بازتاب نوشت:

با وجود کسب رای علی مطهری در رای گیری کمیته اجرایی جبهه متحد اصولگرایان، نام وی در فهرست اولیه این جبهه قرار نگرفت.
در جلسه هفته گذشته شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان که برای تصمیم گیری در مورد فهرست جبهه متحد تهران تشکیل شده بود، نام علی مطهری با وجود کسب اکثریت 7 رای از 12 رای در فهرست نهایی جبهه متحد جای نگرفت و به تصمیم گیری درباره آن به کمیته داوری موکول شد.
بنایراین گزارش در جلسه مذکور پس از آنکه موضوع رای گیری درباره علی مطهری مطرح شد، غلامعلی حداد عادل به مخالفت شدید با قرار گرفتن نام علی مطهری در فهرست جبهه متحد اصولگرایان پرداخت و اظهارات عجیبی را علیه وی بر زبان آورد.
با وجود مخالفت شدید حداد عادل و یکی از افراد حامی وی، درباره وی رای گیری انجام شد و حداد عادل در کمال شگفتی مشاهده کرد که مطهری با کسب 7 رای از 12 رای حائز اکثریت لازم برای قرارگرفتن در فهرست اصولگرایان شده است.
پس از رای گیری، مجددا حدادعادل به مخالفت با مطهری پرداخت و در اقدامی عجیب و بی سابقه خواستار بررسی موضوع در شورای داوری گردید.
از این رو به نظر می رسد بیشتر از آنکه دکتر حداد با شخص علی مطهری مخالفت داشته باشد، نگران از دست دادن رتبه نخست آرا در تهران است و اگر خارج از این شرایط موضوع مطرح می شد، بعید بود وی با قرار گرفتن نام علی مطهری در فهرست اصولگرایان مخالفت کند.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =