه از خاک کشورمان سفر کنند تا چشم نوکران آمریکا کور شود .
  • Houman ahmadvand CA ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    20 5
    هر كس حاضر وضيعت جنگ با امارات اعلام شه .......... لايك!!!!
  • Houman ahmadvand CA ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    48 14
    هر كس حاضر وضيعت جنگ با امارات اعلام شه .......... لايك!!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    12 1
    خلیج فارس خودمه میگم که دشمن بدونه
  • بدون نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    8 1
    نظر را کوتاه بنویسید .دیگه همه دنیا میدونه این سه جزیزه برای ایران است
  • بدون نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    16 1
    من خلیجم تا ابد فارس...............
  • شریف GB ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 4
    وقتی زیر نام جعلی خلیج ع ر ب ی می شینیم..این گستاخی ها دور از انتظار نیست از ماست که بر ماست
  • ایرانی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    5 1
    تو رو خدا این جزایرم مثل بو علی سینا، مولوی و سایر ثروتهای کشورمون ندین بره ، یکم برای خاک ارزشمند ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــران ارزش قائل شین و سرافرازمون کنید
  • حسین IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    8 1
    غلط کرده نکنه مال باباش بوده حالا که اینطور شد احمدی نژاد هفته ای 1 بار بره جزایر سه گانه
  • بدون نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    7 1
    ....یافتن راه حلی مسالمت آمیز جهت پایان «اشغال» جزایر توسط ایران مثلا اگه راه حل مسالمت آمیز پیدا نکنی چه غلطی میکنی؟
  • بدون نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    9 1
    این مسئولین یکبار برای همیشه مساله رو با امارات حل کنند متاسفانه عربها به خاطره این تحریمها خیلی پر رو شدن مگه نه عددی نیستند بزرگشون عربستانه که 60درصد سربازاش مزدورو پاکستانی هستند
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    14 1
    من كاري با احمدي نژاد ندارم....ولي اين اماراتي ها....مصرف كننده ي مفخر عروسك غلط مي كنند در باره ي اسم بزرگي مثل ايران حرف ميزنن .اگه دست من بود شبونه 4 تا جنگنده رو ميرختم رو اين خاك مفت خورها و كل امارت رو رو با خليج فارس يكسان مي كردم.... طوري كه نه اثري از برج العرب و برج دبي و شيخ و شهوت نمونه...دست من نيست ولي...اخه بابا تو رو خدا يه كاري بكنيييد مسووليين اينا ديگه دارن زيادتر از خودشون حرف ميزنن
  • مهرداد IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    18 2
    تحريم سفر توريستي مردم به دبي تا ببينند ايران يعني چه همين كافيه ...
  • بدون نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    12 9
    همواره از تدابیر ریاست محترم جمهور محبوب و دانشمند و غیور تشکر مینمایم. ای کاش یکی از وزرایت در امور توسعه بودم تا معنی و مفهوم دور زدن تحریم و خنثی سازی و توسعه را عمل به منصه ظهور میگذاشتم.
    • محمد غفور IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
      1 0
      ای کاش !!!!!! قولهای دولتمردان عملی میشد لذت داشت دیدن ورشکستگی شیخ امارات .
  • مجتبی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    18 1
    حالا خوردی به چهار تا چاه نفت دور ورداشتی . سعی کن کل کل نکنی مفهومه دایی.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    21 2
    ز شیر شتر خوردن و سوسمار عرب رابه جایی رسیده است کار که چرخ کیانی کند ارزو تفو بر تو ای چرخ عالم تفو
  • راستگو IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    20 1
    زشیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جایی رسیده ست کار که فر کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون تفو شما را به دیده درون شرم نیست ز راه خرد مهر و آزرم نیست جواب فردوسی در سالها پیش به این متجاوزین بی شرم
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    19 1
    اگه همه بچه هاي كه اينجا كامنت گذاشتند برن امارت بخوان اعتراض كنن ؛اونجا حالت فوق العاده اعلام میشه و دچار بحران امنيت ملي ميشن
  • واقع بين IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    15 1
    اين عربهاي بد بخت تا خاكشونم از ما ميخرن چهار تا گل بكارن. حالا خوب عقده دارن ٤ تا جزيره داشته باشن مجبور نشن مصنوعي شو بسازن . من تصميم گيرنده بودم بهشون أجاره ميدادم تا مفتي برامون ابادش كنند. أينا همون دوبي رو هم برا ما آباد كردن. مگه خودشون چند نفرن! تجربه هنگ كنگ رو ببينيد. قطب اقتصادي شده يه وجب جا حالا هم اجارش تموم شد داده به صاحبش حالشو ببره!
  • میر حسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    10 2
    ای که خاکت خاک کبریاست چشم طمع به تو دوختن خیلیا میشم کاوه آهنگر فارس تا ابد بمونی خلیج فارس
  • رضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    13 2
    جزیره ابوموسی که هیچی اگه لازم باشه تا خود دوبی میریم
  • پسر ایرانی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    15 3
    آقا ان شا ا... که هیچگاه جنگ نمی شه ولی اگه جنگ شد و اعراب در او حضور داشتند اول بزنید دبی و بعد ریاض پایتخت مفت خورستان را با چند تا شهاب ها مون با خاک یکسان کنیم
  • باكي(يك عرب) IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    7 11
    بسم الله/اينطوريكه جزيره ي(فائوفائوي شمالي) ميتونه مدعي مالكيت بر امريكا و همزمان چين بشه!ضمنا برادرا به عربا توهين نكنن.
  • رضا شیرازی IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    12 3
    اگه یک روز قدرت دست من باشه تمام سواحل خلیج فارس رو تا عمق 100 کیلومتراز دست این شیخ نشیینهای مفت خور آزاد و به ایران بر میگردونم .
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    4 1
    بنظرم باید یه ماکت از ابوموسی به شیخ مفت خورش بدیم مثل همون ماکت هواپیمای جاسوسی امریکا که به اوباما دادیم تا داغ دلش تازه تر بشه توجه می نموووووویییییی
  • حسین IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    7 2
    آفرین براحمدی نژاد ما با تمام توان در دفاع از آب وخاک آمادهایم فقط همان جوانان سه جزیره از پس امارات برمیان
  • آريايي IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    3 1
    با هر نگاه بر آسمان این خاک هزار بوسه میزنم. نفسم را از رود سپید و آسمان خزر، و خلیج همیشگی فـــــــارس میگیرم. من نگاهم از تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی نور میگیرد. من عشقم را در کوه گواتر، در سرخس و خرمشهر به زبان مادری فریـــــــاد خواهم زد تفنگم در دست و سرودم بر لب،همه ی ایران را میبوسم. من خورشید هزار پاره ی عشق را بر خاک وطن می آویزم... ای وارثان پاکی من آخرین نگاهم بر آسمان آبی این خاک و*خلیج همیشگی فارس* فارس فارس خواهد بود...
  • سعيد دريانورد IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    6 1
    خدائيش امارات ديگه شورشو درآورده . بدتر از اون مسولان كشور ما . بايد از غصه دق كرد. فكر كنم اخرش مجبور ميشيم ابوموسي رو دودستي به امارات بديم.چند سال پيش با هزار بدبختي طرح توسعه ابوموسي كه شامل بندهاي براي توسعه ابوموسي بود در دولت به تصويب رسيد. تا اين حزيره از اين وضعيتي كه هست خارج بشه و كسي نتونه چشم طمع بهش داشته باشه. اما باورتون نميشه هيچ يك از وزارتخانه ها به هيچ يك از تعهداتشون عمل نكردند. ريالي هزينه نكردند. حتي مسولين استاني هم به اين جزيره نمي رند. سفر رئيس جمهور هزار تا ايول داره. به خدا ما خودمون نمي خوايم ابوموسي مال ما باشه اونوقت به شاه فحش ميدم. شاه و هفت جدش رفتند زير خاك . آيندگان در مورد ما چه قضاوتي خواهند كرد.با شعار كه نميشه من خودم ابوموسي هستم. كاري كنيد تا پشيمون
  • کاوه مهدی پور IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    4 2
    ضمن تشکر ازکلیه ی ایرانی های با غیرت در سراسر جهان ؛ با توجه به زیاده خواهی های مهره های دست چین انگلیس و...در منطقه خلیج فارس به مسئولین ارشد جمهوری اسلامی پیشنهاد می کنم به منظور محکوم کردن وتودهنی زدن به گستاخی های شیخ امارات هر چه سریعتر ابو موسی را پایتخت دوم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری نمایند ودولت محترم به این منظور اولین جلسه هیئت دولت را درابوموسی تشکیل دهد واعلام کند که در زمینه جزایر سه گانه از این تاریخ به بعد مذاکره ای با هیچ کس نخواهد داشت ! وکوتاهی کردن در این مورد بسان اشتباه نابخشودنی محمدرضا شاه در قبال بحرین خواهد بود.آنگاه شیخ امارات وحامیان محرکش خواهند فهمید که ایران بر سر استقلال وتمامیت ارضی خود با کسی شوخی ندارد !ضمن اینکه مجلس شورای اسلامی نیز باید تدبیری بیاندیشد
  • تهمینه GB ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    9 1
    از اینجا معلوم میشه که سفر سالانه رئیس جمهورهای کشورمون به تمام مناطق مرزی از نون شب هم واسمون واجب تره.
