ابوترابی گفت:سخنگوی کمیته 7+8 آقای ولایتی است و اگر احتیاج به اظهار نظری باشد، ایشان اعلان موضع می کند.

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی عضو کمیته داوری و نظارت 7+8 در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص آخرین تصمیمات این کمیته درباره عدم حضور نمایندگان جبهه پایداری و جایگزینی دیگر گروه ها، افزود:آخرین تصمیم ما، همان تصمیم اول ما است که جناب آقای ولایتی اشاره کردند؛ درهای کمیته به روی جریانهای اصولگرا و پایداری باز است و ما از حضور آنها برای ارتقا و تحکیم پیوند اصولگرایان و اصولا تحکیم و پیوند همه دلدادگان به انقلاب اسلامی استقبال می کنیم.
 آیت الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در آخرین نشست این تشکل روحانی، بار دیگر از نمایندگان جبهه پایداری برای حضور در نشست های این کمیته دعوت کرد. دعوتی تاکنون از سوی تصمیم گیران این تشکل اجابت نشده است.
 
ابوترابی در پاسخ به اینکه اما نمایندگان این تشکل تاکنون در جلسات این گروه شرکت نکرده اند، گفت: آرزوی ما این است که شاهد وحدت و انسجام بین نیروهای مدافع انقلاب و نظام در یک سطح بالاترباشیم.
وی در پاسخ به اصرار خبرنگار خبرآنلاین درباره اینکه ممکن است تغییری در این کمیته ایجاد شود، اظهار داشت:آقای ولایتی سخنگوی کمیته است و اگر نیاز به اطلاع رسانی باشد، ایشان اعلام می کنند.بنده به میزانی که نیاز بود اظهار نظر کردم.
  ابوترابی درباره اعلام حضور حسینیان در کمیته داوری و در ادامه تکذیب آن، گفت:بنده هم همین خبر را شنیدم، اما آقای ولایتی خودشان اعلام موضع کردند.

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    test