جهان نیوز نوشت:

پس از اقدام جنجالی مدیران رستوران گردان برج میلاد در سرو غذای ۱۶۸ هزار تومانی که منجر به اعتراضات مختلفی شد، مسئولان رستوران اخیرا هم در خبری شگفت آور اعلام کردند بزودی در این برج بستنی با "روکش طلا" سرو خواهند کرد. قیمت این بستی ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد.

به دنبال انتشار این خبر در رسانه ها، شهرداری تهران که اقدام جدید رستوران گردان برج میلاد را جنجالی تر از سرو غذای ۱۶۸ هزار تومانی دانسته، اعلام کرد: عرضه نوع خاصی بستنی در رستوران گردان برج میلاد به هیچ وجه مورد تایید شهرداری نیست.

روابط عمومی برج میلاد تهران با صدور اطلاعیه ای ضمن غیرمسئولانه خواندن این گونه اظهارات تاکید کرده است: موضوعات مطرح شده از سوی پیمانکار رستوران گردان درباره سرو نوع خاصی از بستنی به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نبوده و نیست و شهرداری تهران از انجام چنین اقداماتی به طور حتم جلوگیری خواهد کرد.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است : عرضه نوع خاصی از بستنی در رستوران گردان برج میلاد ایده پیمانکار رستوران گردان بوده که در رسانه ها مطرح شده است و به هیچ عنوان تا به حال سرو چنین بستنی در برج میلاد انجام نشده است که با توجه به حرمت شرعی و اجتماعی چنین اقدامی ، شهرداری تهران پس از اطلاع از این امر دستور توقف موضوع را صادر کرده و مانع از انجام چنین طرحی خواهد شد.

اقدامات غیرمنتظره و لوکس مسئولان رستوران گردان برج میلاد در حالی یکی پس از دیگری جنجال ساز می شود که خوردن بستنی طلا هم از نظر بهداشتی و هم شرعی نادرست و حرام اعلام شده است.

بر اساس استفتایی که اخیرا از دفتر استفتائات مقام معظم رهبری صورت گرفته، خوردن بستنی‌هایی که در ترکیب آن از عنصر طلا استفاده شده باشد، حرام است.

پیش تر نیز معاون غذا سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت اعلام کرد: هیچ نوع طلای خوراکی تاکنون از وزارت بهداشت مجوز نگرفته است به همین علت عرضه بستنی طلا در رستورانها غیر مجاز است ضمن اینکه طلا یکی از انواع فلزات سنگین و ماده‌ای است که جذب بدن نمی‌شود کاملاً دفع می‌شود.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    مسئولين اين رستوران بيماري خود كم بيني دارند كه مي خوان با اين خبرها خودشون رو نشون بدن وگر نه كدام آدم عاقلي 400 هزار تومان مي ده كه بعد از 2 ساعت بفرستنش تو دستشويي!!
  • آرزو IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    حنا که زیاد شد ........
  • بدون نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    4sal dars khoondam lisans gereftam alan daram borji 350hezar toman hooghoogh migiram taze mesle ...kar mikonam. bad kasani hastan k onghadr daran k gheymate bastanishoon bishtar az hooghooghe 1mahe bandas!!! khoda bishtar beheshoon bede
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 0
    به حق چیزهای ندیده!!!!! خوردن طلا سمی است. مگه می شه طلا رو خورد؟؟؟
  • جوماجو IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    بذارن این پولها در ایران خرج بشه بهتر ازاینه که خارج از ایران خرج بشه چون به هر حال خرج میشه
  • بدون نام US ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    اقای قالی باف حواستان باشد اینها میخواهند شما را کله پا کنند وگرنه در این مدت کوتاه افتتاح این رستوران این همه حرف و حدیث نوبر است
  • هیدروژن IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    از اون بالا همچی سقوط میکنه ازجمله اخلاق وشعور.کسانی که ظرفیت بالا رفتن رو ندارن زود سقوط میکنند
  • بدون نام IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 2
    آدم تو ایران بستنی 400 هزار تومنی بخوره بهتره که بره تو تایلند سوسک و قورباغه بخوره بزارین خود مردم تصمیم بگیرن هر کسی اختیار مال خودشو داره به ما چه
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 1
    چند ساله كه عنصر طلاي خوراكي كشف شده و كلي هم خاصيت پزشكي داره. ضمنا اين طلا ، طلاي معمولي نيست و فقط كشورهايي مثل آلمان و سوئيس توليد ميكنن.
  • ایران سرای من است IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 1
    افتضاحه حالم بهم خورد...
  • حسن IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    1 1
    بجاش بیا روستای ما 1 دیگ اش دوغ بخور با 10 چای 1000 تومان. راستی چرا مطرح نکردید احداث هتل بیش از 2 ستاره ممنوع زیرا اعیانی است. و یا تولید خودرو بیش از 5 میلیون تومان قیمت ممنوع است. مسخره است که یک مورد بی اهمیت کوچک را بزرگ میکنید و حکم شرعی برای ان میگیرید. ایا واجب است شخص حتما آن را بخورد. خوب نرو و نخور و به جای ان داخل شهر بستنی معمولی بخور و تصویر تهران را از برج که گرفته شده ببین و لذت ببر .
  • بدون نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    1 1
    مگر کشور فقط برای فقرا پابرجا است. یک گرشگر و یا تاجر باید چه کند که پول حلال دارد. طرح این مسائل بیهوده است. به عوض آن بیا روستای ما یک دیگ اش بخور با ده چای هزار تومان. مگر تجویز پزشک است؟ و یا واجبات. پا را به اندازه گلیم خود دراز کن و یا قناعت کند مرد را پر توان. از ذهن خود استفاده کن درامد ایجاد کن و سرمایه دار شو
  • معصومه AU ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    2 0
    عنصر طلا یاعث سرکوب مغز استخوان می گردد.و در درمان بیماری های نظیر آرترید روماتویید استفاده میشده..که بدلیل عوارض جانبی آمپول طلا miocrin منسوخ گردد. ولی در مورد استفاده افراد سالم ,خوردن طلا باعث ایجاد کم خونی شدید aplastic میشود.و سر انجام در کلیه رسوب میکند و میتواند نارسایی شدید کلیوی بدهد.نظری کنیم به ریاعی خیام به گورستان گذر کردم کم و بیش بدیدم حال دولتمند و درویش نه درویشی به گورش بی کفن ماند نه دولتمند برد از یک کفن بیش