۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲

ایسنا نوشت:

 اکبر نجفی مدیرعامل این موسسه هنرنمای پارسیان  با اعلام خبر پخش  مجموعه‌ی «کلاه قرمزی»  نوروز امسال از شبکه نمایش خانگی، گفت: «هفته گذشته قسمت اول این مجموعه با عنوان خواهر پسر عمه‌زا وارد شبکه نمایش خانگی شد و در اواخر اردیبهشت هم قسمت دوم با عنوان «عیدی بده» عرضه می‌شود.»
 
وی افزود: «سیزده قسمت این مجموعه به مرور ماهی، دو قسمت عرضه خواهد شد.»
 
نجفی اظهار کرد: «به جای میان برنامه‌هایی که لابلای قسمت‌های این مجموعه پخش می‌شد، انیمیشن‌های کوتاه و جذاب مربوط به شب سال نو را جایگزین کرده‌ایم که با هر قسمت سه انیمیشن جذاب را مانند «شرک 4/5» و «عصر یخبندان» نیز عرضه می‌شود.»
 
 در قسمت اول از مجموعه «کلاه‌قرمزی 91» با نام خواهر پسر عمه‌زا، انیمیشن «شرک 4/5» و دو انیمیشن کودک و نوجوان دیگر نیز قرار گرفته است.
 
از نکات جالب توجه توزیع کلاه قرمزی 91 می‌توان به پخش این مجموعه تلویزیونی پر مخاطب با «درجه کیفی ب» اشاره کرد؛ این در حالی‌ است که اکنون بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های پر مخاطب داخلی و خارجی در شبکه نمایش خانگی با «درجه کیفی الف» توزیع می‌شوند.
 
در خلاصه داستان قسمت اول کلاه قرمزی 91 که با نام خواهر پسر عمه‌زا توزیع شده آمده است: «کلاه قرمزی، ببعی، فامیل دور و پسر عمه‌زا همراه آقای مجری در حال مرور برنامه‌های خود برای تعطیلات هستند که متوجه می‌شوند ظاهرا پسر عمه‌زا مهمانی در راه دارد ... دختر عمه‌زا ... خواهر پسر عمه‌زا که مدتی با او قهر بوده قرار است برای آشتی‌کنان به دیدنش بیاید.»
 
 57246
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
    22 0
    خیلی قشنگه ........