  • بدون نام US ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    9 4
    مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات مرگ بر امارات
  • iman IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    2 1
    خوشم مياد اين همه غيرت همش فكر مي كردم ما جوانان اين دوره زمونه به پاي قبلي ها نم رسيم و لي وقتي اين مطالب رو ميشنوم خونم خوش مياد و نظر شما رو كه خوانم يكم دقه دليم خالي شد البته بايد يكي ميبود حسابي تو سري ميزدمش مرحبا به اين غيرت خودمون
  • ايران آريايي IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    4 1
    ما رسما اعتراض خود را در همين جا اعلام مي كنيم. مجلس و دولت محترم لطفا لايحه تبديل شدن اين سه جزيره ايراني به استان پارسيان را با قيد دو فوريت تصويب كنيد . امروز وضعيت مثل زمانيست كه صدام به خرمشهر حمله كرد . آيا جهان آراها مرده اند كه اينها از اين شكرها مي خورند. رئيس جمهور ما ، مجلس ما امروز روز نشان دادن غيرت ايرانيست ما همگي در كنار شما هستيم .
  • شاهین IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    1 1
    با درود به تمام ایرانیا ن اصیل از تمام مقامات سیاسی ایران زمین خواهشمند است با تغییر اسم جزایر سه گانه به جزایر پارس جواب گستاخی های آنها را بدهند . با سپاس بیکران خلیج پارس _ جزایر سه گانه پارس
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    2 2
    اسناد جزاير سه گانه كه در عوض دادن بحرين به نام ايران شده در اداره اسناد رياست جمهوري موجود ميباشد . اضافه بر اين حرف زيادي است كه اماراتيها ميزنند و خودشون هم ميدونن كه چرت و پرت ميگن و اگه ايران اراده نكنه هيچ امنيتي براي دبي و هيچ منطقه ديگه اي تو خليج فارس وجود نداره . البته ايران هم گذاشته حسابي كه تونستن روي پاي خودشون بايستن و وابستگي به سرمايه هاي خارجي نداشته باشن يك شبه هفت امارت امارات رو تبديل به هفت شهرستان استان پارسيان به مركزيت شهر امام خامنه اي (ابوظبي سابق) كنه و اونوقت بدوند دنبال اينكه آيا ميتونن توي خونه هاشون به زبون عربي حرف بزنن يا اونجا هم بايد فارسي صحبت كنن . البته بحرين و مقداري از عربستان هم از اين امر مستثني نيستند .
  • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    7 1
    درود بر دولت احمدی
  • رامین IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    2 7
    من آماده ام سرم را برای میلی متر مربع خاک میهنم فدا کنم اما ای گرامیان! ای کاش در کنار سنجش گستره (مساحت) امارات با استان خراسان جنوبی توان اقتصادی و بازرگانی و منابع نفتی آن را هم با کشورمان سنجش کنید. تازه این کشور در اتحاد نظامی و پیمان دفاع مشترک با دیگر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است اگر خدانکرده جنگی رخ دهد ما با همه آنها ( به جز متحدان اروپایی-آمریکایی آنها) روبرو می شویم پس مساحت و جمعیت و اقتصاد و توان نظامی هر 6 تای آنها را جمع بزنیم و با مال خودمان بسنجیم. هرگز نخواستم بگویم بترسیم اما می خواهم بگویم خوارشمردن دشمن از خرد نیست و نکته مهمتر این که اصلا بهتر است تا می شود دشمن نداشته باشیم (از زمانهای کهن گفته اند هزار دوست کم است اما یک دشمن زیاد است) پس چه کنیم؟ 1-باید دیپل
    • بدون نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
      2 0
      بزودی تمام حقه هاشون به نفع ما تمام میشود دوستی و پیمانشون از بین میره . دوستی ما ما با دنیا واقعی تر ه نیاز به کاغذ وقلم نیست . همه اینها به خودمون بستگی داره
  • امارات نگو؛؛ بگو ایران جنوبی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    8 0
    آی نابخرد ابوموسی ز ماست / قطعه ای از خاک پاک پرشیاست / ای که بر ایران من کردی طمع / تیر آرش بر دو چشمانت سزاست / خاک من / ایران من / ای عشق من /بر وجودت خون ایرانی فداست
  • بهزاد IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    4 0
    واقعا دارم از عصبانیت دیوانه می شوم . نمی دانم چطوری خودم را آرام کنم.
    • بدون نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
      3 0
      یه نگاه به استقبال مردم ابوموسی (با پرچم ایران) از احمدی نژاد آروم می شی
  • خونم بجوش اومده IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
    4 1
    کلا نظر ندیم سنگین تریم. اماراتی ها باید تنبیه بشن، این گستاخی عربها رو نباید نادیده گرفت. کارمون بجایی رسیده که عربستان محتاج از ما میخواد قدرتشو بسنجیم؛ ما اهل تجاوز نیستیم ولی منتظریم ی قلوه سنگ از این کشور با تمدن گم بشه اونوقت که ...
  • بدون نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
    7 0
    حرص نخوریید همش مال ماست اونا فقط حرف بيخودي ميزنن
  • بدون نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
    6 0
    چه اسم قشنگی . سرزمین پارسیان . چند تا هم دانشگاه اونجا درست کنید به نام دانشگاه پارسیان.
  • بدون نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
    7 0
    چه اسم قشنگی . سرزمین پارسیان . چند تا هم دانشگاه اونجا درست کنید به نام دانشگاه پارسیان.
  • امیر IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    7 0
    بابا تو رو خدا این سفیر امارات رو احضار کنید و مراتب اعتراض ملت ایران رو به گوش اماراتیها برسونید. به نظر شما وقتش نیست به جای ادعا کمی عمل کنید!!! لازم نیست بجنگید، ولی سکوت نکنید اگر نمی ترسید در ضمن فراموش نکنید که ما ایرانی هستیم و از نوادگان کوروش کبیر و داریوش و بابک و امیر ارسلان هستیم. ما شیعه علی ابن ابیطالب هستیم که هیچ وقت از حق نگذشت. بحث قلمرو و تمامیت ارضی چیزی نیست که از اون بگذریم؛ آرش کماندار از افتخارات ایران ما می باشد. الانم من به عنوان یک ایرانی مسلمان ادعا می کنم که از قطره قطره خونم در این راه مایه می گذارم. کامنت من را تو سایت بگذارید تا ببینید چند تا ایرانی مسلمان و اقلیت دیگر این ادعا رادارند. اگر سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهیم یا علی مدد
  • کاوه IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    6 1
    به جزایر سه گانه خوش آمدید. جمعیت 75 میلیون نفر.
  • کاوه IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    5 0
    حتما باید با یک حمله ابوظبی رو اشغال کنیم تا این عرب هاخفه خون بگیرند؟
  • فريدون IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    3 0
    فقط حمله نظامي يا باز كردن سد كرخه
  • حمید IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    3 0
    باید جزیره صیر ابو نعیر مون رو که امارات اشغال کرده ازشون پس بگیریم
  • عبد الله IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    3 0
    باذ سلام و درود با عرض پوزش و معذرت از همه خوانندگان عزیز در مورد اظهار نظر مقامات کشور تازه تاسیس امارت عربی که حدود نیم میلیون ایرانی را در خود دارد و فقط اگر همان ایرانی های مقیم امارات کار و سرمایه شان را خارج کنند امارت تبدیل به روستا میشود و فکر کنم تعداد ایرانیها از جمعیت لوکال خود عربها هم بیشتر باشد و تازه همانها نیز خیلی هاشان اجدادشان ایرانی بوده اند! و حالا داعیه عرب بودن و غیره به سرشان زده ایرانی هرگز اجازه تعدی به خاک کشورش را به احدی نداده و تا آخرین نفس از آن دفاع می کند کاری نکنید که خلیج فارس شود گور آبی عربهای حوزه خلیج فارس. ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری حق نگهدار
  • عبد الله IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    3 1
    لازم به ذکر است ریاست امیر نشین شارجه آقای امیر شیخ دکتر سلطان قاسمی تا به حال همیشه با توجه به ادعاهای ابوظبی بر تفاهم نامه خود با ایران پا فشاری نموده و روابط خیلی خوب و دوستانه ای هم با ایران دارد و طبق نظر خیلی از کارشناسان مطرح ایرانی مثل پرفسور مجتهد زاده که در مورد وی میگوید: ايران هيچ زمان با شارجه مساله‌اي نداشته است و این امارت همواره از بهترين دوستان ايران بوده است و ايران تا جايي كه توانسته به شارجه كمك كرده است. در حال حاضر نيز شارجه در ادعاهاي امارات متحده عربي شركت ندارد و حكومت غيرقانوني آل نهيان بر اتحادیه امارت دست به اين اقدامات مي‌زند. و دکتر رضا قاسمی هم میگوید شیخ شارجه بسیار آدم معقول و فهیمی می باشد و از اول هم با تغییر نام خلیج فارس به عربی مخالت می نموده است.
  • آتیلا IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    4 0
    ای بابا دو تا مانور نظامی انجام بدید زبونشون لال میشه
  • بدون نام IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
    1 0
    من واسه مردن آمادم اما 1000 تا از اين مدعيان اماراتي و عربستاني را میکشم بعد میمیرم