چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 01:14
+ A - یکشنبه 2 بهمن 1390 - 20:47:00 چاپ
امتیاز به مطلب 0 نفر

رد صلاحیت دو روحانی نزدیک به مشایی

سیاست > انتخابات - خبرگزاری فارس نوشت:

 عباس امیری‌فر امام جماعت مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری و بهمن شریف‌زاده که به ترتیب در مرحله بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های اجرایی تایید و رد صلاحیت شده بودند، این‌بار هر دو آنها در مرحله بررسی شکایات و رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس نهم از سوی هیئت‌های نظارت، رد صلاحیت شدند.

گفتنی است هر دو روحانی یاد شده از نزدیکان اسفندیار مشایی هستند. امیری فر مدتی قبل ، جامعه وعاظ ولایی را که انشعابی در جامعه وعاظ تهران بود تاسیس کرد. وی همچنین مدتی از سوی دادسرای ویژه روحانیت جلب شد.

حجت الاسلام بهمن شریف زاده نیز از همکاران روزنامه ایران است که مدتی قبل در دیدار جمعی از روحانیون با رئیس جمهور، به شدت به منتقدان دولت حمله کرد و جملات مبالغه آمیزی را در باره احمدی نژاد بیان داشت.

1717

نظرات 10
  • بدون نام دوشنبه 3 بهمن 1390 - 02:47:29
    82 1 پاسخ به این نظر
    دوست عزیز میشه بگی چطور میشه بحث رئیس جمهور و رئیس دفتر ایشون جدا باشه؟ خودت از این حرف خنده ت نمیگیره؟ چطور کل جرایان اصلاحات رو با انحراف یه وزیر مستعفی میسنجند اونوقت تمام هیات دولت و .... بحثشون با رئیس دولت جداست؟ ضمنا بنده اشتباها مثبت دادم. منظورم منفی بود
  • بدون نام یکشنبه 2 بهمن 1390 - 21:06:53
    58 7 پاسخ به این نظر
    مگه می شه کسی رو که هیئت اجرایی تایید صلاحیت کرده بعدا هیئت نظارت رد صلاحیت کنه؟؟ قراره هیئت نظارت به شکایات رد صلاحیت شده ها رسیدگی کنه. نگفتم مملکت قجریه!! بگو نه. هرکدوم واسه خودش یه ساز می زنه.
    • بدون نام دوشنبه 3 بهمن 1390 - 03:38:25
      14 8
      یخورده قانون بخون متوجه میشی
  • بدون نام دوشنبه 3 بهمن 1390 - 04:19:30
    53 3 پاسخ به این نظر
    اين عباس اميري فر همونيه كه مستند ظهورو ساخته بود اگه همونه که دلم خنک شد!
  • EHSAN.sali یکشنبه 2 بهمن 1390 - 21:00:55
    8 140 پاسخ به این نظر
    سلام بحث رییس جمهور از مشایی و اطرافیانش جداست ... "یاحق"
    • بدون نام دوشنبه 3 بهمن 1390 - 02:42:35
      101 3
      به چه استنادی حسابش جداست ؟
    • بدون نام دوشنبه 3 بهمن 1390 - 03:11:13
      106 4
      خود احمدي نژاد بارها و بارها گفته ما يكي هستيم. من نمي‌دانم شما چه طور مي‌توانيد اين‌ها را از هم جدا كنيد.
  • مهدی دوشنبه 3 بهمن 1390 - 16:42:48
    7 0 پاسخ به این نظر
    ببین ، من یک سوال دارم . با این همه گرونی و اختلاص و تقلب اخه کسی ام تو انتخابات شرکت میکنه ؟
  • علی یکشنبه 2 بهمن 1390 - 23:26:36
    3 14 پاسخ به این نظر
    آیا سجادیان نماینده خواف و رشتخوار رد صلاحیت شده است
  • علي سه شنبه 4 بهمن 1390 - 02:27:05
    0 0 پاسخ به این نظر
    موحد نماينده 4دوره كهگليويه و يك دوره بهبهان هم رد صلاحیت شد.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.