مهر نوشت:

علی لاریجانی رئيس مجلس در مراسم افتتاحیه خوابگاه دانشجویی دانش و آغاز عملیات اجرایی احداث فاز نخست ساختمان‌های آموزشی پردیس قم دانشگاه تهران که همزمان با اولین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در تخصیص بودجه مشکلات فراوانی وجود دارد، اضافه کرد: تخصیص بودجه‌ها در زمان معین خود تعلق نمی‌گیرد و زمان زیادی سپری می‌شود.
گزيده سخنان وي را بخوانيد:
·         عمق بخشیدن به مردم سالاری و پیشرفت علمی دو عامل مهمی هستند که سبب پایداری نظام می‌شود. اگر مردم سالاری در همه زمینه‌ها محقق شود و مردم در همه صحنه‌ها حضور داشته باشند باعث ترس دشمن و حفظ کشور در مقابل تهدیدات دشمن می‌شود.
·         اینکه بگوییم علوم اسلامی بر پایه تحقیقات بشری است سهل انگاری است. در نقشه علمی کشور باید به موضوع علوم اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و همچنین نباید در این زمینه عجولانه عمل کرد.
·         در گذشته غربی‌ها بدنبال انکار جمهوری اسلامی ایران بودند اما امروزه مشاهده می‌کنند ایران در منطقه یک کشور تاثیرگذاری شده است و نمی‌توانند دنبال انکار جمهوری اسلامی ایران باشند.
·         امروزه زلزله سیاسی در منطقه رخ داده و ظرف چند ماه دیکتاتورهایی که آمریکا تعیین کرده یکی پس دیگری سرنگون شده‌اند.
 
 /2929
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =