اسماعیل هنیه گفت: از میدان آزادی اعلام می‌کنم که هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت.<BR>

اسماعيل هنيه كه به همراه رحيمي، معاون اول رييس‌جمهور براي حضور در جمع مردم در راهپيمايي 22 بهمن حضور يافته بود، با اشاره به جنگ 22 روزه رژيم‌ صهيونيستي عليه غزه ضمن تبريك آغاز سي و چهارمين پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: در اين نبرد سنگين و ظالمانه كه در همه ابعاد عليه فلسطين انجام مي‌شد هدف اصلي آنها اين بود كه برخي از اهداف سياسي خود را تحقق بخشند و اراده مردم غزه را در هم بشكنند.
 
وي با بيان اينكه آنها به دنبال در هم شكستن مقاومت مردم غزه بودند، خاطرنشان كرد: ما همواره به نمايندگي از مردم فلسطين، ‌امت عرب و امت اسلامي و به نام همه آزادگان اعلام مي‌كنيم كه هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت.
 
اسماعيل هنيه افزود: محاصره عليه غزه و تحميل جنگ 22 روزه از سوي اسراييل(رژيم‌ صهيونيستي) به اين خاطر بود كه بتوانند يك سرباز خود را باز پس بگيرند اما خوشبختانه سرنوشت آنان شكست بود و نتوانستند سرباز خود را پس بگيرند مگر به بهاي آزاد شدن 547 فلسطيني.
 
وي خطاب به مردم كه در راهپيمايي 22 بهمن حضور يافته بودند، گفت: برادران و خواهران امروز من از غزه تحت محاصره و غزه معطر به خون شهيدان به اينجا آمده‌ام تا بگويم كه به ياري خداوند غزه به وسيله امت مسلمان و به وسيله شما همچنان عزيز و مقاوم خواهد ماند. پيروزي ما در كنار پيروزي انقلاب شكوهمند شما روزي دست در دست يكديگر خواهند گذاشت و مقاومت فلسطين و انقلاب ايران در كنار يكديگر خواهند بود.
 
وي با اشاره به سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: ‌امروز در حالي پيروزي انقلاب اسلامي را دوباره جشن مي‌گيريم كه همزمان سالگرد پيروزي براي بيداري اسلامي را در كشورهاي عربي شاهديم. از زمان انقلاب تا مقاومت فلسطين و تا بهار كشورهاي عربي همواره پيامي به گوش مي‌رسد كه اسلام دامن خود را براي همه فرزندان اسلامي خود گشوده است تا براساس مباني اسلامي نهضت خود را تحقق بخشد. اين پيام تاكيد مي‌كند كه زمانه ، زمانه ملت‌هاست و انقلاب اسلامي ايران مقاومت فلسطين و قيام‌هاي كشورهاي عربي نيز همواره بر اين نكته تاكيد دارند كه زمان پيروزي اراده ملت‌ها فرا رسيده است و هيچ كس نمي‌تواند اين اراده را در هم بشكند.
 
وي تصريح كرد: اين پيام تاكيد مي‌كند كه مقاومت و جهاد و مبارزه تنها گزينه‌ استراتژيك و تنها راه آزادي قدس و مسجد الاقصي به اذن خدا است.
 
وي خاطرنشان كرد: برادران و خواهران من امروز به شما از سوي مردم فلسطين اطمينان مي دهم كه مقاومت در فلسطين نيرومند و شكست‌ناپذير است و سرانجام پيروز خواهد شد و مردم فلسطين آزاد خواهند گشت و شما در آزادي آنان و در ساختن آينده روشن براي مردم فلسطين شريك و سهيم هستيد.
 
وي در پايان گفت: امروز توجه همه فرزندان امت اسلامي به قدس است كه انشاءالله آزاد خواهد شد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =