رضا داودنژاد بازیگر مجموعه نوروزی «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی معتقد است که حضورش در این مجموعه صرفا به دلیل اعتماد به کارگردان کار بوده است.

بهناز شیربانی: رضا داودنژاد بازیگری است که او را بیشتر مقابل دوربین پدرش علیرضا داودنژاد دیده‌ایم. او تا به امروز تجربه‌های موفقی را در سینما و تلویزیون پشت سر گذاشته که یکی از آن‌ها بازی در فیلم سینمایی «مرهم » بوده‌است. در چند سال اخیر حضور او در تلویزیون هم کمی پر رنگ تر شده است. داودنژاد امسال در مجموعه نوروزی «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی حضور داشت. این سریال از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت. به همین بهانه با او گپی زده‌ایم که می‌خوانید:


به سعید سلطانی اعتماد کردم
مجموعه‌های مناسبتی معمولا فیلمنامه ندارند و ما (بازیگرانی) که با مشکلات کارهای مناسبتی آشنا هستیم این را به خوبی می‌دانیم، بنابر این توقع نداریم که وقتی برای یک سریال مناسبتی از ما دعوت به همکاری می‌کنند، همه چیز طبق برنامه‌ریزی جلو برود. حضور من در مجموعه «فراموشی» هم صرفا به خاطر اعتماد به شخص سعید سلطانی بود.


همزمان با «فراموشی» مقابل دوربین پدرم بودم
من همزمان با تصویر برداری مجموعه «فراموشی» مقابل دوربین پدرم در فیلم «کلاس هنرپیشگی» هم بودم . به همین خاطر 10 روز آخر فیلمبرداری «کلاس هنرپیشگی» را سه روزدر تهران بودم و سه روز در شمال.
 

چند تجربه ناموفق از بازی درتلویزیون دارم
همیشه برای من این سوال باقی خواهد ماند که چرا همیشه ما دیر به فکر ساخت مجموعه برای ایام خاص سال می‌افتیم. من چند تجربه ناموفق تلویزیونی در این زمینه داشتم مثل سریال «نون و ریحون» به کارگردانی فرزاد موتمن و «بچه ها نگاه می‌کنند» ساخته حمیدرضا صلاحمند که با انرژی سر کار حاضر شدم و متاسفانه نتیجه خوبی نگرفتم.
 

میوه درهم
از ابتدا چند سریال برای ایام نوروز شبکه پنج در نظر گرفته شده بود و عین میوه درهم در آخر سریال «فراموشی» را برای پخش در ایام نوروز انتخاب کردند.


انگیزه ای برای بازی در تئاتر ندارم
من از آدم هایی نیستم که بین کارکردن در تلویزیون، سینما یا تئاتر تفاوت قائل باشم. من تا به حال فیلم‌های سینمایی بازی کردم که خیلی بد بوده و کارهای خوبی مثل "مرهم"هم در کارنامه من هست. در مقابل سریال‌های خوبی مثل «پشت کنکوری‌ها» را هم بازی کرده‌ام. کار خوب آدم را راضی می‌کند.
من تا بحال بازی در تئاتر را تجربه نکرده‌ام و آنقدر انگیزه هم برای بازی در تئاتر ندارم. گاهی به دلیل معیشت مجبورم برخی از نقش‌ها را در تلویزیون و سینما بپذیرم، اما وقتی کار خوب انجام می‌دهم حالم بهتر است.
 

باید فاتحه سینما را خواند
الان که دیگر از سینما چیزی باقی نمانده، وقتی یک فیلم در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن فقط دو میلیارد می‌فروشد، واقعا باید فاتحه سینما را خواند.
 

بزرگترین افتخار زندگی من
من هیچ وقت به کارگردانی فکر نمی‌کنم و عاشق تولید هستم. بزرگترین افتخار زندگی من این است با بهرام بیضایی کار کردم و من تهیه کننده فیلم هایش شدم.
 

 معتاد نیستم
متاسفانه در هنگام پخش سریال «فراموشی» شایعه شده بود که کاهش وزن من به دلیل اعتیاد است. به خدا من سیگار هم نمی‌کشم .دو سال زحمت کشیدم تا به این وضع برسم این شایعه باعث نگرانی خانواده هم شد، آنقدر که می‌خواهند از من آزمایش اعتیاد بگیرند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
    60 8
    خیلی خوش تیپ شدی حسودی میکنند
  • بدون نام IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
    76 5
    از وقتی که لاغر شده قیافه اش خیلی خیلی خوب شده. احسنت به اراده اش برای لاغری.
  • شریف IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
    62 18
    یعنی خداییش اگه ایشون پسر یک کارگردان نبود، تا آخر عمر جلوی دوربین فیلمبرداری می رفتند؟
  • :) IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    10 4
    یعنی عاشقتــــــــم !