محمد بحرانی صداپیشه دو شخصیت محبوب «ببعی» و «همساده» در مجموعه «کلاه قرمزی 91» است.

حسین عیدی‌زاده: محمد بحرانی متولد سال 1360 است. او لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس دارد. بحرانی از سال 1380 وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است.
 
او به جای شخصیت‌های عروسکی «مخ‌دان» و «استاد همه‌چی‌دون» صحبت کرده، در تئاتر عروسکی «کنسرت حشرات» صداپیشگی وعروسک گردانی کرده و  در فیلم «رفیق بد» نیز نقشی کوتاه داشته و امسال در سریال «مکتب‌خانه غیرانتفاعی» بازی کرده که از شبکه آموزش روی آنتن رفته است.
 
او صداپیشه «ببعی» و «هم ساده» است، دو شخصیت محبوب مجموعه «کلاه قرمزی 91» که در طول تعطیلات نوروز روی آنتن شبکه دو رفت و مخاطبان بسیاری داشت. موفقیت این مجموعه بهانه‌ای شد تا گپی کوتاه با بحرانی بزنیم.
 
چطور شد که با تیم «کلاه قرمزی» همراه شدید؟
آشنایی ما به زمانی برمی‌گردد که در فیلم «رفیق بد» با آقای طهماسب و جبلی همکاری کردم و در نقشی کوتاه بازی کردم. سال 1390 آنها برای یک شخصیت جدید دنبال صداپیشه بودند. امیر سلطان‌احمدی که عروسک‌گردان «پسرعمه‌زا» است از دوست‌های قدیمی من است. او از سال 88 با گروه همکاری کرده و مرا پیشنهاد کرد. من هم رفتم و تست صدا دادم و با گروه همراه شدم.
 
ایده شخصیت «ببعی» از چه کسی بود، آیا شخصیت کاملا پرداخت شده بود یا شما خودتان آن را پرداخت کردید، در کار بداهه‌پردازی هم می‌کردید، ایده انگلیسی صحبت کردن ببعی از کجا آمد؟
راستش اینطور بود که آقای طهماسب ذهنیتی از یک شخصیت در ذهن داشتند. طبق روال همیشگی در تمرینات همه صداپیشه‌ها و عروسک‌گردان‌ها برای شخصیت تست صدا زدند تا یکی را انتخاب کنیم. ذهنیت اولیه این بود که صدای «ببعی» خیلی ناز و گوگولی باشد، اما آقای طهماسب صدای مرا که تضاد بیشتری با چهره عروسک داشت، پسندیدند. درمورد انگلیسی صحبت کردن «ببعی» هم بگویم که در خانواده من تقریبا همه اهل زبان هستند اما خودم نه چندان. پارسال در یکی از قسمت‌ها آقای طهماسب گفتند یک کتاب جلوی «ببعی» باشد و پیشنهاد دادند کتاب انگلیسی باشد. در واقع این شخصیت با ذهنیت آقای طهماسب شکل گرفت و منِ صداپیشه به همراه عروسک گردان خانم بنفشه صمدی  تا جایی که می توانستیم آن را پرورش دادیم.
 
ایده شخصیت «همساده» که امسال به مجموعه اضافه شد از کجا آمد، درمورد شیرازی بودن و پرداخت شخصیت هم توضیح دهید.
