سایت رجانیوز نوشت:

ابوالقاسم طالبی گفت که در پی سماجت شدید مسیح علی‌نژاد (خبرنگار ضد انقلاب مقيم خارج از كشور)، به صورت تلفنی به سوالات او پاسخ داده است و حالا انتظار دارد که او و احتمالاً رسانه‌ی متبوعش این پاسخ‌ها را کامل منتشر کنند و اگرنه او فایل ضبط شده‌ی این سوال و جواب را خود منتشر خواهد کرد.

طالبی  اعلام کرد که علی‌نژاد قول داده است که پاسخ‌های او کامل منتشر شود تا مشخص شود که او چقدر به دموکراسی اعتقاد دارد.

کارگردان فیلم «قلاده‌های طلا» افزود: ابتدا قصد انجام این مصاحبه‌ی تلفنی را نداشتم و چندین بار به علی‌نژاد گفتم که با او و رسانه‌های خارجی مصاحبه نمی‌کنم؛ اما از آنجا که او مدام سوال می‌پرسید، بالاخره در اثر سماجتش پاسخ سوالات او را دادم تا این گونه برداشت نشود که جوابی برای سوال‌هایش نداشتم.

نخستین بازتاب مصاحبه طالبی

 

یک سایت اپوزیسیون نوشته است:

کارگردان فیلم قلاده های طلا در گفتگو با مسیح علی نژاد ابتدا می گوید حاضر به مصاحبه با رسانه های خارج از کشور نیست اما در حین گفتگو ضمن موافقت با انجام این مصاحبه به انتقادات مطرح شده در مورد این فیلم پاسخ می گوید و تاکید می کند ماجرای کهریزک آنقدر مهم است که باید در مورد آن فیلم جداگانه ای ساخته شود .

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد از اکران فیلم قلاده های طلا هم مانند فیلم «خصوصی» جلوگیری شود می گوید: من تا روز آخر مشکل پروانه نمایش داشتم ، قرار نبود چنین اتفاقی بعد از صدور پروانه ی پخش برای ما بیافتد مگر اینکه مصاحبه ی حضرتعالی باعث شود که ترتیب ما را بدهند.
 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =