عصر امروز همایش فرهنگیان جبهه متحد اصولگرایان در سالن الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی حدادعادل، محمدحسن ابوترابی​فرد، علیرضا زاکانی، محمود فرشیدی و حسین مظفر از سخنرانان این مراسم بودند.
حدادعادل در این مراسم بر لزوم تبعیت مجلس نهم از ولایت فقیه تاکید کرد و از خطر 'ثروت و قدرت' در کمین نامزدها سخن گفت که باید مراقب آن بود. {اینجا}. زاکانی از برنامه​های نظام سلطه، جریان انحرافی و فتنه در آستانه انتخابات گفت و مظفر هم در ادامه سخنان او، تاکید کرد که حضور گسترده مردم در انتخابات بمب اتمی ایران برای دشمنان انقلاب است.
فرشیدی نخستین وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی​نژاد هم از لزوم تشکیل مجلسی کارآمد سخن گفت تا بتواند سرکشی قوه مجریه را کنترل کند. او مواضع انتقادی​اش به دولت را در عرصه سیاست خارجی هم مطرح کرد.
چکیده سخنان زاکانی از این قرار است:
·         جریان فتنه و انحرافی به دنبال کم فروغ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند اما با حضور باشکوه مردم در صحنه ناکام خواهند ماند. نظام سلطه می‌خواست مسیر تاریخ را برخلاف مسیر انقلاب اسلامی رقم بزند اما انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی خود در مقابل نظام سلطه ایستاد.
·         مقام معظم رهبری 5 گام، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه و تمدن اسلامی را در مسیر انقلاب اسلامی تبیین فرمودند. امروز ما در مرحله و گام چهارم یعنی جامعه اسلامی هستیم و امید داریم با پیوند معنویت و عدالت به گام تمدن اسلامی نیز برسیم. نظام سلطه تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را در گام چهارم متوقف کند.انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از جمله مواردی است که انقلاب اسلامی را در مسیر اصلی هدایت خواهد کرد.
·         {با اشاره به حضور دو وزیر اسبق آموزش و پرورش در لیست تهران جبهه متحد} امیدواریم که با حضور آنان در مجلس نهم فضای آموزشی و پرورشی کشور دچار تحول شود.
محور سخنان حسین مظفر هم در ادامه می​آید:
·         {با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای خدشه وارد کردن به انتخاباتی آتی} حضور گسترده مردم در انتخابات بمب اتمی ایران برای دشمنان انقلاب است.
·         امروز هرکس با سکوت خود رفتار ناشایست و غلطی را تأیید کند به اندازه او در این کار بد شریک است.
·          سخن ولی فقیه سخن امام زمان است و سخن ولی فقیه مشروعیت الهی دارد. مشروعیت، حقانیت، مقبولیت و اکثریت است اما مقبولیت به محقق شدن حقانیت کمک می‌کند.
محور سخنان فرشیدی را نیز در ادامه بخوانید:
·         مجلس نهم باید کارآمد باشد تا بتواند سرکشی قوه مجریه را کنترل کند.
·          معلمان نقش اساسی و تأثیرگذاری را در انتخابات ایفات می کنند ضمن آنکه نظام اسلامی نظامی فرهنگ مدار است و جایگاه ویژه ای را برای فرهنگ ترسیم کرده است به همین جهت معلمین با تمام وجود در عرصه انتخابات حضور دارند.
·         دشمن تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مردم را از حضور در صحنه مأیوس و ناامید کند. در  انتخابات 88 برخی از افراد از اعتماد مردم سوء استفاده کردند در صورتیکه اکثر مردم و به آنها اعتماد کردند اما آنها لیاقت این اعتماد را نداشتند.
·          مجلس نهم باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا جراحات هایی که از انتخابات گذشته به جا مانده است را برطرف کند البته باید به نقش ویژه مردم نیز اشاره کرد، مردم ما یکپارچه در خط ولایت قرار دارند اما باید توجه داشت که دشمنان بیکار ننشسته اند که در این راستا باید از فتنه گران و جریان انحرافی نامبرد، اینها به راحتی ایمان را تحریف می کنند.
·         دولت در حوزه سیاست خارجی بهتر می توانست ایفای نقش کند. امروز زمینه ظهور تمدن اسلامی را به خوبی مشاهده می کنیم. عکس شهید روشن به آمریکا نیز رسیده است و اگر عملکرد دولت قویتر بود بدون شک می توانستیم تأثیرات بیشتری را بوجود آوریم.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =