مهر نوشت:

مشاور فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاحات برای افزایش سرعت قطار انقلاب امری ضروری است.
محمد حسین صفار هرندی عصر جمعه طی جلسه پرسش و پاسخ در رشت اظهار داشت: اصلاحات در جمهوری اسلامی فقط در جهت دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی و مورد نظر مردم است.
گزیده سخنان وی از این قرار است:
·         افرادی که در حریم بالاترین مقام اجرایی نظام لانه کرده اند، صلاحیت شان تائید نشده و حق ماندن در این گونه جایگاهها را ندارند. اگر از این گونه افراد در جایگاههای رفیع نظام استفاده شود، این کار موجب دلسردی یاران و دوستان انقلاب می شود.
·         ای کاش مجبور نبودیم دائم در رابطه با اشخاص حرف بزنیم نه به دلیل رودربایستی بلکه از باب اینکه اشخاص تمامی ندارند. بصیرت به دلیل این است که مرتب در خصوص افراد حرف زده نشود چرا که معیار حق و باطل اشخاص نیستند.
·         علی رغم اینکه هاشمی رفسنجانی سابقه درخشان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دارد اما در سالهای اخیر بسیاری از اعمال ایشان بر اساس دلائل متقن از مسیرجاده بصیرت خارج است. ایشان در فتنه سال 88 معتقد بود باید به فتنه گران که شهر را تخریب و آتش کشیدند، دستخوش داد.
·         نوشتن نامه هاشمی به رهبری منشا فتنه بزرگ در سال 88 بود. هاشمی رفسنجانی جلو فرزندان و نزدیکان خود را که به طور رسمی شمشیر علیه انقلاب، امام و رهبری کشیده بودند، نگرفت در حالیکه توان این کار را داشت. فائزه هاشمی در جمع فتنه گران سال 88 گفته است: " کسی به نام رهبری نمی شناسیم در زمان ریاست جمهوری پدرم و خاتمی که ایشان رهبر نبود ".فرزند ایشان مهدی هاشمی در سال 1383 گفته بود: " اگر پدرم این بار رئیس جمهور شود قانون اساسی را به گونه ای تغییر خواهد داد که در آن نقش رهبری در حد یک مقام تشریفاتی باشد ".
·         وقتی که فتنه گران میراث امام راحل یعنی جمهوری اسلامی را به تمسخر گرفته و شعار " جمهوری ایرانی " سر می دادند، چرا هاشمی هیچ عکس العملی نشان نداد؟
·         ای کاش علی مطهری نامزد انتخاباتی نمی شدند. وی در زمینه فعالیتهای فرهنگی بسیار موفق عمل کرد. یکی از این فعالیتهای مهم جمع آوری و چاپ نوشته های شهید علامه مطهری بود که هنوز کتاب نشده بود. علی مطهری چهار سال پیش با اصرار محمود احمدی نژاد  در لیست نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی تهران قرار گرفت.
·         برخی هنوز جانب سکوت را دارند. " علی لاریجانی " و " محمد باقر قالیباف " در مراحل اولیه فتنه سال 88 بد عمل کردند.
·          احمدی نژاد در مدح اسفندیار رحیم مشایی می گوید: " ایشان فردی انقلابی، متدین، ولایی و حتی عالم برجسته است". تمامی هنر برخی افراد تکیه بر امکانات دولتی است اما مردم باید با بصیرت و هوشیارانه در انتخابات عمل کنند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    12 57
    بعضي همين كه به مقام و قدرت ميرسند شعارهاشون فراموش ميشه مثه هاشمي مثه احمدي نزاد جناب صفار هم شعار نميدهد براي همين در دولت جديد جائي نداشت!
  • عدالت خواه IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    32 4
    قال الله في كتابه الكريم: (( الصلح خير )) آشتي بهتر است (( انما المؤمنون اخوة )) مومنان برادر يكديگر اند (( اعتصموا بحبل الله جميعا و لاتفرقوا )) به ريسمان خدا ( كتاب خدا و اهل بيت ) چنگ زنيد و پراكنده نشويد ..... و في الحديث : ( يدالله مع الجماعة) دست ( ياري ) خدا با جماعت است و در آخر بايد گفت : (( السلام علي من اتبع الهدي))
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    9 64
    آقای صفار هرندی هر وقت که هاشمی رفسنجانی از افکار عمومی غایب می شود به صحنه میاید تا او را احیا کند. نحوه حمله به هاشمی هم جوری است که باعث مطرح شدن او به شکل مثبت می شود
  • بدون نام IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    41 11
    خدا کند جماعتی پیدا شوند ایشان را به ریاست جمهوری نائل بگردانند . تا ببینیم چند مرده حلاج است . جائی دیگر که عملی مفید از او ندیدیم جز به همه ایراد گرفتن !!!
  • بدون نام IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    97 14
    بصیرت این بود که هاشمی همان اول احمدی نژاد را شناخت و به همه هشدار داد اما کسی هشدارهای او را نشنید تا وضعیت کشور به اینجا رسید.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    52 10
    جناب آقای صفار هرندی، مگر در این دامن زدن به تفرقه منافعی دارید؟
  • فریاد ملت IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    67 11
    این دورو زمونه هر که میخاد اسمی در کنه به هاشمی بد و بیراه میگه .