فارس نوشت:

تکذیب ادعای دخالت سپاه در برنامه ترور دیپلمات یکی از کشورهای عربی

جانشین فرمانده کل سپاه ادعای آمریکا مبنی بر دخالت برخی از اعضای سپاه پاسداران در برنامه ساختگی ترور دیپلمات یکی از کشورهای عربی در واشنگتن را مضحک و بی‌اساس خواند.

 

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه با تکذیب ادعای آمریکایی‌ها، اظهار داشت: این‌گونه اقدامات سناریویی نخ‌نما و بی‌اساس بوده و در حقیقت نوعی فرافکنی و ایجاد انحراف در افکار عمومی دنیا از نهضت ضد سرمایه‌داری وال‌استریت و ناکامی‌های آمریکای در اجرای سیاست‌های استکباری خود در منطقه و جهان است.

وی در ادامه ایجاد شکاف بین امت اسلامی را دیگر هدف طراحان این توطئه دانست و متذکر شد: این‌گونه اتهامات در شرایط کنونی با هدف تفرقه‌افکنان بین شیعه و سنی و ایجاد گسست بین جهان اسلام و کشورهای اسلامی و متأثر از ناتوایی‌ آمریکایی‌ در خروج از بحرانی است که موج بیداری اسلامی در خاورمیانه برای آنها ایجاد کرده است.

سردار سلامی بر همین اساس به ناتوانی در مهار بحران وال‌استریت که امروز آمریکا با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اشاره و تصریح کرد: شکست‌های پی در پی و ناکامی‌های سردمداران آمریکایی در سیاست خارجی باعث شده تا با طراحی مباحثی مضحک، بی‌اساس و بی‌پایه سعی در انحراف افکار عمومی جامعه بین‌الملل از شکست نظام سرمایه‌داری و ایجاد تفرقه بین مسلمین کنند که به فضل الهی همچون سایر دسایس آنها خنثی خواهد شد.
 

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    5 2
    برید کامنتهای امریکاییها رو به این خبر تو yahoo بخونید تا ببینید چقدر خود مردم امریکا به این ادعاهای دولتشون میخندند