مهر نوشت:

زن جوان برای موافقت با ازدواج خواهرش ، خواستگار جوان را مجبور به قتل شوهر خود کرد. 
هشتم بهمن سال 90 قتل مرد جوانی در زاهدان به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد. کارآگاهان پس از حضور در محل با جسد محمد در حالی که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند. در جریان بررسی ها مشخص شد، مرد جوان از سوی قاتلی آشنا به قتل رسیده و عامل جنایت بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده است.

تیم جنائی در ادامه به تحقیق از همسر محمد پرداختند. نازنین در حالی که مضطرب بود به ماموران گفت: ساعتی قبل دو مرد نقابدار وارد خانه ما شده و مرا در اتاقی زندانی کردند. پس از دقایقی متوجه سکوت خانه شده و از اتاق بیرون آمدم. در کمال ناباوری با جسد محمد روبرو شده و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

پس از بررسی های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. ماموران که به اظهارات همسر مقتول مشکوک شده بودند تجسس ها را روی او متمرکز کرده و با کشف سرنخ هائی زن جوان را دستگیر کردند.

متهم در نخستین بازجوئی ها ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت : مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. او مرا کتک می زد و ادامه زندگی با محمد برای من غیر ممکن شده بود. این رفتارش ادامه داشت تا اینکه پسر جوانی به خواستگاری خواهرم آمد. من با ازدواج آنها مخالفت کردم. او علاقه زیادی به خواهرم داشت و اصرار داشت با ازدواجشان موافقت کنم. من هم از این فرصت استفاده کرده و به او گفتم در صورتی که شوهرم را بکشد اجازه می دهم با خواهرم ازدواج کند. او ابتدا مخالفت کرد اما وقتی اصرار مرا دید قبول کرد. روز حادثه هم وارد خانه مان شد و شوهرم را با ضربه های کارد کشت و گریخت.

پس از این اعترافات ماموران همدست او را دستگیر کردند که متهم با اعتراف به جرم خود به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. با تکمیل تحقیقات مقدماتی پرونده این جنایت برای محاکمه به دادگاه کیفری استان فرستاده شد.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    89 45
    خدایا از دست زنها پناه میبرم به تو.... واقعا همیشه پای یک زن در میان است...
    • احمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
      62 12
      بسيار ديده‌ام و شنيده‌ام كه هنگام همدستي يك مرد و يك زن براي قتل يك مرد ديگر، بار اصلي اين گناه بر دوش زنان مي‌افتد؛ اين ديدگاه نه تنها يك تبعيض ذهني بين دو جنس مرد و زن است، بلكه بسيار ناعادلانه است. مردي به خاطر علاقه‌اش به يك زن مجرد حاضر مي‌شود شوهر خواهر آن زن را بكشد! انصافاَ گناه مرد بيش‌تر است يا زن؟ در مواردي هم كه خيانت زني به شوهرش منجر به قتل شوهر مي‌شود، خيلي‌ها فراموش مي‌كنند كه يك سمت خيانت مرد است و پاي يك مرد هم در ميان است. ما بايد از دست هواها و هوس‌هاي خود و وسواسان خناس به خدا پناه ببريم، نه اين كه گناه را بر گردن مرد يا زن بيندازيم و موضوع را جنسيتي كنيم. شايسته است كه به جاي به حاشيه بردن مشكل به اين فكر كنيم و درباره‌ي اين بحث كنيم كه چرا جامعه‌ي ما چنين شده است.
    • بدون نام DE ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
      27 9
      در پاسخ به آقای احمد انصافا اول مرده زن رو تحریک کرده که آدم بکشه یا زنه مرده رو تحت فشار گذاشته؟ نقشه ها و طرح های جنایت غالبا توسط زنها نشات میگیره اجرا شون با مردها که واقعا ساده هستند و گول این حیله گرها رو میخورن.....
  • بدون نام US ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    54 17
    واقعا پيچيده اند اين زنان
    • علي IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
      32 23
      خداوند نسل اين زنان را منقرض كند . آمين
    • mt IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
      26 12
      پیچیده تر مردیه که به خاطر ازدواج آدم میکشه...انصافا کدوم پیچیده ترن؟
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    68 2
    متاسفانه این زن بجای حل مساله صورت مساله رو پاک کرد و باعث بدبختی خودش.خواهرش. اون مرد و چند تا خانواده شد.واقعا متاسفم!
  • بدون نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    5 0
    مرد خواستگار به اتهام قتل محاکمه و به اعدام محکوم می شه. همسر مقتول هم به اتهام مباشرت در قتل و ... محاکمه و به چند سال حبس محوم می شه. انتهای کار هم (مثل هزاران داستان مشابه) یک زن زنده داریم که بعد از چند سال تحمل زندان الان آزادانه مشغول زندگی است. و دو مرد مرده که که هرگز به کشتن و کشته شدن فکر نمی کردند و اسیر نقشه های این زن شده اند. و این است ظلمی که در طول تاریخ به زنان شده.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    26 1
    یکی بگه به خواهر چه ربطی داره که با ازدواج خواهر موافقت کنه یا نه این زن بهونه ای واسه قتل پیدا نکرده اراجیف میگه
  • omega IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    35 0
    طلاق واسه همین مواقع هستش! وقتی شوهرت کتک کیزنه برو شکایت کن طلاق بگیر. آدم انقدر خودخواه؟ اون جوون بدبخت که باید کتک دعوای این دو آدم نادان رو بخوره
  • بدون نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    7 7
    زن موجودی ناشناخته... خدایا ازت متشکریم که لااقل بهشون زور بازو ندادی وگرنه با چشم و هم چشمی دنیارو به نابودی میکشوندن
  • زن ذلیل IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    4 1
    راست میگین اما زن بلاست ولی خدا هیچ خونه ای را بی بلا نکنه چون اگه تنها باشن خطرشون بیشتره.در نود درصد شرارتهای خانوادگی زنها نقشه را میکشند
  • زن زيبا IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    6 1
    زن زيبا بود در اين زمونه بلا ----خونه اي بي بلا هرگز نمونه خدا====آقا موقع زن گرفتن تحقيق كن تا سرت كلاه نره
  • م/ر IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    2 3
    این برمی گرده به قانون حمایت ازخانواده زنهاباید حق طلاق وحقوق کافی بعدازطلاق داشته باشندتاراحت جداشوند
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    1 5
    مردهایی که گفتن این اتفاقات همیشه به دست یک زنی ایجاد میشه اشتباه است. تمام ادم ها دارای قدرت عقل درک هستن اصلا زن شیطان هم که باشه اون ادم باید عقلش به کار بیفته که اگه ادم بکشه نه تنها به کسی که دوستش داره نمیرسه بلکه خودش هم اعدام میشه. این اقا شیرین عقل بوده و تمام خبرها خلاصه داده میشه خیلی اتفاقات دیگر در پس این جنایات وجود داره. امیدوارم اقایون منفی ندن اما همیشه میگید زن وسوسه میکنه خوب اگه میدونید چرا وسوسه میشید