ما 20 روز قبل از شروع ضبط تمرین داشتیم. در سه چهار روز آخر قرار شد یک شخصیت جدید به مجموعه اضافه کنیم .وقتی خانم محبوب عروسک را سر تمرین آوردند مثل همیشه همگی به جای شخصیت تست صدا زدیم و از صدایی که من برای «همساده» انتخاب کرده بودم خوششان آمد. آقای طهماسب به من گفتند این شخصیت خیلی بلا سرش آمده اما می‌خندد. من هم این ایده را گرفتم و شروع کردم به شاخ و برگ دادن به آن. ایده لهجه شیرازی از خودم بود و خودم هم شیرازی هستم. راستش کار با این شخصیت کمی متفاوت بود. ما در زمان ضبط، فیلمنامه به آن معنای رایج نداریم. در تمرینات یک موضوع پیشنهاد داده می‌شود و با آن موضوع شروع به کار می‌کنیم و درواقع بخش زیادی بداهه است. ما تقریبا روزی یک قسمت ضبط داشتیم. در نهایت چارچوب کلی  هر اپیزود زیر نظر آقای طهماسب و جبلی شکل می‌گرفت و تثبیت می‌شد. مثلا به من گفتند «همساده» رفته است ورزشگاه و کتک خورده. خاطرات «همساده» در ورزشگاه در لحظه شکل گرفتند. خودم قبل از ضبط به اینکه او چه بگوید فکر نمی‌کردم، چون می‌خواستم تازگی داشته باشد و برای خودم هم خنده‌دار باشد تا موقع تعریف خاطره خنده‌هایش واقعی باشند.
 

از راست به چپ، محمد بحرانی (صداپیشه ببعی و همساده)، بهادر مالکی (صداپیشه فامیل دور) و حمید جبلی (نویسنده و صداپیشه کلاه قرمزی و پسرخاله)
هماهنگی خیلی خوبی بین عروسک‌گردان‌های مجموعه و صداپیشه‌ها وجود دارد، این هماهنگی چطور شکل گرفت و عروسک‌گردان چه نقشی در شکل‌گیری شخصیت دارند.
به نظرم 50 درصد کار توسط عروسک‌گردان انجام می‌شود و 50 درصد توسط صداپیشه. هماهنگی هم در تمرین شکل گرفت، هرچه تمرینات بیشتر باشد این هماهنگی بیشتر می‌شود تا جایی که انگار خود عروسک جان دارد و راه می‌رود و حرف می‌زند. عروسک‌گردان همچنین در اینکه شخصیت چطور حرف بزند یا چه بگوید هم صاحب‌نظر است. مثلا برای چند بخش از حضور «همساده» من قبل از ضبط با خانم شیما بخشنده (عروسک‌گردان «همساده») نشستم و درمورد اینکه این شخصیت چه بگوید با هم مشورت کردیم و با هم به نتیجه رسیدیم.
 
طراحی عروسک‌ها براساس چهره صداپیشه انجام می‌شود یا قبل از تست صدا عروسک طراحی می‌شود؟
اول عروسک طراحی می‌شود. آقای طهماسب یا جبلی براساس ذهنیتی که از یک شخصیت دارد با خانم مرضیه محبوب (طراح عروسک‌ها) صحبت می‌کند. بعد عروسک ساخته می‌شود. وقتی صداپیشه مشخص شد، پیشنهادهایی داده می‌شود، مثلا موی سر عروسک کمتر باشد یا کمی گونه داشته باشد. تغییراتی خیلی جزئی ممکن است در طراحی عروسک داده شود.
 
«کلاه قرمزی 91» و دو شخصیت «ببعی» و «هم ساده» با استقبال گسترده مخاطب همراه شدند. خودتان توقع چنین انتظاری از مخاطبان داشتید؟
پارسال که «ببعی» را کار کردم توقع‌اش را نداشتم، اما او به شخصیت محبوبی تبدیل شد و امسال سعی کردم کمی متفاوت باشد تا باز هم برای بیننده تازگی داشته باشد. درمورد «همساده» اما هیچ انتظاری نداشتم چون حضورش بسیار کوتاه است. کار فیلمبرداری ما 11 فروردین تمام شد و من هنوز خیلی در میان مردم نرفتم تا ببینم واکنش چطور است. اما اگر همانطور که می‌گویید واقعا «همساده» برای خودش در میان مخاطبان جایی پیدا کرده، خیلی خوشحال هستم. در آخر هم بگویم از اینکه با این گروه همکاری کردم واقعا خوشحال هستم و همچنین خوشحال هستم که مردم با دیدن مجموعه خندیدند.
