۰ نفر
۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۱

شایعات درباره فلزی بودن قاب پشتی آی‌فون 5 دوباره قوت گرفت.

Boy Genius با استناد به گفته یکی از منابع نزدیک به اپل یک سری اخبار دست و پا شکسته از ویژگی‌های جدیدترین آی‌فون اپل که شاید پاییز آینده وارد بازار ‌شود، منتشر کرد.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری آن قاب آلومینیومی در پشت و یک پوششی از لاستیک یا مواد پلاستیکی در کناره‌های آن که بین قاب جلویی و پشتی قرار می‌گیرد است. این پوشش لاستیکی که شباهت‌های زیادی به اولین قاب‌های آی‌فون دارد، درست مثل آنتن بی‌سیم آی‌پد و آی‌پاد لمسی این امکان را می‌دهد که مانند آنتن عمل کند.
البته این اولین بار نیست که اشاره‌هایی درباره قاب جدید آی‌فون می‌شنویم. 9to5Mac در ماه مارس با استناد به Foxconn گفته بود که اپل در حال طراحی و آماده‌سازی یک قاب پشتی فلزی برای آی‌فون است. سپس در ماه آگوست درست همان زمان‍ها که گفته شد پنل آی‌فون جدید ممکن است کوچکتر از 4 اینچ باشد DigiTimes مدعی شد که قاب پشتی این آی‌فون تازه وارد به جای شیشه تقویت شده، فلزی خواهدبود.
اما در نهایت آنچه از آن پرده برداری می‌شود؛ دستگاهی است با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته‌تر که با این احوال از سلف خود که قاب پشتی آن از شیشه ساخته شده بود قابل تشخیص نخواهد بود.
علاقمندی صاحبان آی‌فون 4 و s4 به داشتن قاب فلزی، از سال گذشته این گزینه را پیش روی سازندگان سومین گروه این گوشی‌ها قرار داد. البته قرار دادن قاب فلزی ضمانتنامه آنها را باطل می‌کرد زیرا در بسیاری از موارد این تغییرات غیر مجاز سبب آسیب رساندن و حتی ترک خوردن گوشی می شد.

منبع
2121
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    8 1
    تو این گرونی و بی پولی کی آیفون 5 میخره؟
  • omidvar IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
    4 2
    من وتو نه ولی هستند کسانی که میخرند؟ خدا بهشون رحم کنه