لیست پرفروش​ترین کتاب​های هفته اول آذرماه منتشر شد تا باردیگر کتاب​های آموزشی در حوزه​های روانشناسی و رژیم​های لاغری در کنار یک اثر ادبی و خواندنی از سیدمهدی شجاعی در صدر سفارش​ها و خریدهای مردمی قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته (28 آبان تا 3آذر) منتشر شد. «برای آگاهی بیشتر از کتاب های معرفی شده در این گزارش، لطفا روی نام آثار کلیک کنید.»

 

بنابراین گزارش، کتاب «فوت و فن‌های عشق ورزیدن» که انتشارات البرز آن را منتشر کرده نیز در هفته گذشته در رده اول لیست پرفروش‌های سامانه اشتراک کتاب و محصولات فرهنگی قرار گرفت. این کتاب آموزشی با ارائه نکاتی کلیدی به ما می آموزد که در زندگی هرگز نباید دلسرد شویم و شامل دو بخش اصلی است که در آن راهکارهای بسیاری برای راهنمایی در زندگی و توفیق در فعالیت های آن ارائه شده است.

 

کتاب خواندنی سید مهدی شجاعی؛ «سقای آب و ادب» روایتی جذاب از تولد و حیات و شهادت سردار و سقای بی مثال کربلا، حضرت عباس بن علی(ع) نیز با توجه به نزدیک شدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) در رده دوم پرفروش​های هفته گذشته قرار گرفته است.

 

بنابراین گزارش، کتاب «زن، غذا و خدا» نوشته جِنین راس با ترجمه آراز ایلخچویی هم در رتبه بعدی پرفروش​ها قرار گرفته است. کتابی آموزشی که به گفته نویسنده بر عکسِ رژیم‌درمانی است؛ هر چیزی را که بدن‌تان می‌خواهد، بخورید، طبیعت انسان طوری است که به طور غریزی نیازهای غذایی‌اش را نشان می‌دهد. گرچه ایده‌ اصلی ساده‌انگارانه به نظر می‌آید؛ ولی آمار، دلایل علمی، تجربیات نویسنده و گروهش آن را ثابت می‌کند و راهکارهایی ساده ولی مؤثر پیش روی مخاطب می‌گذارد.»

 

 

کتاب‌های «چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید» و «یک فنجان آرامش برای مادران و دختران‌شان» در رده‌های بعدی لیست پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفتند. در معرفی کتاب «یک فنجان...» آمده است: «در این مجموعه مادرها و دخترها حرف دل خود را بازگو می کنند. پیوند مادر و دختر قدرت خود را از دست نمی دهد و تلخ و شیرین زندگی زنان به تصویر کشیده می شود. همانطور که مادران به رشد و تربیت دختران خود می پردازند و آنان را به آستانه زنانگی می رسانند، دخترها هم در نیمه راه زندگی و بعد از آن به مراقبت از مادرانشان می پردازند...»

 

زندگی نامه «لیونل مسی» هم که به تازگی منتشر و در نمایشگاه مطبوعات امسال عرضه شد، در رده ششم لیست پرفروش‌های این هفته قرار گرفت. کتابی خواندنی از نانوشته‌ها و ناگفته‌های زندگی ستاره محبوب فوتبال جهان.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

فوت و فن های عشق ورزیدن

توماس دبلیو. مک نایت و...

البرز

4500

ناشر معتقد است: این کتاب شما را با علم روانشناسی و شناخت رفتارهای انسانی آشنا و از ریزه کاری های عشق ورزی مطلع می‌کند. فصل اول کتاب به شما کمک می کند تا دل محبوبتان را به دست آورید. در فصل دوم به کسانی کمک می کند که عشق زندگی خود را به دست آورده اند ولی از بد روزگار او را از دست داده اند یا در آستانه از دست دادن او هستند.

سقای آب و ادب

سیدمهدی شجاعی

نیستان

7000

اثر شامل ده فصل است: عباسِ علی. عباسِ ام‌البنین. عباسِ عباس. عباسِ سکینه. عباسِ مواسات. عباسِ زینب. عباسِ ادب. عباسِ حسین. عباسِ فرشتگان. عباسِ فاطمه. در هر فصل رفت و برگشت روایی متعدد و متنوعی دیده می‌شود و در حرکتی سیال، راویان جای به هم می‌دهند و شکست‌ها به سرعت خوانش می‌افزاید و زوایایی جدید از مفهوم را روشن می‌کند.

زن، غذا، خدا

 

جِنین راس

 

آموت

 

5500

 

کتاب ترکیبی است از روان‌شناسی، فلسفه، داستان و عرفان شرقی؛ حاصل تجربه‌ سی‌ساله‌ نویسنده در زمینه‌ برگزاری دوره‌های بازپروری و کارگاه‌های عملی ترک عادت‌های نادرست غذایی و پُرخوری. با این حال، «زن، غذا و خدا» یک کتاب رژیم نیست.

یک فنجان آسایش برای

مادران و دختران

کالین سل

پل

7000

در این کتاب مادرها و دخترها، خرد، پند، اندرز و رازهای صمیمانه ای را که شما در کتاب دیگری نخواهید یافت به اشتراک می گذارند و با یکدیگر مبادله می کنند.

چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید

باربارا ای. گلانز

مبلغان

3200

این کتاب 52 ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه خدمات خارق العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت مستمر کسب و کار ارائه می کند که در بخش های متفاوت و متنوعی با زبانی ساده به مخاطب ارائه شده است.

لیونل مسی

لوکا کایولی

خبر امروز

10000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

 

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =