۰ نفر
۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷

مهر نوشت:

بالاخره پس از گذشت ماهها و درخواست های مکرر خبرنگاران رئیس پلیس فرودگاه های کشور به میان خبرنگاران آمد و به پرسشهای آنها پاسخ داد. به گفته سردار حیدری پلیس با زنانی که لباس های کوتاه و تی شرت می پوشند در فرودگاه ها برخورد کرده و اجازه سفر به آنها را نمی دهد. این درحالی است که مردان نیز حق پوشیدن تی شرت های تنگ، مارک دارو شکل های مبتذل را ندارند.

 

تغییر نحوه دریافت گواهینامه

معاون فنی- مهندسی پلیس راهور با انتقاد از سازمان استاندارد در مورد صدور گواهی استاندارد برای خودروهای فاقد استاندارد گفت: این سازمان چندی قبل نامه خود را درمورد نداشتن ایمنی کامل وانت پیکان پس گرفت و پلیس برابر مصوبه دولت مجبور به شماره گذاری مجدد وانت پیکان تا پایان سال شد. خودرویی که 850 هزار دستگاه آن در کشور تردد دارد اما بیش از پنج درصد تصادفات را به خود اختصاص داده است.

البته سرهنگ جهانگیری به موضوع ایمنی خودروهای حمل و نقل عمومی سبک به ویژه تاکسی ها نیز اشاره کرد و در این باره با هشدار به شرکت های سازنده تاکسی تاکید کرد: از سال آینده تاکسی های فاقد کیسه هوا شماره گذاری نمی شوند.

به گفته این مقام پلیس، بسیاری از مواد صدور گاواهینامه تغییر کرده است و به زودی در رابطه با آن اطلاع رسانی می شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    مشکل مردم ما اینه؟ واقعا؟
    • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
      0 8
      البته همش نه ولی یکیش هم اینه
  • هالو IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    98 7
    به نظرم بهتره بذارن سوار هواپیما بشن بعد یه کاری کنن اون هواپیما سقوط کنه بهتره هم جامعه اصلاح میشه هم یه چند روزی سرگرمیم کمیته بررسی،جعبه سیاه و ....
  • بدون نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    88 1
    شماره گذاري مجدد وانت پيکان يعني بي اهميت بودن جان و مال مردم ازيه طرف اهميت نداشتن جان مردم و ازيه طرف پوشش مردم ...!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    10 51
    چرا با بد حجابی اول از موسسات ودفاتر ومکانهای دولتی ووابسته به دولت مبارزه نمی کنند تا برای دیگران الگو باشند مثلا بعضی مهماندارها بد حجابند.بی حجابی در دفاتر فروش بلیط بیداد می کند و...19
  • بدون نام IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
    47 1
    یعنی اگه حجابشونو درست کنن میشه سفر کنن؟ حجابشونو تو فرودگاه درست کردید.... ذاتشونو که نمیشه تغییر داد خوب سوار هواپیما که شدن دوباره همون شکلی میشن. بجای گیر دادن به مانتوی کوتاه جنبتونو بالا ببرین.
  • بدون نام US ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
    41 1
    با حجاب به فرودگاه می روند ولی همین که وارد هواپیما می شوند آن رویشان ظاهر می شود کار باید اصولی صورت گیرد حجاب باید در خون یک انسان رسوخ کند نه با زور و تهدید نمونه بارزش لبنان است که حجاب زنان لبنان تبدیل به مد لباس زنان خاومیانه شده در حالی که بد حجاب ترین زنان منطقه در لبنان هستند
  • بدون نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
    36 0
    بابا به ما چه کی چه طوری می گرده . به زور نمیشه که کسی را وادار کرد چه کار کنه!