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 88
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    77 3
    جیگر چی؟
  • نظري IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    90 1
    با سالم وخسته نباشي به كار گروه مجموعه كلاه قرمزي. اين برنامه بسيار جالب بود لطفا در مجموعه هاي بعد از نقش همساده بيشتر استفاده شود.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    118 0
    خیلی جالب بود که صدا پیشه ببعی و هم ساده یکی بودند. به ایشان واقعا تبریک می گم چون دوصدای کاملا متفاوت است. و هر صدا بیان شخصیت خودش را دارد.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    104 2
    انصافا کار ایشون خیلی عالیه. شخصیت همساده بی نظیره. بهترین شخصیت عروسکی امسال بود ولی حیف خیلی دیر اومد.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    34 41
    در مورد توانایی ها و مهارت های عروسک گردان ها و صداپیشه ها هیچ تردیدی نیست. اما در مجموعه امسال نبود یک داستان و طرح مشخص در قسمت ها کاملا مشخص بود. به طوری که بعضی مواقع واقعا تکرار و بی هدفی حوصله بیننده رو سر می برد. به نظر من کلاه قرمزی سال 90 به مراتب بهتر از امسال بود. به نظر من برای برنامه پارسال خیلی بیش تر زمان و فکر گذاشته شده بود.
  • مريم IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    112 1
    من عاشق اين دو شخصيت شدم و واقعن انگليسي صحبت كردنش عاليه!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    76 0
    آفرین به این همه نوآوری توسط تیم کاری. کوچک و بزرگ را پای تلویزیون کشاند. امیدوارم صدا و سیما بیشتر قدر هنرمندان نوآور و ایده پرداز را بداند.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    50 8
    بهترین های کلاه قرمزی فامیل دور و همساده و پسر عمه زا هستند بعد پسر خاله
    • س IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      42 1
      پس ببعی...؟!؟!؟!
    • بدون نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      33 2
      نو که اودم به بازار کهنه میشه دل آزار؟ طفلکی پسر خاله... اول کلاه قرمزی و پسر خاله بعد بقیه. باشه؟
    • بدون نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      15 2
      الان من چه شكليم؟؟؟؟
  • عسل IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    144 0
    آقا داغونمااااا لِه لِه
  • بدون نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    100 0
    بهترين سريال نوروزي امسال بود . داغونم!!
  • آقوی همساده MY ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    77 0
    آقوی زیگلری، فرشید، آق غلام... یعنی داغون شدما، له له!!!
  • M . P . E IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    71 0
    داغونم آقای مجری داغونم ، ههههههههههههههههه ، فوق العاده بود این شخصیت گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری .......
  • بدون نام US ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    65 1
    لایک ای همساده هم شهری من
  • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    124 0
    کاشکی هر شب کلاه قرمزی داشت. نه حداقل هفته ای یه شب. آقا چه عیبی داره. شب جمعه ها یه برنامه کلاه قرمزی از شبکه دو پخش شه. واقعا سخته یکسال آدم منتظر باشه تا دوباره کلاه قرمزی شروع شه. بی نظیره
  • سرکارزاده IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    38 0
    آفرین به گروه شما و خسته نباشید
  • بدون نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    57 3
    اينا چيه ديگه ببعي رو نشون بديد. واقعا ببعي عجب ببعيي بودا!
  • داریوش IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    63 1
    عمو داغونم از دست خاطره های تو پوکوندی با خاطره سفرت و ورزشگاه رفتنت
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    52 0
    بهترین برنامه این سالهای تلویزیون را می سازید ممنون ازتون
  • بدون نام AM ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    8 268
    این شخصیت همساده توهین به شیرازیها بود اگر با لهجه اصفهانی بود در صدا و سیما رو گل میگرفتن
    • شروین IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
      134 4
      چه بی جنبه،کجاش توهین بود دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام US ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      13 7
      من خواستم خلاف جریان آب شنا کنم بهش مثبت دادم. توضیح واقعا لازم بود.
    • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      66 1
      من شیرازیم.اصلا توهینی نبود.بسیار هم دوست داشتم این کار رو.توی شیراز هم همه دوست داشتن همساده رو.نه بهتره که ما به این حرف دامن نزنیم.همه لهجه ها محترمن و دوست داشتنی. من بارها خندیدم به برنامه صبح جمعه با شما.توش همه جور لهجه ایی هم هست از اصفهانی تا بقیه.اما هیچوقت توهینی ندیدم.صرف گفتن یه لهجه توهین به اون لهجه نیست.در ضمن اگر شخصی بخواد قبیله ای رو بر اساس یه شخصیت تلویزیونی قضاوت کنه بزارید توی حماقت خودش بمونه.کارتون رو ادامه بدید آقای بحرانی.موفق باشید.
    • فرشاد IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
      30 0
      صرف استفاده از يك لهجه،‌ توهين محسوب نمي شود. شيرازي ها انسانهايي بسيار دوست داشتني، با فرهنگ و فهميده هستند و لهجه ي شيرازي نيز بسيار شيرين و دلنشين.
    • فروغ السلطنه IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
      36 8
      عامو، کاکو، عزیزُم، گُمپِ گُلُم مااام بچه ی خاکِ پاکِ شیرازیم. بدِمون که نیومد هیچ، کُلی هم خندیدیم. کجاش توهین بود؟ مگه اشاره ای به شیراز و شیرازیا کرده بود؟ اتفاقن این اولین برنامه ی تلویزیونی بود که شوخی با لهجه ها اصلن جنبه توهین یا تمسخر نداشت. پس کاکو جونی، اگه واقعن بچه شیرازی زیاد سخت نگیر. ها والو.
  • بدون نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    127 1
    خدایییش عالی بودین، من که اصلا نمی تونم تصور بکنم این شخصیتا عروسک بودن! عالیییییییییییییییییی بود اما 15 قسمت در سال خیلی کمه کاش لااقل هفته ای یه قسمت نشون میدادن! ما کلاه قرمزی میخاییییییییییییییییییییم به جای این برنامه های مزخرف ....
  • امیر IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    64 1
    کاکو همسادمون خیلی گل بود دستتون درد نکنه واقعا
  • امین DE ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    46 3
    فقط ببعی....
  • بدون نام IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    66 0
    آقای بحرانی شاهکار بودید. تو رو خدا ببعی و هم ساده رو ترک نکیند
  • الناز CA ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    85 0
    عاشقشونم. ینی داغونشونم ها! له له! :))))) نمیخندما! خورد میشم!
  • آذر IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    30 0
    باسلام دست همه نهایی که بااین سریال خنده رادراین نوروز برلبان ما مهمان کردند درد نکند امیدواارم همواره موفق وشادمان باشند .
  • داریوش IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    75 0
    امیدوارم ایرج طهماسب و حمید جبلی 120 ساله بشن تا نوه های ما هم از وجود این عزیزان بهره مند شوند . خیلی دوست داشتنی و بی رغیب هستید .
  • نیما DE ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    41 0
    عامو من فقط ایی آدموی کچل دوست میداشتم...له له بود
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    28 0
    عالیییییییییییییییییی بود
  • nima mazloom US ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    56 5
    كجاش توهين بود به ما شيرازيا؟ خرد خاكشير شدم داغونا
  • احسان DE ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    36 2
    اول فامیل دور،بعد جیگر عالی بودند.بعد هم همساده و ببعی و پسرعمه زا.دیگه خود کلاه قرمزی داره در محاق شخصیت های دیگه قرار میگیره! صداپیشه جیگر کی هست؟چرا چیزی راجع بهش سایتی،جایی نیست؟ خنده هاش خیلی قشنگ بود.
  • بدون نام US ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    69 0
    من شیرازی هستم، توهین نبود که، هر آدم عاقلی یه نگاه به لیست دانشمندان شیرازی از ناسا و دکتر فیروزی تا دکتر خدادوست و.... بندازه می فهمه شیرازی ها کی بودن و کی هستن، با یه شوخی اینجوری که نمیشه گفت مردم یه شهر ساده هستن.
  • مریم.و US ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    40 0
    واقعا باید به این گروه خسته نباشید گفت.من و همسالانم با اقای مجری و کلاه قرمزی بزرگ شدیم و حالا که من 21 سالمه هنوز مثل همون دوران برای دیدن این برنامه لحظه شماری میکنم و هیچ گاه احساس نکردم ببعی.جیگر.فامیل دور و خصوصا کلاه قرمزی یک عروسک اند...خسته نباشییید
  • مهدی IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    53 2
    فامیل دور کولاکه. متنهایی هم که میگه با حاله ....
  • پیمان US ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    64 0
    خیلی اصیل و باحال شیرازی حرف زدی محمد بحرانی عزیز ، دمت گرم
  • محسن KW ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    31 0
    من خودم پسر عمه زا رو خيلي دوست دارم . ولي همشون عالي هستند. حسته نباشند
    • بدون نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      15 0
      موافقم، پسر عمه زا از همه باحالتره
  • محمد IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    61 0
    آقای طهماسبی! آقای جبلی! حالا دیگر قطعا شما بخشی از فرهنگ ایران هستید خالقان نازنین کلاه قرمزی و پسرخاله شما یکی از ایرانی ترین برنامه های تلویزیون ما را ساخته اید
    • انجو IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      14 1
      به نظرمن باید این عروسکها به عنوان نماد فرهنگی کشور ترویج بشن مطمئنا در ایران می تونن در رقابت با امثال باربی رقیب بیگانه رو کنار بزنن
  • ارزو اقایی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    37 0
    محمد بحرانی جدای از هنرمند بودن انسان بسیار با شخصیت و مودبیه تو دانشگاه باهاش هم دانشکده ای بودم بچه بسیار فعال و سرزنده امیدوارم هر جا هست موفق باشه
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    50 0
    حيفه كساني مثل طهماسب و جبلي كه كار خودشون رو بلدن كمتر كار مي كنند خسته نباشيد مثل سالهاي قبل محشر بود
  • مصطفی US ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    45 0
    با سلام برای نسل ما (بچه های دهه 60) کلاه قرمزی یه سمبله یه نماد از بچگی وعشق و شیطنت کودکی مونه وجالب اینه که هیچوقت ازش خسته نمیشیم دم آقای جبلی و طهماسب همیشه گرم و خدا قوت به همه بچه های این گروه که دلا مونو شاد میکنند.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    27 0
    جیگرم ، جیگرم ، جییییییییگرم !
    • بدون نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      30 0
      گفتی جیگری! گفتی یا نگفتی گفتی یا نگفتی گفتی یا نگفتی
  • سارا IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    28 0
    درکمال سادگی کار فوق العاده .مثل همیشه آقای طهماسب و آقای جبلی بهترین هستین.این دونفر واقعا" مردم رو دوست دارن که اینقدر خوشحالشون میکنن.خسته نباشین
  • امیر IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    44 0
    همساده، پدیده عید 91 تلویزیون بود.
  • یاسمن IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    27 1
    من نه ساله ام .از همه ی برنامه ها ی نوروز بهتر بود واقعا چرا فقط در عید کلاه قرمزی رو می گزارند؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    16 0
    كلاه قرمزي پسرخاله (سلامتي پسرخاله كه مي دونست نون و نفت گرون مي شه هي مي گفت نون بگيرم نفت بگيرم) ببيعي فاميل دور آقاي همسايه
  • پسر عمه زا IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    10 8
    از همه بهتر پسر عمه زا بود، خیلی بامزه است
  • law IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    14 3
    بدون شك اقاي ايرج طهماسب و جبلي دقلوهاي هنري و منحصر به فرد هنر ايران هستند من يه پيشنهادي به دوستان ميدم كه كلاه قرمزي در نزد ما بچه هاي دهه 60خيلي محبوبه نكنه روزي برسه كلاه قرمزي شخصيتش در بين ديگر عروسكها محو بشه ما نگران اين موضوع هستيم.دو تا ايده هم براي دو فيلم سينمايي براي اقاي طهماسب دارم اول اينكه يك فيلم سينمايي با عنوان كلاه قرمزي كانديد مي شود روش ميشه كار كرد و يا اينكه كلاه قرمزي به سربازي مي رود البته در عالم كودكانه
  • بدون نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    13 0
    اقای جبلی و طهماسب و بقیه گروه سپاسگزاریم جالب بود
  • فهیمه IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    20 0
    خدا سایه ی امثال این دوستان رو از سر بچه های ایران کم نکنه
  • نوشین US ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    7 2
    ببیی پسرخاله کلاقرمزی همسایه دختر کوچولوئه 3> 3> 3> 3> 3>
  • فريده IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    29 0
    به نظر من يكي از دلايل محبوبيت اين مجموعه زيبا علاوه بر عروسك هاي طنازش مجري خوب و كاردانش يعني آقاي طهماسب است. اوست كه بدون جنگولك بازي و ادا و اطوار سبكي كه خاص بعضي از مجريان برنامه هاي كودكان است به شيزيني برنامه مي افزايد. با تشكر از تمام سازندگان اين برنامه كه به شعور تماشاگر توهين نمي كنند
  • مهدي با حقيقت IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    19 0
    واقعا يكي از لحظات تلخ سال جديد به آخرين دقايق پخش كلاه قرمري در روز سيزده بدر مربوط مي شه. دلت مي گيره وقتي قراره يك سال اين همه موجود(!) محبوب و شيرين رو نبيني. اي كاش حتي هفته اي فقط يك آيتم از اين عروسكها روي آنتن بره. آقاي ايرج، ما را درياب. يك سال خيلي زياده! لا اقل در مناسبتهاي شاد سال چند قسمت تهيه ببينيد. ممنون.
  • امير DE ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    16 5
    فاميل دور نوکرتم
  • بدون نام CH ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    13 7
    خود كلاه قرمزي دوستداشتني ترين شخصيت برنامست.
  • افشین US ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    25 1
    جیگرم جیگرم جیگرم گفتم یا نگفتم؟ گفتم یا نگفتم؟ گفتم یا نگفتم؟ واقعا از اقای طهماسب و همه دست اندرکاران کلاه قرمزی ممنونم فقط یه خواهشی که هست نسل ما با کلاه قرمزی و پسر خاله خاطره داره نکنه توی سری های بعدی نقششون کمرنگ بشه چون توی سری 91 این موضوع لمس میشد
  • نسیم SE ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    26 3
    هم ساده حکایت امروز همه ی ماست انگار. خیلی تیزهوشید آقای طهماسب عزیز
  • امید GB ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    23 0
    مهمترین عامل موفقیت این تیم ، رعایت ادب و خارج نشدن از حیطه اخلاق می باشد. قابل توجه سایر دوستان طناز در تلویزیون! آقوی همساده ( دال آقا!) فمق العاده بود!!
  • ا IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    21 1
    درود بر گروه بی نقص این مجموعه... و درود بر شخصیت پسرخاله که جوون مردی رو یاد نسل ما داد درود...
