سریال «کلاه قرمزی 91» به کارگردانی ایرج طهماسب در نظرسنجی خبرآنلاین درمورد انتخاب بهترین مجموعه نوروزی بیشترین آراء‌ را دارد.

به گزارش خبرآنلاین، از دوشنبه غروب تا لحظه تنظیم این خبر 1390 نفر در نظرسنجی خبرآنلاین درمورد اینکه کدام یک مجموعه‌های نوروزی موفق‌تر بوده‌اند، شرکت کرده‌اند.
 

از این تعداد 62.3 درصد به «کلاه قرمزی 91» رای داده‌اند. این سریال به کارگردانی ایرج طهماسب در تعطیلات نوروز از شبکه دو پخش شد.
 

«چک برگشتی» به کارگردانی سیروس مقدم که از شبکه یک روی آنتن رفت، فعلا با 27.9 درصد دومین سریال منتخب کاربران خبرآنلاین است.
 

امیر جعفری، ریما رامین‌فر، هدایت هاشمی، هومن برق‌نورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده و بهاره رهنما در «چک برگشتی» بازی می‌کنند. داستان درباره مردی است که از همسرش جدا شده و برای پرداخت مهریه و رهایی از زندان نقد کردن یک چک برگشتی را قبول می‌کند.
 

«دست بالای دست» ساخته محسن یوسفی 8.4 درصد آراء را به خود اختصاص داده و در رده سوم قرار دارد.
 

این مجموعه با بازی جواد عزتی، یوسف تیموری، بهاره افشاری، رضا فیض‌نوروزی، هایده حائری، سعید پیردوست، رویا افشار، فتحعلی اویسی و ... از شبکه سه پخش شد. داستان درباره پسری فقیر است که عاشق دختری پولدار شده است. او سعی می‌کند خود را پولدار نشان بدهد تا بتواند با دختر ازدواج کند و ...
 

«فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی با 0.6 درصد، «سیر و سرکه» ساخته غلامرضا رمضانی با 0.5 درصد و «یکی بود یکی نبود» ابوالفضل احمدیان با 0.3 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.
 

محمد کاسبی، برزو ارجمند، مهران رجبی، رضا داودنژاد، سحر جعفری جوزانی، فلامک جنیدی، محمدمهدوی، آتیه جاوید و الناز حبیبی در سریال «فراموشی» نقش‌آفرینی می‌کنند که از شبکه تهران پخش شد. داستان درباره مردی بازاری و ثروتمند است که به تنهایی در شهرستان روزگار می‌گذراند. او در آستانه نوروز تصمیم می‌گیرد راهی پایتخت شود تا بچه‌هایش را ببیند و ...
 

پری امیرحمزه، سعید پور صمیمی، پروین قائم‌مقامی، محمود پاک‌نیت، آناهیتا اقبال‌نژاد، سهیلا گلستانی، علی سلیمانی، ابراهیم آبادی  و بهرام شاه‌محمدی بازیگران سریال «سیر و سرکه» هستند که از شبکه دو روی آنتن رفت. داستان درباره پیرزنی است که پسرش سال‌هاست در خارج از کشور زندگی می‌کند. او قرار است به دیدن پسرش برود و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد در آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کند اما...
 

«یکی بود یکی نبود» با بازی آرش نوذری، رضا پاپی، حسن تسعیری، محمود راسخ‌فر، مریم یوسف، هاله هماپور، مجید نظیمی، بهرام بهبهانی، داوود خیری و آیلار ریاضی از شبکه چهار پخش شد. داستان این سریال‌ در یک ساختمان قدیمی رخ می‌دهد، ساختمانی که محل کار عده‌ای از جمله روان‌شناس، وکیل، موسسه کاریابی و آموزشگاه علمی است و ...
 

کاربران محترم برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانند به بالای صفحه فرهنگ سمت چپ مراجعه کنند.

5858
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    35 0
    یعنی کاکو داغونم له له.
  • کامیار GB ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    37 0
    من فقط کلاه قرمزی رو نگاه کردم.هیج کدوم ارزش دیدن نداشت!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    33 0
    هیچ سریالی به پای کلاه قرمزی نمیرسه
  • بدون نام US ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    32 1
    امسال رسانه ملی حتی از تلویزیونهای ماهوارهای که شامل یک اتاق ویک دوربین هستند عقب افتاد معلوم نیست که اینهمه بودجه در این رسانه چرا با ساختن سریالهای سخیفی مانند دست بالای دست وچک برگشتی و.... حیف ومیل میشود
  • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    3 38
    سریال دست بالای دست
  • محمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    35 4
    الحق و الانصاف امسال همه سریالهای تلویزیون خیلی خیلی ضعیف بودند
  • حسین IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    22 6
    پارسال قشنگ تر بود .
  • حانیه ساسانی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    44 0
    اگر قرار باشد بین مجموعه هایی که در عید پخش شد یکی را انتخاب کنم قطعا کلاه قرمزی 91 باتمام شخصیت ها بهترین بود برنامه ی طنزی بود که در عین طنز بودنش پیام و هدف را به صورت نامحسوس منتقل می کرد و واقعا باید از تمامی عزیزانی که در ساخت این برنامه نقش داشته اند از کسانیکه دست حتی کوچکی هم داشته اند تا آقایان جبلی وطهماسب تشکر ویژه ای به عمل آید.درپایان باید بگویم که برنامه های طنز در ایران قابل قبول نیست ولی ورود کلاه قرمزی میتواند مفهوم طنز را در حد خوبی ارائه دهد
  • لیلا IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    16 1
    خیلی عالی.....خیلی خوب
  • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    17 0
    به نظر من و بیشتر اطرافیانم، بهترین برنامه امسال با اختلاف خیلییییییی زیاد کلاه قرمزی بود. باور بفرمایید با اختلاف خیلیییییییی زیاد!
  • احمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    10 1
    با عرض سلام و تبریک سال نو ، بهترین برنامه طنز قبل از نوروز تمام شد «نقطه سر خط» و در ایام نوروز هم کلاه قرمزی و تکرار مرد هزار چهره بود که نشان داد طنازی کار هر کسی نیست و معلوم شد که به چه کسانی در این زمینه باید بهای بیشتری داد . ایکاش اینگونه شود .
  • سریال IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    0 24
    دست بالای دست و بعد هم چک برگشتی
  • نوید IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    26 0
    درود بر ایرج طهماسب و حمید جبلی . با این که فرصت زیادی برای تولید نداشتند اما همانند سالهای قبل باز هم یکه تاز بود و با ارائه شخصیت جدید و دوست داشتنی (( هم ساده )) باز هم آس دیگری را رو کردند.
  • SD IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    6 0
    ما تو عيد تلويزيون رو روشن هم نكرديم اما نديد مي گم همين كلاه قرمزي بهترين برنامه بوده
  • بدون نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    6 0
    با کلاه قرمزی امسال زندگی کردم. واقعا امسال با فامیل دور و آقای همساده و آقای دلاک هیجان زده شدم. فقط هم همین برنامه و البته خنده بازار رو تماشا کردم. واقعا بایدآفرین گفت به افراد خلاق و با استعداد خالق این اثر. ای کاش صداوسیما بیشتر قدر می دونست.
  • S.H IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    7 0
    عاشقتم كلاه قرمزي........