نسیم آنلاین به نقل از غلامعلی حداد عادل در همایش فرهنگیان جبهه متحد اصولگرایان نوشت:

- با انقلاب اسلامی یک تحول بزرگ در ایران پیدا شد و آن این بود که به تک تک مردم ما اعتماد به نفس داده شد به این معنی که مردم ما در امور اداری کشورشان موثر و خودکفا شده اند بنابراین این اعتماد به نفس و خودباوری که با پیروزی انقلاب ایجاد شده از هر سرمایه ای بالاتر است.
-  به نظر من پیروزی انقلاب اسلامی در عاشورا و تاسوعای سال 57 که مردم حکومت نظامی را شکستند زمینه ساز شد و از آنجا بود که آمریکا، انگلیس و سایرین فهمیدند که پشتیبانی از شاه بی فایده است.
- حضور مردم در 22 بهمن سال 57 نشأت گرفته از پیوند قلبی مردم با ولی فقیه بود.
- امام به ما آموخت اصل مسلمانی موضع داشتن نسبت به حکومت و تلاش برای سپردن حکومت به دست فرد اصلح است.
- با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام آنچنان که در عصر خودش سیاسی بود، سیاسی شد و ملتی در عصر خودشان به بلوغ سیاسی دست یافتند.
- پس از سی و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همچنان پای نظام ایستاده اند و تا روزی که پیوند الهی بین مردم و رهبری نظام باشد مردم نیز در صحنه خواهند بود و این قدرت نظام ما است نه بمب هسته ای.
- در انتخابات مجلس باید با همان اندیشه ای که این سی و سه سال را طی کرده ایم، پای صندوق های رای حاضر شویم و به طرق شرعی ممکن حضور حداکثری مردم را رقم بزنیم.
- باید مجلسی به وجود بیاید که ارزش نعمت ولایت فقیه را به خوبی فهمیده باشد.
- تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دوری جستن از کانون های ثروت و قدرت به این معنی است که نباید اجازه دهید که قدرت و ثروت برای شما، مجلس ایجاد کند؛ الان هم چنین خطری وجود دارد و باید مراقب بود.
- بنده هم به عنوان نماینده مردم باید مراقب باشم تا اگر کسی برای تبلیغات نمایندگی‌ام تعارف پولی به من داد حتما از خودم بپرسم در ازای این پول توقع آینده‌اش چیست.
- در فهرست تهیه شده جبهه متحد اصولگرایان در تهران که از نزدیک در جریان انتخابات نامزدها بودیم، سعی شده تا نامزدهایی در فهرست آورده شوند که هم در اعتقادات اصولی باشند و هم توان کارشناسی آنها اثبات شده باشد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =