لاله افتخاری گفت :‌امیدوارم جبهه متحد اصولگرایان مانع نفوذ جریان انحرافی در میان اصولگرایان شود. همچنین مرتضی طلایی گفت که مجلسی می تواند گره از کار مردم و نظام بگشاید که نمایندگانش با نگاهی ملی و راهبردی به مسائل بنگرند.

لاله افتخاری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان باعث شده است که من به مجلس آینده خوش بین باشم. گفت: امیدوارم جبهه متحد هم ظرفیت‌های جا مانده از اصولگرایی را زیر پرچم خود آورد و هم بسیاری از افراد را می‌تواند جذب کند و خط قرمزی دور اصولگرایان بکشد که دیگران یعنی جریان انحرافی نتواند وارد آن شود.
نماینده لاریجانی در کمیته بانوان جبهه متحد در پاسخ به اینکه چه مقدار بین خط انحراف و رییس جمهور فاصله می بینید؟ تاکید کرد: من شبانه روز برای رای رئیس جمهور تلاش کردم و از لب مرز و جزایر خلیج فارس تا شمال کشور همه جا برای تبلیغ سفرهایی داشتم.
عضو کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه رئیس جمهور باید بازنگری درباره اطرافیان و عملکرد آنها داشته باشند، گفت: به میزانی که ایشان از ولایت فاصله بگیرند مردم هم از وی فاصله خواهند گرفت.
وی همچنین با اشاره به برنامه جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نهم بیان داشت: جریان انحرافی در نظر داشت که 150 نماینده را به مجلس نهم وارد کند. در جریان دور کاری هم برخی از همین نمایندگان اصول گرا قصد داشتند که اقدامات صورت گرفته برای دولت و افرادی که شاخص آنها ولایت بود را زیر سؤال ببرند و آن را توجیه کنند.
افتخاری با بیان اینکه اگر جریان‌های خاکستری در کنار اقلیت قرار بگیرند می‌توانند تاثیرگذار باشند افزود: و البته عده‌ای از نمایندگان هم برای حضور در مجلس بعد، تحت تاثیر جریان انحرافی هستند، که شناختن این افراد سخت است ولی مردم باید عملکرد آنها را بررسی کنند و از افراد آگاه به پشت صحنه بپرسند که نمایندگانی که برای دوره بعد پیش خرید شدند چه کسانی هستند.
در همین حال رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی تهران گفت: شرایط حساسی که در آن به سر می بریم ایجاب می کند که اصولگرایان با تمام توان در صحنه حاضر شوند و تعهدات مکتبی خود را به انجام برسانند.مرتضی طلایی در گفتگو با فارس با بیان اینکه نمی توان در این شرایط راحت طلبی و فردگرایی نفسانی را پیشه ساخت گفت : مجلسی می تواند گره از کار مردم و نظام بگشاید که نمایندگان با نگاهی ملی و راهبردی به مسائل بنگرند و مطامع خرد سیاسی و جناحی را به مقولات کلان ملی تسری ندهد . متاسفانه این امر ضعفی است که بعضا در مجالس دیده ایم و اثرات سوء آن را حس کرده ایم.عده ای همواره در مجلس به جای آنکه دل مشغول مسائل کلان باشند، نگاه صرفا منطقه ای را پی می گیرند و عده ای هم مجلس را از شان نظارتی خود دور می کنند تا مبادا کسانی که وامدار آنها هستند در فرایند نظارت مجلس به مشکلی بربخورند.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =