اتهام زنی اخیر آمریکا علیه ایران را رئیس مجلس شیطنتی احمقانه با ظاهری دروغین خواند.

به گزارش خبرآنلاین، در میانه مذاکرات جلسه علنی امروز مجلس، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان در تذکری با اشاره به اینکه بر اساس آیین​نامه داخلی مجلس، رئیس مجلس باید رد مورد مسائل مهم روز نطق کرده و نمایندگان را در جریان امور قرار دهد، گفت: همانطور که مستحضرید، در رسانه​های خارجی آمریکا اتهامات واهی را به ایران نسبت داده و یک شخص بی​هویتی را دستگیر کرده و گفته است که ایران قصد ترور سفیر عربستان و بمب گذاری در سفارت اسرائیل را داشته است.
وی افزود: از رئیس مجلس انتظار می​رفت که در این خصوص موضع گیری کند تا ما نمایندگان ببینیم که این سناروی سازی برای تحت الشعاع قرار دادن خیزش​های منطقه و پوشاندن وال استریت ژورنال بوده است یا خیر؟
علی لاریجانی در پاسخ به وی با بیان اینکه در آیین​نامه رئیس مجلس مجاز است ونه مکلف به اظهارنظر در خصوص موارد مهم روز، اظهار داشت: من این موضوع را در حدی ندیدم که در مجلس به این پرداخته شود ولی چون شما گفتید، پاسخ می​دهم.
وی با بیان اینکه از روز گذشته معلوم بود که شیطنت احمقانه​ای با ظاهری دروغین در آمریکا در حال شکل​گیری است، ادامه داد: آنها سرو صدای عجیبی کردند که کسانی از ایران می​خواستند در سفارت اسرائیل بمب گذاری کنند و و حرف​های سبکی زدند که با پوشش رسانه​ای سنگینی در آخرین دقایق شب انجام شد.
رئیس مجلس با اعتقاد بر اینکه آمریکا دچار سکته سیاسی شده و بازی کودکانه​ای را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: شاید آنها به دنبال آنند که مشکلات اقتصادی شان را با یک امر موهون تحت تاثیر قرار دهند.
لاریجانی با بیان اینکه ما با سعودی​ها رابطه مشخصی داریم و کار آمریکا در برهم زدن این رابطه ناشیانه بود، افزود: ما همواره همه حوادث را رصد می​کنیم و همسایگان ما هم متوجه​اند که این ترفند آمریکایی​ها برای منحرف کردن ذهن​هاست که می​خواهند با دخالت​هایشان موج​هایی در منطقه ایجاد کنند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shtd IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    6 28
    آمریکا از این حماقتها زیاد کرده است واینکار امریکا دست وپا زدن در باتلاق والستریت است
  • بدون نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    0 0
    بد نیست rss تاون درست کنیدا لینک ندارن!!!