دو نماینده اصلاح‌طلب در روز پنجم ثبت نام کردند.

به گزارش خبرآنلاین در پنجم  روز از ثبت نام نامزدهای انتخاباتت مجلس نهم به گفته رئیس ستاد انتخابات کشور تا ظهر امروز تعداد داوطلبین به بیش از 1800 نفر رسید. این رقم در پایان ثبت نام در روز چهارشنبه از دوهزار نفر گذشت.
امروز پس از آنکه بسیاری از چهره‌های مطرح اصولگرا برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند شاهد حضور بسیار ضعیف برخی چهره های اصلاح‌طلب نیز بودیم. سهیلا جلودار زاده نماینده اصلاح‌طلب دوره های پنجم، ششم و هفتم امروز به ستاد انتخابات کشور آمد. همچنین الهه راستگو نماینده اصلاح طلب مجلس پنجم شورای اسلامی امروز با حضور در فرمانداری تهران، در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. وی بعد از ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه هر جریان سیاسی برای اینکه زنده بماند باید در انتخابات شرکت کند، گفت: من معتقدم اصلاح طلبی یک جریان بوده، هست و خواهد بود و این جریان هیچ گاه متوقف نمی شود.
از سوی دیگر علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس اعلام کرد در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران و به صورت مستقل وارد خواهد شد. علی مطهری در پاسخ به این سئوال که آیا تصمیمش برای کاندیداتوری در نهمین دوره انتخابات جدی است، گفت: ظرف امروز یا فردا ثبت نام خواهم کرد.
«ثبت نام فردی به نام محسن رضایی و یک نماینده اصلاح طلب»، «هزینه تبلیغات با پول پیش مستاجر و قطع سیستم ثبت نام فرمانداری برای لحظاتی» از حاشیه های مهم امروز ثبت نام نامزدها در فرمانداری تهران بود که مهر منتشر کرده است.
برخی از حواشی امروز ثبت نام در ادامه به نقل از مهر می آید:
  • جاعل مدارک برخی از مسوولان نظام و دبیر کل جمعیت بدهکاران انقلاب که در روز گذشته با کلاه خاصی در فرمانداری تهران حضور یافته بود و به علت ناقص بودن مدارک ثبت نام نشد امروز بار دیگر برای ثبت نام به فرمانداری تهران آمد. وی می گوید قصد دارم هر روز با یک کلاه جدید در فرمانداری حاضر شوم.
  • در اولین دقایق شروع ثبت نام در فرمانداری تهران حجت الاسلام محسن کازرونی امام جمعه کرج در محل ستاد ثبت نام حضور یافت و برای شرکت در انتخابت مجلس داوطلب شد.
  • جالب ترین حاشیه امروز در فرمانداری تهران و ستاد انتخابات، حضور فردی به نام "محسن رضایی" بود که پس از ثبت نام در به سرعت راه خروج از فرمانداری را پیش گرفت. شاید خود این فرد نیز می دانست که مشابهت اسمی وی با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای وی درد سر ساز خواهد شد!
  • ظهر امروز سیستم ثبت نام فرمانداری تهران به علت نقص فنی قطع شد و برای لحظاتی ثبت نام داوطلبین متوقف شد.
  • یکی از ثبت نام کنندگان که خود را خلبان باز نشسته معرفی کرد به خبرنگاران گفت: من دور قبل نیز در انتخابات شرکت کردم ولی رای نیاوردم. وی در خصوص هزینه تبلیغات خود گفت: در مجلس هشتم حدود 50 میلیون تومان برای تبلیغات خرج کردم که بخشی از آن پول پیش مستاجرم بود و چون دیگر پولی نداشتم که به او بدهم حدود 4 سال است که در خانه ما مستاجر است.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =