رئیس جمهور برای هفتمین بار به استانی که اولین استاندار آن بود سفر می کند.

به گزارش خبرآنلاین، استان اردبیل اولین مقصد از دور چهارم سفرهای استانی بود و فردا نیز محمود احمدی نژاد با هدف افتتاح راه اصلی اردبیل ـ سرچم و واگذاری 5 هزار و 900 واحد مسکن مهر در اردبیل وارد اردبیل می‌شود.
محمود احمدی نژاد نخستین استاندار اردبیل بوده است.
خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت که محمود احمدی‌نژاد پیش از این با حضور کابینه دولت و سه بار نیز به صورت غیر رسمی به اردبیل آمده که در تمام این سفرها مصوباتی را برای اعتلا و ارتقای اردبیل رسانده است.
 
سفر رئیس جمهور واعضای هیئت دولت به شهرستان ورامین
رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت، روز چهارشنبه هفته جاری در ادامه دور چهارم سفرهای استانی به تهران، میهمان مردم شهرستان ورامین خواهند بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،دکتر محمود احمدی‌نژاد در ادامه سفر به شهرستان‌های استان تهران، روز چهارشنبه 30 آذر با مردم ورامین دیدار و مسایل این شهرستان را از نزدیک مورد رسیدگی قرار خواهد داد.
اعضای هیأت وزیران نیز در جریان این سفر با حضور در مناطق مختلف ورامین ضمن بررسی وضعیت اجرای مصوبات استانی هیات دولت، به صورت حضوری با اقشار مختلف مردم ورامین دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی خواهد کرد.
اعضای دولت همچنین روز پنج‌شنبه هفته جاری نیز با قشر های مختلف مردم تهران به صورت چهره به چهره ملاقات کرده و به مشکلات آنان رسیدگی خواهند کرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    رفیق اردبیل نه ورامین عنوان را اصلاح کن
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    از كي تا حالا ورامين استان شده ؟