انجمن بازیگران سینمای ایران با انتشار بیانیه‌ای علاوه بر تبریک‌ گفتن به بازیگران برگزیده سی‌امین دوره جشنواره فجر نسبت به نادیده گرفتن برخی بازی‌های خوب انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، متن این بیانیه که به امضای انجمن بازیگران سینمای ایران رسیده به این شرح است:
 
«سی‌امین جشنواره فیلم فجر در حالی به پایان رسید که درخشش بازیگران حاضر در آثار جشنواره همچون گذشته موید این نکته بود که هنر والای نقش‌آفرینی به عنوان یکی از مهمترین ارکان سینما نیز هم پای بخش‌های دیگر این هنر به رشد و تعالی چشم‌گیری دست یافته است.
 
تا جایی که درخشش بازی‌های خوب، در بعضی موارد متاسفانه از نگاه هیئت داوران دور ماند. همین نکته، قضاوت در این بخش را بسیار سخت و گاهی ناممکن می‌سازد.
 
انجمن بازیگران سینمای ایران مایه مباهات خود می‌داند که آقایان رضا عطاران و پیمان معادی با دریافت سیمرغ بلورین از افتخارآفرینان این دوره از جشنواره فیلم فجر بوده و ضمن ارج نهادن به حضور بازیگران ارزشمند میهنمان در آثار راه یافته به این جشنواره و تقدیر ویژه از تمامی نامزدهای بخش‌های گوناگون بازیگری، مراتب تبریک خود را به دریافت‌کنندگان سیمرغ بلورین و دیپلم افتخار سی‌امین جشنواره فیلم فجر، خانم‌ها و آقایان: هنگامه قاضیانی، بهناز جعفری، مهناز افشار، یکتا ناصر، فرهاد اصلانی، اکبر عبدی، سعید راد و ناصر گیتی‌جاه، تقدیم داشته و سربلندی و سرافرازی روز افزون فرهنگ و هنر کشورمان را آرزو می‌نماید.»
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =