رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی 22بهمن شرکت کردند.

به گزارش خبرآنلاين، رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که لایه‌های زیرین دل‌های مردم با انقلاب است گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن این پیام را می‌دهد که ما با عهدی که با امام(ره) بستیم پابرجا هستیم.
آیت‌الله مهدوی‌کنی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تهران، درباره ارزیابی خود از حضور مردم در این مراسم گفت:‌ همان طور که امیدوار بودیم مراسم راهپیمایی امسال پرشور از گذشته برگزار شد.
وی گفت: سالهای قبل زمانی که برای حضور در مراسم می‌آمدیم راه‌ها باز بود اما امسال به خاطر حضور گسترده مردم راه‌ها بسته شده و به سختی آمدیم.
رئیس مجلس خبرگان تصریح کرد:‌ این حضور امیدوارکننده است به طوری که دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید می کند.
مهدی کنی خاطرنشان کرد‌: لایه‌های زیرین دل‌های مردم با انقلاب است گرچه ممکن است مشکلاتی باشد اما این حضور گسترده مردم این پیام را می‌دهدکه ما با عهدی که با امام(ره) بستیم پابرجا هستیم.
 
شركت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی 22 بهمن 
هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز شنبه همگام با مردم مومن و انقلابی كشورمان در راهپیمایی 22 بهمن در تقاطع خیابان آزادی و خیابان دكتر قریب شركت كرد.
وی با توجه به اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن گفت : این حضور پر شكوه حاكی از عمق عشق و وفاداری مردم به انقلاب و نظام اسلامی است .
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام این حضور گسترده را پاسخ مناسبی به تهدیدات و تحریم های دشمنان علیه انقلاب اسلامی برشمرد.
/2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =