نمایده قزوین گفت که درآمد کشور در 5-6 سال اخیر 500 میلیارد دلار بوده که معلوم نیست کجا خرج شده است.

به گزارش خبرآنلاين، قدرت​الله عليخاني عضو فراکسيون اقليت در ابتداي نطق امروز خود با بيان اينکه خيلي بحث سياسي نخواهد داشت، گفت که نطقش را به وضعيت کارگران اختصاص داده است.
به گفته وي در حال حاضر کارگران يک توپ بين معاونت برنامه ريزي دولت و وزارت رفاه و تعاون شده​اند. در حال حاضر 1050 نفر از کارگران قزوين در حال بازنشستگي هستند اما متولي بازنشستگي آنها مشخص نيست. وي افزود: آقاي احمدي​نژاد مسئول واقعي شما هستيد. گوششان را بگيريد تا به کار مردم برسند و مشخص شود مسئول کيست و کي بايد پاسخگو باشد تا مشکل مردم حل شود! مردم از شما توقع دارند و شما بايد پاسخگوي مشکلات مردم باشيد.
عليخاني با طرح اين سوال که در دولت احمدي​نژاد پول ها چه شده است؟، افزود: بانک​ها ميليون​ها تومان پول مردم را به بهانه توسعه صنايع خوردند و حق مردم را ندادند. ديوان محاسبات هم اعلام کرده که هيچ کس نمي​داند درآمد کشور چقدر است. اين مصيبتي براي کشور ما است. البته من مي دانم درآمد کشور چقدر است. درآمد کشور ما در اين 5- 6 سال 500 ميليارد دلار از پول نفت است که نمي دانم کجا رفت و چه شد!
نماينده قزوين در ادامه از دولت خواست تا به داد وزارت نيرو که مقروض به پيمانکاران است، برسد.
وي همچنين با اشاره به مطلبي که از حسينعلي شهرياري رئيس کميسيون بهداشت و درمان در روزنامه ها خوانده بود، گفت: ايشان گفته بودند که 3 ميليارد دلار از درآمد نفتي محقق شده از مازاد فروش نفت، سهم وزارت بهداشت و درمان است. دولت نمي​داند که با اين پول چقدر از مشکل​ها حل مي​شود که تا امروز حتي يک قران –يک ريال- آن را نداده است؟
عليخاني در ادامه شرح مشکلات حوزه انتخابيه​اش اظهار داشت: 20 روز است استاندار قزوين عوض شده. براي ما فرقي نمي کند چه کسي استاندار باشد ولي استان را از بلاتکليفي نجات دهيد. شما را به حضرت عباس يا همين استاندار را بگذاريد باشد يا استانداري که از خوزستان مي​خواهيد بياوريد را زودتر بياوريد! استان بيچاره ما چه گناهي کرده که بايد امورش بلاتکليف بماند؟
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =