روزنامه جام‌جم نوشت:

 مرد سالخورده در پی اختلاف با همسرش او را در خانه‌اش در وحیدیه شهریار به قتل رساند و پس از جنایت خودکشی کرد.
رسیدگی به این پرونده بعدازظهر جمعه (20 آبان) در پی تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار مبنی بر کشف جسد والدینش در خانه‌شان در شهرک وحیدیه خبر داد. ماموران با حضور در محل مشاهده کردند پسران و داماد خانواده در حال غسل دادن اجساد هستند. به این ترتیب موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای شهریار گزارش و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. 3 پسر خانواده و دامادشان نیز به پلیس آگاهی شهریار انتقال یافتند.
3 پسر خانواده در بازجویی گفتند، عروس خانواده برای دیدن والدینمان به منزل آنها رفته و با دیدن اجساد، دیگر اعضای خانواده را مطلع کرده است. در تحقیقات مقدماتی معلوم شد آنها جسد مادرشان را در یکی از اتاق‌ها و جسد حلق‌آویز‌شده پدرشان را در اتاق دیگر پیدا کرده‌اند. آنها از جیب پدرشان نامه‌ای پیدا کردند که در آن نوشته شده بود، من به خاطر اختلاف با مادرتان، او را کشتم و سپس خودکشی کردم.
ماموران با تحقیق از 4 عضو خانواده مقتول متوجه شدند آنها از ترس این که همسایه‌ها و اقوام متوجه ماجرا شوند، موضوع را گازگرفتگی جلوه داده و قصد داشته‌اند اجساد را غسل داده و دفن کنند. بنا براین گزارش، با دستور بازپرس حسنوند، رئیس شعبه چهارم دادسرای شهریار، تحقیقات ماموران آگاهی در این رابطه ادامه دارد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =