ایسنا نوشت:

دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: شعار ما در انتخابات آينده مبارزه با فقر، فساد و فتنه است.

 محمدنبي حبيبي در نشست مشترك هيات اجرايي و شوراي استان آذربايجان غربي حزب موتلفه اسلامي با تاكيد بر وحدت اصولگرايان اظهار كرد: اصولگرايان يك مشرب فكري و عملي است. صدها متفكر اسلامي و رجال سياسي، مذهبي و نيز احزاب و گروه‌هاي سياسي در جريان فكري اصولگرايي مشغول تعميق جامعه نمونه اسلامي تحت رهبري و زعامت ولايت مطلقه فقيه هستند.

حبيبي اظهار كرد: ساز و كار 8+7 كه از سوي جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم تعريف شده است متضمن وحدت و همگرايي اصولگرايان است.

وي با تجليل از شخصيت حضرات آيات مهدوي كني و محمد يزدي تصريح كرد: روحانيت و حوزه‌هاي علميه امروز پر نشاط‌ترين ايام خودشان را در دفاع از نظامي اسلامي مي‌گذرانند. هر تشكل سياسي و يا هر فعال سياسي نتواند نسبت خود با جريان اصيل و پاك روحانيت را تعريف كند از مشاركت در نوسازي جامعه نمونه اسلامي محروم مي‌شود.

وي در ادامه تاكيد كرد: حزب موتلفه اسلامي با تمام توان از ساز و كار 8+7 حمايت مي‌كند و در اين راه چه موتلفه اسلامي در فهرست سهمي داشته باشد يا نداشته باشد مهم نيست، مهم پيروزي اصولگرايان است.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي با تاكيد بر اين‌كه «مجلس بايد در اختيار زعيم جامعه اسلامي باشد» بيان كرد: اگر بخواهيم در دنيا و آخرت سعادتمند باشيم بايد امر ولايت را در حركت‌هاي سياسي خود احيا كنيم.

وي در پاسخ به برخي شبهات كه مجلس هشتم مجلسي اصولگرا نبود، تصريح كرد: مجلس هشتم مجلسي كاملا اصولگرا بود، نبايد عده‌اي اصولگرايي را با شاخص‌هاي خود بسنجند.

حبيبي، چشم‌انداز 15 ساله حزب موتلفه اسلامي كه به تصويب شوراي مركزي اين حزب رسيده را داراي سه محور توان ايدئولوژيك، برنامه‌ريزي براي اداره كشور و كادرسازي خواند و گفت: احزابي كه متلاشي شده و انشعاب در آن‌ها رخ داده است به دليل سست بودن بنيان‌هاي ايدئولوژيك آن‌ها بوده است. يكي از دلايل پايداري حزب موتلفه اسلامي در طول سال‌هاي فعاليت و ماندن در اصول محكم بودن بنيان ايدئولوژيك اين حزب است.

وي تصريح كرد: وقتي مي‌خواهيم از كيان ايدئولوژيك حزب دفاع كنيم بايد از نظر فكري قوي باشيم. كادرسازي نيز يكي از وظايف مهم احزاب است كه بايد بيشتر توجه كرد زيرا اگر توان كادرسازي وجود نداشته باشد آن دو محور ديگر هم از بين مي‌رود.

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    18 0
    دریاچه ارومیه را نجات نمی دهند؟
  • بدون نام SE ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    22 2
    آحه کسی نیست بگه شما برادران متولفه 30 ساله دارید به طبل مبارزه با فقر وفساد میکوبید این 6 سال اخیر هم که دربست در اختیار تو و همفکران بوده اما هر سال دریغ از پارسال ...امیدوارم نظر من چاپ شود!
  • بدون نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    15 0
    سالی که نکوست از بهارش پیداست
  • بدون نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    10 0
    این شعار تقلبی نیست اصلش فکر کنم مبارزه با فقر فساد و تبعیض بود بخصوص اخیرا تبعیض بیداد میکنه
  • بدون نام MY ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    14 0
    جدا چه شعار پر مفهومی اما یک کم برام آشناست. فکر کنم 33 سال هست که این شعار را میشنوم راستش برام تکراری شده. دیگه خسته شدم از تکرار. ای کاش یکنفر بقول خواجه شیراز پیدا میشد که فلک را سقف میشکافت و طرحی نو در می انداخت
  • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    4 0
    جالبه كه هر دوره به لطف بعضي ها شعارهاي جديدي اضافه ميشه و اين تعهد نماينده ها رو زيادتر ميكنه خدا قوت شون بده انشااله خيروا حافظا و ارحم الراحمين
  • بدون نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    6 0
    راستی ؟! چه کشف بزرگی! چرا این همه سال به ذهن تان نخورد؟! یعنی شما نبودید که از سی سال پیش تا حالا شعارش را می دادید؟