  • دارا IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    20 1
    مگه میشه برای شادی یک ملت قیمت گذاشت ؟ امیدوارم همیشه شاد باشید و گروهتون پاینده داغونتونم
  • پارادیسو IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    14 7
    یکی از بهترین شخصیت های عروسکی بود - به خلق و خوی مردم شیراز نزدیک - ملموس و باورپذیر برای همه ی رده های سنی - ممنون از عوامل تولید
  • ستاره IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    14 1
    همساده خورده خاكشيرم كرد با تشكر از اقاي طهماسب وجبلي كه شادي رو هرساله به مردم هديه ميكنند پاينده باشيد
  • فقط پسر عمه زا US ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    9 2
    من عاشق پسر عمه زا هستم خیلی با نمکه
  • فقط پسر عمه زا US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    7 2
    من عاشق پسر عمه زا هستم خیلللللی با نمکه!
  • امین IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    15 1
    فقط می تونم بگم این زوج واقعا نابغه اند. خیلی سخته چند سری از یه مجموعه ساخته بشه و موفقیتش همچنان ادامه داشته باشه. ولی میگن گر ز حکمت ببندد دری .....!!!
  • غزاله IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    10 2
    عاشقه این ببعیه باهوشم:)))
  • ببعی جون US ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    5 2
    عاشششقتتتتتتم ببعی،فقط ببعی
  • ریحانه IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
    8 1
    یعنی من عااااااااااااااااشق این سریال شدم....همشونو چیگرن..جیگرن..جیگررررن. ناگفته نمونه در یک رده بندی؛ اول جیگر بعد ببعی و فامیل دور بااون نفس نفس زدناش و کلاه قرمزی.... ببعی و جیگر که قسمت آخر سر سبزه خوردن که ترکوندند...:)))) همه دست اندرکاران بویژه آقای طهماسب و آقای جیلی واقعا خسته نباشند و ممنون از اینکه در امر فرهنگی کشورمان اینقدر تلاش میکنید...
  • مریم IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    7 2
    عاشقتونم من که همه رو ضبط کردم
  • مهرداد IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    3 1
    به خاک سیا نشوند مارو ماشینو هههههه
  • بهار IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
    7 0
    عاشق خنده هاي همسادم!!خسته نباشيدواقعا
  • ایلیا بذرافشان US ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    9 3
    اقای بحرانی مرسی که پرچم ما شیرازیارو بالا نگه داشتی دوستون دارم خیلی زیاد. البته از تمامی دست اندرکاران مجموعه بالاخص اقای جبلی و طهماسب متشکریم جمعی از بچه های شیراز
  • سپیده مساح US ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    5 0
    صدا و دیالوگ این دو شخصیت معرکه به معنی واقعیه.............
  • سینا IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    6 0
    ببعی و همساده و فامیل دور معرکه ان... کاش هر شب نشون میداد.کاش منم تو گروهشون بودم
  • لیلا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    3 1
    من عاشق این کار هستم..من فوق لیسانس تغذیه دارم..و متاسفانه در زمینه عروسک و عروسک گردانی تحصیلات آکادمیک ندارم ولی در دوران نوجوانی در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان صدای عروسک کدو قلقله زنو درآوردم واستقبال زیادی شد به طوریکه مدرسمون هم از من خواستند تا اون نمایشو در مدرسه هم اجرا کنیم..بعد ها به دلیل مشغله تحصیلی دیگه به کلی کانونو گذاشتم کنار..میشه منو در این زمینه که کجا باید تست صدا بدم ، راهنمایی کنید ...
  • مهدي IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    5 1
    فقط آقاي همساده
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    5 1
    lمساده من عاشقتم آقو
  • حسین EU ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    5 1
    له لهم داغون داغون خیلی با حاله
  • محمد بحرانی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    7 1
    آقا سلام خدمت همه شما . آقا من داشتم توی اینترنت دنبال شخصیت واقعی آقای همساده میگشتم . . .تا وقتی فهمیدم که کسی که این شخصیت رو بازی میکنه هم نام من هست !!! یعنی له له شدما داغون داغون شدما سر ای قضیه !!!