مهر نوشت:

در حالیکه در دقایق اولیه صبح امروز تعدادی از پرسنل ارتش منتظر آمدن سرویس و مراجعه به محل کار بودند، توسط دو موتورسوار هدف گلوله قرار گرفتند.
یک گروه از پرسنل ارتش در خرم آباد که در ساعات اولیه صبح شنبه عازم محل کار بودند توسط دو نفر موتورسوار هدف گلوله قرار گرفتند. در جریان این حادثه یک نفر از نیروهای ارتش شهید و یک نفر دیگر مجروح شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ضمن تایید تیراندازی صورت گرفته در ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز، اطلاع رسانی در این زمینه را منوط به بررسی بیشتر دانست.
حسن شریعت نژاد با بیان اینکه در تیراندازی صبح امروز 2 نفر موتورسوار مسلح یک گروه از پرسنل ارتش را در محله کوی ارتش هدف گلوله قرار دادند، ادامه داد: در جریان این تیراندازی متاسفانه یکی از نیروهای ارتش در خرم آباد به شهادت رسید.
وی با اشاره به مجروح شدن یک نفر دیگر در جریان این حادثه، یادآور شد: حال عمومی این فرد رضایتبخش است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه علت و انگیزه این تیراندازی در دست بررسی است هر گونه اظهار نظر را منوط به بررسی های بیشتر در این زمینه دانست.
شریعت نژاد با بیان اینکه تیم هایی از نیروهای نظامی و امنیتی برای بررسی موضوع تشکیل و موضوع در حال پیگیری است، یادآور شد: متاسفانه دو فرد موتورسوار ضارب از محل متواری شدند.

 

جزئیات تیراندازی به پرسنل ارتش در خرم آباد/ نام شهید و مجروح حادثه
در ساعات اولیه صبح شنبه گروهی از پرسنل ارتش که عازم محل کار بودند توسط دو نفر موتورسوار هدف گلوله قرار گرفتند که در جریان این حادثه یک نفر از نیروهای ارتش شهید و یک نفر دیگر مجروح شد.
در این حادثه که حوالی ساعت 6 و 30 دقیقه در محل کوی ارتش خرم آباد و در انتهای خیابان شورا در نزدیکی پمپ بنزین این منطقه رخ داد دو نفر کشته و مجروح شدند.
 در این حادثه ستوان یکم رضا علی پیمانی 43 ساله به شهادت رسید. همچنین در این حادثه سعید بیرانوند از ناحیه گردن و ساق پا مجروح شد که حال عمومی وی رضایتبخش گزارش شده است.
به گفته شاهدان عینی این ماجرا ضاربان در جریان این حادثه گلوله های زیادی را به سمت پرسنل ارتش شلیک کردند به طوریکه صدای تیراندازی موجب رعب و وحشت در میان مردم محله کوی ارتش شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    24 3
    با سلام در خرم اباد نمی دانم چرا اینجور شد وچند مدتی است موتور سواران بی نظمی خاصی در شهر ایجاد کرده اند ما که خودمان ماشین داریم با رعب وترس از کنار اینها رد می شویم وجدیدن کیف قا÷ی مد شده من نمی دانم این نیروی انتظامی زحمت کش کی می خواد به داد زن بچه مردم برسد باید تمام موتور سواران که بعضا دویا سه نفر سرنشین دارند بگییریندو سرو ساماندخند وکنترل کنند
  • بدون نام IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    10 0
    بی نظمی در ترافیک شهری خرم آباد و حضور اراذل و اوباش بیداد میکند
  • مسعود GB ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    8 0
    درگیری شدید بین چند نفر.... 100متری محل حادثه نیروی انتظامی ایستاده و آرام آرام خود را به محل می رساند وقتی می رسد همه چیز تمام شده حضوری بی رنگ! کیف قاپی و سرقت و ... ساعت 9 به بعد حکومت نظامی از جانب اراذل اوباش... پارکها و تفرج گاهها هم در اختیار اراذل! مسئولین هم نظاره گر !!! ارتش جز نیروهای مسلح هست اما در این حادثه که حدود20 نفر نیروی مسلح ارتش منتظر سرویس بودن یک نفر هم مسلح نبوده! اما اراذل و اوباش رو باید دید که به انواع سلاح مسلح هستن! و هر کاری که می خوان انجام میدن چون کسی نیست جلوشون رو بگیره. حالا هی جرایم راهنمایی ورانندگی رو زیاد کنید... به امید ایرانی سربلند و سر افراز مثل همیشه..
  • صالح مشغولی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    1 2
    په نه په با این بیکاری میخاستن گل بهشون بدن
  • احمدی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    2 1
    با سلام من خودم ساکن خرم آباد هستم . هرچند پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی زحمات زیادی میکشند ولی این زحمات وخدمات کافی نیست قاطعیت لازم را ندارد خلافکاران وارذل اوباش که در همه شهرها وجود دارند ولی در خرم آباد جسورانه وگستاخانه اقدام به جرم می نمایند واین بدلیل آنست که روابط فامیلی وپارتیبازی متاسفانه درامور قضایی وانتظامی این شهر پررنگ است ازفرماندهی محترم ناجا استدعا دارم به نیروی انتظامی استان لرستان به طور ویژه بنگرند بطور کلی اقدامات نیروی انتظامی استان بازدارنده نیست .